امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۱۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34627
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم ملی بانوان تنیس روی میز گفت: تجربه بازی با حریف مجارستانی به کمک آمد تا برنده شویم و رنکینگم افزایش یابد.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در رقابت های جام بین المللی فجر من با رنکینگ ۷۲۴ موفق شدم حریفی از…

    بازیکن تیم ملی بانوان تنیس روی میز گفت: تجربه بازی با حریف مجارستانی به کمک آمد تا برنده شویم و رنکینگم افزایش یابد.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: در رقابت های جام بین المللی فجر من با رنکینگ ۷۲۴ موفق شدم حریفی از هند را شکست دهم که در رنکینگ ۳۷۸ بود همچنین یکی از بازیکنان مجارستان را در مسابقات تیمی شکتس دادم که بسیار از من بالاتر بود همین عامل باعث شد در جدیدتر رنکینگ فدراسیون جهانی ۶۰ پله صعود کنم.

    وی تصریح کرد: ما پیش از این تجربه بازی با مجارستانی ها را داشتیم همه آنها به ایران آمده بودند و هم ما در مجارستان اردو زده بودیم اما نکته قابل توجه این بود که بانوان تنیس روی میز ایران همیشه از این بازیکنان می باختند اما درجام فجر از آنجا که با دست آنها آشنا شده بودیم برابر آنها به پیروزی رسیدیم.

     

    صامت دباره اعزام های بانوان تنیس روی میز به تورنمنت های برون مرزی گفت: فکر می کنم مدت شش ماهی می شود که به هیچ مسابقه برون مرزی ای نرفته ایم اما می دانم که این به خاطر مشکل بودجه فدراسیون است و اگر رئیس فدراسیون بودجه داشت با توجه به اهمیتی که بانوان می دهد حتما آنها را به مسابقات اعزام می کردند.

     

    وی ادامه داد: حضور در رقابت های برون مرزی باعث افزایش تجربه ما می شود به طور قطع ما در برابر بازیکنان هندی چون تجربه نداشتیم نتوانستیم نتیجه بگیریم اگر یکی دو بار دیگر با آنها بازی کنیم آنها را نیز شکست می دهیم بانوان ایران به خاطر کم تجربگی خود باختند.

     

    صامت در خصوص رقابت های انفرادی جام فجر بیان کرد: من مسابقات تیمی را بسیار خوب پشت سر گذاشتم اما در انفرادی به دلیل بیماری نتوانستم خوب بازی کنم اگر وضعیت مساعدی داشتم تا چهار نفر پایانی هم می توانستم بالا بیایم.

     

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به بازی های لیگ امسال بانوان درباره رقم قراردادها اظهار کرد: من از زمانی که دانش آموز مقطع دبیرستان بودم لیگ های مختلفی را پشت سر گذاشتم بانوان تنیس روی میز سالها تلاش کردند تا رقم قراردادها را بالا بیاورند همین اتفاق هم افتاد و تا دو سال پیش رقم قراردادها سیر صعودی داشت و ما آن را به رقم بالایی رساندیم اما متأسفانه دو سالی است که رقم بسیار پائین آمده و شاید دوباره به همان سالهای ابتدایی برگشته ایم.

     

    صامت ضمن ابراز رضایت از تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ امسال خاطرنشان کرد: محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز این نوید را به بانوان داده اند که تا سال آینده هر باشگاهی که برای آقایان تیم می دهد برای بانوان هم تیم دهد که این بسیار خوب است صامت اضافه کرد: من در لیگ امسال در تیم مس کرمان بازی می کنم که امیدوارم قهرمان شویم، هم اکنون نیز تمریناتم را در کنار برادر و خواهرم پیگیری می کنم.

     

    لازم به ذکر است در جدید ترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی مریم صامت با ۶۰ پله صعود در رده ۶۸۲ ایستاد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت: تجربه به کمک ما آمد"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      قطعاً لیاقت شما خیلی بهتر از این رنکینگ ها است.
      موفق باشی


    تازه ترین اخبار