امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۶:۰۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34583
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی راد در گفتگو با مهر اظهار کرد: یکی از دلایل عقب ماندگی پینگ پنگ این است که ما نمی توانیم سالن اختصاصی در اختیار داشته باشیم و باید بگویم خراسان رضوی از نظر تاسیسات زیر بنایی مورد نیاز ورزش پینگ پنگ به شدت دچار کمبود است که…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،کاظم مستحقی راد در گفتگو با مهر اظهار کرد: یکی از دلایل عقب ماندگی پینگ پنگ این است که ما نمی توانیم سالن اختصاصی در اختیار داشته باشیم و باید بگویم خراسان رضوی از نظر تاسیسات زیر بنایی مورد نیاز ورزش پینگ پنگ به شدت دچار کمبود است که این مسئله بویژه در بخش سالن بیشتر احساس می شود.

     

    سر مربی تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان کشور بیان کرد: یکی از خواسته های ورزش پینگ پنگ استان تاسیس خانه پینگ ینگ است که این آرزو تاکنون برآورده نشده و فعلا در حد مکاتبات اداری باقی مانده است.

     

    مستحقی راد افزود: علی رغم همه مشکلات موجود خوشبختانه تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان در استان در رشته ورزشی پینگ پنگ فعالیت می کنند.

     

    وی بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش پینگ پنگ یکی از ورزشهایی است که معمولا در مدارس آموزش و پرورش نیز به آن پرداخته می شود احتمالا چیزی حدود ۲۰ هزار نفر در سطح استان به این ورزش نشاط آور و زیبا می پردازند.

     

    نائب رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان رضوی افزود: البته اگر بخواهم به آمار ورزشکارانی که بصورت حرفه ای و یا نیمه حرفه ای پینگ پنگ بازی می کنند اشاره کنیم باید بگویم بین ۵۰۰ تا هزار نفر بازیکن در این رشته ورزشی در مقاطع سنی مختلف فعالیت می کنند.

     

    مستحقی راد گفت: وجود میزهای پینگ پنگ در بعضی از مساجد و پارک های سطح شهر نیز می تواند قسمتی از نیاز علاقه مندان به این ورزش را پوشش دهد.

     

    وی یکی دیگر از مشکلات ورزشکاران رشته پینگ پنگ را قیمت بالای راکت و میز پینگ پنگ دانست.

     

    سر مربی تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان کشور افزود: یک راکت حرفه ای حدود ۱۱ میلیون ریال و یک میز استاندارد پینگ پنگ نیز حدود ۳۵ میلیون ریال قیمت دارد.

     

    مستحقی راد بزرگترین نقص پینگ پنگ استان را نداشتن سالن اختصاصی دانست و گفت: با وجود چهار تا میز و چند تا راکت نمی توانیم آنگونه که شایسته ورزش خراسان رضوی است فعالیت و خدمت رسانی کنیم.

     

    وی افزود: به هر حال سعی کرده ایم با همین مشکلات موجود در راستای توسعه و پیشرفت پینگ پنگ استان گام برداریم و در همین راستا نیز هرهفته مسابقات خوبی را برگزار می کنیم که البته هزینه برگزاری هر هفته مسابقات چیزی حدود یک میلیون ریال است.

     

    سر مربی تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان کشور با اشاره به فعالیت های ۹ ماهه گذشته هیئت پنگ پنگ استان اظهار کرد: اعزام ورزشکارن این رشته به مسابقات جهانی و بین المللی و همچنین مسابقات کشور از جمله فعالیت های هیئت بوده است.

     

    مستحقی راد بیان کرد: برنامه مسابقات دهه فجر نیز مانند هر سال اجرا خواهد شد و ورزشکاران زیادی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی:پینگ پنگ خراسان رضوی دچار کمبود تاسیسات زیر بنایی است"
    تازه ترین اخبار