امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۶:۴۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34636
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اینجانب زهره ابوطالبیان نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان همدان مدت ۲۶ سال است که به عنوان مربی, بازیکن و داور فعالیت می کنم و مدت ۴ سال است که با هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان مربی همکاری می کنم و نیز مدرس دانشگاه آزاد و پیام نور می باشم که به…

    اینجانب زهره ابوطالبیان نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان همدان مدت ۲۶ سال است که به عنوان مربی, بازیکن و داور فعالیت می کنم و مدت ۴ سال است که با هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا به عنوان مربی همکاری می کنم و نیز مدرس دانشگاه آزاد و پیام نور می باشم که به تدریس ادبیات انگلیسی و ترجمه متون انگلیسی و فارسی اشتغال دارم.مدت چند سال در کشور هندوستان اقامت داشتم و تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پونا به اتمام رساندم و حتی در مسابقات دانشجویی نیز شرکت کردم و دارای مقام می باشم و ۲ سال هم به عنوان مترجم شرکت نفت ایران (رویال اویستر) در کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج همیشه فارس فعالیت کردم.

    از هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را شروع کرد و از ان زمان تا کنون این استان همواره در سکوی اولی چه در مسابقات خاورمیانه و چه جهانی خوش درخشیده است (بهاره بیگی و….)اما در هیچ یک از این مسابقات برون مرزی از مربیان این استان استفاده نشد و هر ساله مربیانی دیگر به همراه تیم اعزام می شدند که هیچ شناختی از این بازیکنان نداشتند چه از نظر فیزیکی چه از نظر روحی و وقتی از مقام مسئول سوال می شد که چرا این مربیان اعزام می شوند جواب می شنیدیم که صلاح فدراسیون بوده است.باید کسانی اعزام شوند که دانش روز پینگ پنگ را داشته باشند و مشکل زبان نداشته باشند در حالیکه وقتی از بازیکن سوال می شد می گفتند که یا اصلا زبان بلد نبودند یا در حد معمول بوده و از لحاظ فنی هم در حد معمول بوده اند.

    حال پرسش من این است که این چه صلاحی است که اینجانب که دارای مربیگری و داوری درجه یک می باشم و کارشناس ارشد زبان انگلیسی و ۳ بازیکن ملی پوش از ۴بازیکن را آماده کرده ام و با خصوصیات روحی و جسمی انان آشنایی کامل دارم صلاحیت همراهی این تیم را به عنوان مربی ندارم اما کسی که اصلا آشنایی با زبان ندارد و یا حتی ۱ بازیکن در سطح ملی پرورش نداده است و از همه مهمتر اینکه اصلا نمی داند فرد پیوند اعضا دارای چه خصوصیاتی است صلاحیت همراهی این تیم را در مسابقات برون مرزی به عنوان مربی دارد؟

    ایا بها دادن به مربیان شهرستانی این گونه است؟ ایا بدین شکل می خواهیم پینگ پنگ را در کل کشور تعمیم و ارتقا دهیم؟ ایا این گونه می خواهیم با اعتماد و اتکا به مربیان زحمتکش و بی ادعای شهرستانی نور امید را در دل آنها زنده کنیم و دیگر مربیان که در دورترین اقصی نقاط کشور عزیزمان مشغول فعالیت هستندامید وار کنیم؟ انان که با کمترین امکانات و بدون هیچ چشمداشتی خالصانه و صادقانه به امر آموزش و پرورش بازیکنان می پردازند تا روزی بتوانند به افتخار این مهم نائل شوند.

    بنده عاشق کشورهای خارجی و مسابقات برون مرزی نیستم چرا که چندین سال در چندین کشور زندگی کرده ام و بالاخره خاک میهن عزیز را به دیگر کشورها ترجیح دادم و به ایران بازگشتم تا از تخصص خود برای میهن خود استفاده کنم ولیکن در اینجا مسئله احقاق حق می باشد چرا که از قدیم گفته اند حق گرفتنی است نه دادنی و ثابت کرده ام که حرفهای زیادی برای گفتن دارم که نمونه بارز آن قهرمانی ۳ بازیکن در مسابقات جهانی و خاورمیانه می باشد.

