امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۸:۳۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34534
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز در نشستی که به منظور بررسی بررسی شرح وظایف و اهداف این کمیته برگزار شد، ضمن تصویب آئین نامه خود، شاخص‌های تعیین حق الزحمه مربیان را هم به منظور اجرا از سال آینده تعیین کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار مهر، نخستین…

     

    کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز در نشستی که به منظور بررسی بررسی شرح وظایف و اهداف این کمیته برگزار شد، ضمن تصویب آئین نامه خود، شاخص‌های تعیین حق الزحمه مربیان را هم به منظور اجرا از سال آینده تعیین کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار مهر، نخستین نشست کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز طی روزهای جمعه و شنبه گذشته با حضور رئیس، دبیر و پنج عضو آن برگزار شد. در جریان این نشست که طی مراحلی از آن رئیس و دبیر فدراسیون هم حضور داشتند، آئین‍نامه کمیته مربیان در ۷ ماده، ۴۷ بند و دو تبصره به تصویب رسید.

     

    حق ‌الزحمه مربیان یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در نشست اعضای کمیته مربیان بود. در این زمینه شاخص‌های حق الزحمه مربیان تعیین شد و قرار شد تا در نشست آینده کمیته مربیان، بر اساس شاخص‌های در نظر گرفته شده و سطح و درجه مربیان، حق الزحمه آنها مشخص شود.

     

    پیمان حسنی، رئیس کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: تعیین حق الزحمه شامل تمام مربیانی می‌شود که با فدراسیون و هیئت‌های استانی همکاری دارند یا در ارگان‌های دولتی و خصوص مشغول به کار هستند. پرداخت حق الزحمه مربیان بر اساس شاخص‌های تعیین شده از ابتدای سال آینده اجرا می‌شود.

     

    وی به دیگر محورهای مورد بحث در نشست دو روزه کمیته مربیان اشاره کرد و گفت: در این نشست همچنین مصوب شد که شرح وظایف مدرسان و ناظران به منظور برگزاری کلاس‌های مربیگری در سراسر کشور با هماهنگی کمیته آموزش تعیین شود.

     

    رئیس کمیته مربیان ادامه داد: بررسی‌های لازم در مورد شاخص‌های انتخاب مدرسان کشور هم انجام شد. البته قرار بر این شد کمیته مربیان تا پایان سال مدرسان را همانند گذشته انتخاب کند اما در نشست آتی شاخص‎های انتخاب آنها برای سال ۹۲ به بعد را نهایی می‌کنیم.

     

    حسنی با بیان اینکه تعیین شاخص‌های انتخاب مربیان برتر یکی دیگر از محورهای مهم در نشست کمیته مربیان بود، یادآور شد: در نشست آتی کمیته مربیان در مورد این موضوعات نتیجه گیری نهایی حاصل می‌شود. البته هنوز زمان دقیق نشست آتی مشخص نیست.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آئین‌نامه کمیته مربیان تنیس روی میز تصویب شد"
    تازه ترین اخبار