امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34684
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات سراسری تنیس روی میز شرکتهای وابسته و تابعه وزارت نیرو با حضور ۲۸ تیم از سراسر ایران در ۳ بخش انفرادی ، دوبل و تیمی به میزبانی شرکت برق منطقه ای خراسان برگزارشد.     مسابقات سراسری تنیس روی میز شرکتهای وابسته و تابعه وزارت نیرو با حضور ۲۸ تیم از سراسر ایران در…

    مسابقات سراسری تنیس روی میز شرکتهای وابسته و تابعه وزارت نیرو با حضور ۲۸ تیم از سراسر ایران در ۳ بخش انفرادی ، دوبل و تیمی به میزبانی شرکت برق منطقه ای خراسان برگزارشد.

     

     

    مسابقات سراسری تنیس روی میز شرکتهای وابسته و تابعه وزارت نیرو با حضور ۲۸ تیم از سراسر ایران در ۳ بخش انفرادی ، دوبل و تیمی به میزبانی شرکت برق منطقه ای خراسان برگزارشد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دراین مسابقات تیم منتخب صنعت برق خراسان در بخش تیمی موفق به کسب مقام قهرمانی شد. اعضای تیم منتخب صنعت برق خراسان کاظم مستحقی راد از شرکت برق منطقه ای خراسان علیرضا کاشی ، رحیم غازی آذری ، علی جوانشیر و عبدالحسین نسایی از شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد بودند که رتبه اول تیمی را به مربیگری عباس کاشی کسب کردند.

     

     

    این گزارش حاکی است در بخش تیمی این مسابقات تیم شرکت توانیر به مقام دوم و تیم های آبفای مشهد و سازمان آب و برق خوزستان مشترکاً سوم شدند. در بخش دوبل نیز کاظم مستحقی راد و رحیم غازی آذری عضو تیم منتخب صنعت برق خراسان اول شدند و خشنودی و زارع تیموری از شرکت توانیر دوم و علی جوانشیر و محمدرضا کاظمیان از منتخب صنعت برق خراسان و آبفای مشهد و محمد نریموسی و جاسم مشعلی از سازمان آب و برق خوزستان به صورت اشتراکی سوم شدند.

     

     

    گفتنی است در بخش انفرادی پیشکسوتان نیز کاظم مستحقی راد از برق خراسان اول ، عباس محمودی از برق مازندران دوم و اصغر خشنودی و خلیل خوشرفتار از شرکت توانیر به صورت مشترک سوم شدند.

     

     

    دربخش انفرادی ( سنی زیر چهل سال) محمد نریموسی از اب و برق خوزستان نفر اول ، رضا زارع تیموری از شرکت توانیر نفر دوم و رحیم غازی آذری از توزیع برق مشهد و پویا پارسا از آبفای مشهد مشترکاً سوم شدند .

     

    شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور مهندس متولی زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خراسان، طالب معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت توانیر، افشار نماینده ورزش وزارت نیرو ، مهندس جعفری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان، مهندس شاه عالمی مدیرعامل آبفای مشهد و جمعی از معاونین ، مدیران و مسئولان صنعت برق خراسان برگزار و جام قهرمانی ، لوح تقدیر و مدالهای تیم ها و نفرات برتر به منتخبین اهدا شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات سراسری تنیس روی میز وزارت نیرو برگزار شد"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      کسب مقام قهرمانی تیمی و انفرادی مسابقات و سومی انفرادی وزارت نیرو را به اعضای تیم خراسان رضوی خصوصاً آقایان کاظم مستحقی راد و رحیم (مسعود) غازی آذری تبریک عرض میکنیم .
      لازم به ذکر است کسب مقام سوم تیمی و سوم دوبل و همچنین کسب مقام قهرمانی زیر ۴۰ سال وزارت نیرو را به اعضای تیم آب و برق خوزستان و بازیکنان با اخلاق این تیم خصوصاً دوستان خوبم آقایان محمد نریموسی ، جاسم مشعلی و اسفندیار صفائی تبریک عرض میکنیم . انشاالله همیشه پیروز و سرافراز باشید .


    تازه ترین اخبار