    آیا ارج نهادن به زحمات مربیان شهرستانی این گونه است که مربی سالها به پرورش بازیکن اهتمام ورزد و بیشتر وقت گران مایه ی خود صرف بازیکن سازی کند اما موقع اعزام فرد دیگری از راه برسد و حاصل زحمت های چند ساله او را یک شبه از آن خود کند(( آن هم فقط و فقط به صرف اینکه پشتوانه قوی و محکم در جایی دیگر دارد؟)) و بعدا در توجیه این امر این پاسخ را بشنوی که مربی باید با علم روز این ورزش اشنایی کامل داشته باشد و نیز زبان بلد باشد!

    حال می خواهم بدانم اگر علم من در حد پایین است و شان و منزلت اینجانب به مسابقات برون مرزی نمی خورد یا دارای ضعف فنی هستم هر دلیل دیگری پس چگونه است که این بازیکنان دارنده مدال طلا و نقره ی جهانی می باشند و اگر من دارای قابلیت های خاص کوچینگ برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ دوربان افریقای جنوبی نیستم پس چگونه است که برای حفظ مقام اول انفرادی و ارتقا تیم ایران به سکوی بالاتر از من می خواهند تمرینات بیشتر و منسجم تری را داشته باشم؟

    آیا تمرین بیشتر به عهده ی ان مربی متخصص, فنی, مجرب و کارآمد نیست که قرار است این تیم را همراهی کند یا من که شان و منزلتم به این مسابقات نمی خورد؟

    نکته دیگر اینکه عنوان شده است این بحثها باید در کمیته فنی مطرح شود و نیاز به نظر کارشناسانه دارد!

    می خواهم بدانم آن کیست که باید نظر کارشناسانه دهد و معیار یک نظر کارشناسانه چیست؟ و بر چه اساسی یک نظر کارشناسانه اعلام می شود؟

    در پایان خاطر نشان می کنم که در صورت عدم اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۳ افریقای جنوبی نه تنها از تمرین با این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد بلکه در صدد هستم تا در سالهای آتی بازیکنان بیشتری را پرورش دهم!

     

    پاسخ مدیر سایت:

    سرکار خانم اوبوطالبیان مربی ارزنده و قهرمان ساز کشور

    با سلام

    احتراما،نامه شما دریافت و به عین آن در این سایت مردمی وغیر وابسته منتشر گردید!

    متاسفانه اینگونه تضعیفها و حقکشی ها تنها در تنیس روی میز پیوند اعضاء  مشاهده نمیگردد زیرا چنانچه استحضار داشته باشید مشابه این نخبه کشی و به حاشیه راندن مربیان بازیکن ساز در تنیس روی میز فعلی کشور تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی شده و متاسفانه یک عده از باصطلاح مربیان که هیچ رزومه وکارنامه ای در امر بازیکن سازی نداشته و ندارند فعلا براین رشته مظلوم و بی صاحب امیر شده ومربیان بازیکن ساز و قهرمان پرور را یا به حاشیه رانده و یا بی انگیزه کرده اند.

    مطمئنا شما و امثال شما نیازی به سفرهای خارجی و اینگونه مناصب ندارید بلکه این رشته مظلوم تنیس روی میز است که به شما و امثالهم نیاز مبرم  واساسی دارد.

    در نهایت به اطلاع سرکار می رساند که به مدت یک هفته از تاریخ انتشار این رنجنامه قابل تامل و پیگیری صبر کرده و چنانچه ترتیب اثری داده نشد مطمئن باشید که با مدارک اساسی و قانون پسند دیگر که بنا به مصالح در این مطلب منتشر نگردید ،بصورت مستقیم با مسولان فدراسیون پیوند اعضاء وبرخی مسئولین مرتبط دیگر وارد گفتگو واطلاع رسانی خواهیم شد.

    مقدمات این پیگیری ها در حال انجام است اما به نظر می رسد چون آقای حجازیان مسئول انجمن تنیس روی میز پیوند اعضا می باشند حتما به موضوع شما رسیدگی عاجل خواهند فرمود.

     کارنامه درخشان شما سراسر شایستگی و افتخار وقهرمان سازی است.خصوصا اینکه به زبان انگلیسی نیز تسلط کامل دارید وتمام بهانه ها را گرفته اید!

    موفق باشید

    سید منصور علوی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رنجنامه قابل تامل وپیگیری مربی قهرمان ساز کشور(پاسخ مدیر سایت)"
    1. سلام خدمت دوست گرامی استاد علوی
      خانم زهره ابوطالبیان در حال حاضر اهتمام به آموزش بهترینهای پینگ پنگ پیوند اعضای خانم ها بهاره بیگی مقام اول در دو رده دوبل وانفرادی جهانی تایلند ۲۰۰۷مقام سوم خاورمیانه تونس ۲۰۱۰ مقام اول دوبل انفرادی جهانی سوئد ۲۰۱۱مقام اول انفرادی خاورمیانه امارات ۲۰۱۲ انتخاب شده در اردوی آمادگی مسابقات جهانی آفریقای جنوبی ۲۰۱۳
      خانم سمیه کریمی مقام دوم جهانی تایلند ۲۰۰۷ و مقام دوم تونس خاور میانه۲۰۱۰ و در حال حاضر انتخاب شده جهانی افریقای جنوبی ۲۰۱۳ است
      خانم معصومه برجی مقام دوم تونس خاورمیانه ۲۰۱۰ و انتخاب شده جهانی آفریقای جنوبی۲۰۱۳ است
      قابل توجه اینکه قبل از فعالیت ایشان خانم نرگس حمیدی با آنها تمرین داشته است

    2. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام به همکار گرامی و زحمتکش و بسیار شاد هستم از اینکه احساس خوب حضور را به همه ما منتقل کردید ووداشتن و بودن شما مایه مباهات است..البته که مسیولین انجمن پیوند اعضاء باید تاجی از تجزبیات شما بر سر میگذاشتند …البته هز جا که باشید تابش در پینگ پنگ متجلی است .حتی اگر گروهی نبینند و نخواهند…

    3. مینا پورفرامرزی گفت:

      من از شاگردان خانم ابوطالبیان هستم که از بچگی دارم با ایشون پینگ پنگ کار میکنم.۱۵ سال مربی من بودن و در خیلی از مسابقات کنار من بودن.الان که این مطلبو دیدم واقعا جا خوردم.این انصاف نیست.خانم ابوطالبیان بهترین مربی هست که تابحال دیدم و داشتم.نه تنها از لحاظ سطح فنی و حرفه ای و مربیگری بهترینه، بلکه از لحاظ درک، شعور، معرفت و حس انسان دوستی و کمک به هم نوع نظیر نداره.اصلا فکر نمیکردم اینقد در حقشون حق کشی و بی انصافی بشه. کی از خانم ابوطالبیان بهتر که بخواد همراه و مربی تیم پیوندی ها بشه.چون مسلم که هیچکس اندازه ایشون نمیتونه در یه کشور خارجی به این بچه ها کمک کنه و نیازشونو برطرف کنه و راهنمای خوبی براشون باشه.
      امیدوارم حقشونو ضایع نکنند.

    4. فریبا قوام زاده گفت:

      با سلام …

      امیدوارم با تلاشی که خانم کیوانی که ازبهترین مربیان و زحمتکشان این رشته هستندو برای این گروه در طی این سالها زحمت کشیده اند و با برگزاری اردو های منظم توانستند نتایج قابل قبولی بگیرند در این دوره نیز با همکاری مربیان پایه بتوانیم جایگاه قابل قبولی را کسب کنیم…

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سرکار خانم قوام زاده
        با سلام
        احتراما،بعد از گفتگوی مفصل با مربی کرادان و بااخلاق ومورد وثوق کشور جناب آقای نادر شاملو وهمچنین چند تن دیگر از خانواده تنیس روی میز همدان تمام آنان در باره موضوع سرکار خانم زهره ابوطالبان واینکه ایشان مربی قهرمانان پیوند اعضا بوده اند اتفاق نظر قاطعانه داشتند.در هر صورت حق ایشان بیش از این چیزهاست وباید ادا شود.
        آیا حرف خود بازیکنان وشاکردان ایشان قابل قبول می باشد؟
        باتشکر

    5. هلیا رهبر گفت:

      با سلام خدمت مربی عزیز و دلسوزم خانم ابوطالبیان .من هم از جمله کسانی هستم که شاهد حضور بی وقفه و پی در پی ایشان درتمرینات این عزیزان در سالن های مختلف بودم و ایشان همه ی وقت خود را صرف تمرین این عزیزان کردند و این بی انصافی است که بعد از این همه تلاش فراوان برای به مقام رسیدن این عزیزان حاصل زحمات ایشان یک شبِ از آن شخص دیگری شود آن هم کسانی که در رزومه ی کاری خود حتی یک بازیکن ملی پوش را پرورش نداده اند و هر چه رزومه ی انها  را بررسی میکنیم به نکته ی شایان توجهی بر نمی خوریم.
       امیدوارم که در کشور عزیزمان همیشه شاهد  رسیدن حق به حق دار باشیم.
      با ارزوی موفقیت روز افزون شما مربی عزیز.

    6. شهره گفت:

      عرض سلام و ادب و خسته نباشید دارم خدمت استادو پیشکسوت گرامی خانم قوام زاده .
      تا آنجا که ما به عینه شاهد بوده ایم تمام تمرینات این عزیزان در تمامی فصول سال در گرمای تابستان و سرمای زمستان در همدان با خانوم ابوطالبیان بوده است وخانوم کیوانی فقط به مدت هفت روز در  اولین  اردوی (آفریقای جنوبی) حضوریافته و با این عزیزان تمرین داشته اند.
      آیا به نظر شما با یک هفته تمرین در اردو میتوان به چنین نتایج ارزشمندی در مسابقات جهانی دست پیدا کرد ؟
      و آیا این درست است که زحمات مربیان اصلی و پایه ی این عزیزان را به مربیان دیگری نسبت دهیم ؟
      چه خوب است که همیشه واقعیت ها از نظر پنهان نماند .
      با آرزوی سربلندی و بهروزی شما استاد ارجمند

    7. سرکار خانم قوام زاده
      با عرض ادب و احترام خدمت شما استاد و پیشکسوت عزیز
      احتراما به استحضار عالی می رساند با عنایت به اینکه شما همواره به عنوان یک چهره شاخص بی طرف و حامی دلسوز مربیان زحمتکش کشورمان بوده اید لذا با توجه به کامنت اخیر شما این شبهه را در اذهان عموم خانواده پینگ پنگ ایجاد می کند که ایا خانم قوام زاده این چهره شخیص در این رشته همچنان کما فی سابق حامی راسخ و بی طرفی باقی خواهد ماند و انتظارات این خانواده بزرگ را همچنان مثل سابق براورده خواهد ساخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگرچه با توجه به سوابق درخشانی که از شما استاد ارجمند و بزرگوار سراغ داریم انتظار می رود همچنان این رویه را ادامه دهید.
      با سپاس فراوان

    8. امید عظیمی بهمند گفت:

      با سلام خسته نباشید
      خدمت خانم ابوطالبیان مربی ارزنده و گرانقدر ورزش پینگ پنگ اینجانب امید عظیمی فعال در ورزش پینگ پنگ با تمامی این مشکلات آشنایی کامل دارم و با سپاس از زحمات بی دریغ شما مسئولان این ورزش که با خانم ابوطالبیان تمامی همکاری های لازم را برقرار سازید
      اینجانب نیز به عنوان یک ورزشکار در این رشته حمایت همه جانبه خود را از سرکار خانم ابوطالبیان اعلام میدارم.

    9. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام خدمت همه ی زحمت کشان ورزش خصوصا رشته مظلوم تنیس روی میز و سرکار خانم ابوطالبیان عزیز،شما از بی عدالتی از مربیان پیوند اعضا حرف می زنید ومن از بی عدالتی که در حق بنیان گزار ورزش پیوند اعضا قهرمان همیشه زنده ،قهرمان جهان و خاور میانه علی حسن رجبی (برادر نازنینم)حرف می زنم.دلاور تا ابد زنده ایی که با رشادت و تنها به عنوان ورزشکار و پرچم دار ایران دریازدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در سال ۱۳۷۶(۱۹۹۷)در کشوراسترالیا در رشته تنیس روی میز شرکت کرد وپس از بازگشت از این مسابقات مقدمات تشکیل انجمن و بعد فدراسیون پیوند اعضا را فراهم کردکه اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش و تنیس روی میز از نزدیک شاهد زحمات برادر خستگی ناپذیرم بودم.من و همه ی ورزشکاران این رشته با تمام وجود باور داریم که ایشان ورزش را به ورزشکاران پیوندی ایران تقدیم کردند با ایشان چگونه رفتار شد؟؟!!وقتی از طرف فدراسیون جهانی پیوند اعضا به عنوان حامی ورزشکاران به هیجدهمین دوره بازی های جهانی پیوند در کشور سوئد دعوت شد فدراسبون پیوند اعضا در آن زمان و هیچ زمان ازاین اسطوره حمایتی نکرد و ایشان با هزینه شخصی و تنها به این مسابقات رفت و بعد از بازگشت از این بازی ها و شرایط سخت تنها رفتن بیمار شد و در ۱۶ مرداد ۱۳۹۰به فرشتگان آسمانی ملحق شد. می دانم که روح بزرگ و ملکوتی اش همیشه و هنوز حامی ورزشکاران پیوند اعضا است اما قلبم از نامرادی هایی که در طی این چند سال با بنیان گزار وزرش پیوند اعضا شد به سختی آزرده است !!!کجای این ورزش حق به حق دار می رسد؟دوستان خوبم برای آرام شدن دل تنگم دعا کنید

    10. محسن حبیبیان گفت:

      با عرض سلام خدمت خانم زهره ابوطالبیان مربی ارزنده و با شرف ورزش بسیار جذاب پینگ پنگ..بنده محسن حبیبیان از زحماتی که شما در جهت ورزش پینگ پنگ تقبل و تحمل کرده اید.اینجانب کمال تشکر را دارم و هرگز زحمات شما را فراموش نخواهم کردولی در جهت اینکه مسولیت مربوطه محترم عنایتی به شما نمی فرمایند نگرانم.امیدوارم مسولین محترم عزیز نسبت به سابقه و خدمات شما عنایت داشته باشند..با تشکر..

    11. یعقوبی گفت:

      باعرض سلام و خداقوت خدمت دوست عزیزم؛ خانم زهره ابوطالبیان
      بنده دراین مدت کوتاه (۹ ماهه) که از مسئولیت نایب رئیسی ایشان می گذرد، همواره شاهد تلاش و پیگیری های دلسوزانه ایشان جهت احیای حیات نیمه خاموش پینگ پنگ بانوان استان همدان بوده ام و تحرکات، پویایی و پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه استعداد یابی، زیرساخت سازی، برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت، جذب اعتبار، جمع آوری نیروهای جوان و امید قدیمی استان- که هریک بدلیل بی توجهی ازاین رشته کناره گرفته بودند- وسامندهی ای نیروهای مؤثر و کارآمدو….. از نزدیک مشاهده کرده ام. لذا از این بی عدالتی و نخبه سوزی بسیار ناراحت و نگرانم، چرا که اعتقاد دارم چنین رفتارهای دور از انصافی از بالاترین مرجع ورزشی کشور، به مرور باعث بوجود آمدن دلسردی، بی انگیزگی، بی تفاوتی و…. خواهد شد که اصلاً به صلاح تنیس روی میز کشور نیست!
      باشد که همه ی مربیان و زحمت کشان واقعی در جایگاه اصلی خود قرار گرفته، به حق اصلی خود برسند بالاخص دوست خوبم خانم ابوطالبیان…..

    12. دهون گفت:

      باسلام خدمت سرکار خانم زهره ابوطالبیان در مدت کمی که پست نایب رئیسی را در هیأت پینگ پنگ عهده دار شده اید لیاقت وکاردانی خود را در این مدت کوتاه به اثبات رسانده اید این چیزی شایستگی ولیاقت شما رانشان می دهد با آرزوی توفیق روز افزون برای شما.

    13. نیوشا یوسفیان گفت:

      با سلام وخسته نباشیدخدمت سرکار خانم زهره ابوطالبیان مربی ارزنده و زحمت کش پینگ پنگ
      تلاش شما در راه رسیدن به هدفتان ستودنیست و امیدوارم هر چه سریع تر مسئولین پیگیری کرده و حقی که از شما ضایع شده را به شما برگردانند

    14. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقا یا خانم موسوی گرامی
      با سلام
      احتراما،به اطلاع می رساند که از نوشتار فینگلیشی در سایت معذوریم.لطفا یا انگلیسی یا فارسی تایپ بفرماید.
      با تشکر

    15. موسوی گفت:

      اینجانب نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین بازیکنان پینگ پنگ همدان و حمایت خود را از سرکار خانم ابوطالبیان اعلام میکنم. چرا که بارها و بارها شاهد زحمات دلسوزانه او بودهام و اینکه نه تنها از زحمات ایشان حتی قدردانی لفظی نشده است بلکه بارها ارزش زحماتشان زیر سوال رفت.
      به امید انکه حداقل ایشان این بار بتوانند با این تیم مطرح به مسابقات اعزام شوند

    16. پریسا فرشچی گفت:

      سرکار خانم قوام زاده
      با عرض سلام وادب خدمت شما بزرگوار
      اینجانب از ورزشکارانی هستم که سالهای سال است در این رشته با خانم ابوطالبیان همکاری نزدیک داشته ام ودارم ودر مسابقات زیادی خدمت شما استاد گرامی رسیده ام لیکن با شناختی که از روحیات شما دارم این کامنت اخیر شما هاله ای از ابهام را در اذهان خانواده پینگ پنگ این استان ایجاد کرد چرا که ما نمی دانیم از کدام اردو های منظم سخن به میان اورده اید ؟!
      آن اردو هایی که در گرمای تابستان وسرمای زمستان و حتی جمعه ها در همدان با خانم ابو طالبیان و حمیدی برگزار میشد و میشود یا آن اردوی یک هفته ایی افریقای جنوبی که در تهران با خانم کیوانی برگزار شد؟!
      آخر چرا باید اینگونه باشد که عده ای همواره در حال کاشتن و مراقبت از محصول باشند وعده ای دیگر فقط برای چیدن میوه این محصول از راه برسند ؟!
      کجاست ان وجدانهای بیدار واگاه که قضاوت کند؟!
      باتشکر

    17. کیمیا نگینی گفت:

      مربی عزیزوگرامی سرکارخانم ابوطالبیان
      با عرض سلام
      بی شک زحمات شما به عنوان مربی ونایب رییس هیات در پیشرفت پینگ پنگ این استان بر هیچ کس پوشیده نیست واین نا ملایمات هیچگاه انگیزه و پویایی شما را در خدمت به ورزش پینگ پنگ استان نمی کاهد امید است روزی شما و همه ی مربیان لا یق و دلسوز شهرستانی به جایگاه واقعی خود که در شان و منزلت انهاست برسند
      به امید ان روز …!

    18. پریسا فرشچی گفت:

      سر کار خانم ابو طالبیان
      با عرض سلام
      بدون شک رنجنامه ی شما درد مشترک همه ی مربیان دلسوز کشور است که با ازخود گذشتگی توان و انرزی خود را صرف پرورش عزیزان و جوانان این کشورو افتخار افرینی انان کرده اند
      امید وارم زحمات شما از دید مسولان پنهان نماند

    19. سمانه گفت:

      با سلام خدمت ورزشکاران عزیز و خانم ابوطالبیان
      گفتن حقایق در ورزش کشور ما همیشه تلخ بوده و هست.تضییع حق یک انسان و سکوت بقیه به خصوص کسانی که دستی در کار دارند این مسئلرو تلخ ترهم میکنه.اینکه یه نفر همه تلاششو برای به ثمر رسندون حتی یک قهرمان انجام بده و هیچ وقت حرفی ازش نباشه واقعا باعث تاسفه.و اینکه مسئولین استان ماچرا هیچ کار نمیکنن!چرا وقتی می بینن ۳نفر از ۴نفری که داره به مسابقات برون مرزی اعزام میشه از این استانه پیگیری نمی کنن که مربی که زحمت این ورزشکارا رو کشیده باهاشون اعزام بشه.ما هممون ورزشکاریم و میدونیم بودن مربی که به همه مسائل ورزشکار آشنا باشه توی مسابقه و در کنارش چقدر به دردش میخوره،مسئله ای که مسئولین محترم بهش واقف نیستن.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        سرکار خانم سمانه…
        برای انشار دیدگاه شما نام و فامیل مشخص و ایمیل معتبر لازم است
        باتشکر

    20. مرضیه احمدی گفت:

      با سلام
      با توجه به شناختی که از کارکرد خوب خانم ابوطالبیان در زمینه مربیگری ونایب رئیسی دارم به نظر بنده یکی از برترین هاست.با تشکر از تمام زحمات شبانه روز ایشان.

    21. راضیه احمدی گفت:

      سلام
      من یکی از شاگردای چندین ساله خانم ابوطالبیانم که به باقاطعیت تمام میگم کارش بی نظیر…انصافابودم سرتمرینای بچه های پیوندی ودیدم که چجوری از جون مایه میزاره وتمام زندگیشو وقف تمام بچه های پینگ پنگی کرده بالاخص از وقتی که نایب رئیس شده خداییش حق ایشونه که به عنوان مربی بچه ها تو مسابقه پیششون باشه بچه هارو همراهی کنه

    22. راضیه احمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت خانم ابوطالبیان
      باتشکر از زحمات شبانه روزی که برای ما میکشی امیدوارم که نتیجه زحماتت رو ببینی و مسئولان هم از واقعیات چشم پوشی نکن و حقت ضایع نشه…به امید آن روز

    23. ساناز صنوبري گفت:

      باسلام خدمت مربی ارجمند ودلسوز
      بنده با تمام وجود خداوند را شاکرم که چند ماهیست افتخار شاگری سرکارعالی نصیب من شده . متاسفم از کم لطفی های مسئولین نسبت به مهارت و علم و تجارب شما و امیدوارم که حق از دست رفته شما توسط مسئولین نکته سنج و آگاه به شما و جامعه ورزش پینگ پنگ برگردانده شود .

    24. الناز دبیری گفت:

      باسلام
      امیدوارم روزی برسد که تمام کسانی که در عرصه ورزش زحمت می کشند اعم از بازیکنان ومربیان به حقوق از دست رفته خود برسند.
      کاش این صداها به گوش مسئولان برسد و ترتیب اثر داده شود…

    25. با سلام خسته نباشید خدمت مربی خوبم سرکار خانم ابوطالبیان
      من مدت چهار سال ب طور جدی و فشرده با خانم ابوطالبیان تمرین کردم و ایشان برای من بسیار زحمت کشیدن وامیدوارم که در اینده ای نه چندان دوربه نتیجه زحماتش برسد

    26. سلام خسته نباشید به مربی زحمت کش و عزیزم
      خانم ابوطالیبان مدت پنچ سال است که شبانه روز و با تمام دل و جان وبا دل سوزی تمام با ما تمرین کردند و امیدوارم که روزی رسد که زحمات ایشان به نتیجه برسد

    27. خانم ابوطالبیان برای رسیدن من به تیم ملی زحمات فراوانی کشیده اند واگر من الان در تیم هستم نتیجه ی شش سال زحمات ایشان است و امیدوارم قدر جایگاه ایشان را بدانند


    تازه ترین اخبار