امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۰:۲۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3469
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که دولت فعلی  جمهوری اسلامی  خود را دولت پاسخگو لقب داده متاسفانه زیرمجموعه های آن از قبیل فدراسیونهای بحران زده ورزشی کشور ازپاسخگویی  به افکارعمومی به هرطریق ممکن  طفره می روند. درشرایط فعلی  سوال افکار عمومی این است که آیا اگر دوره مدیریت این مدیران بر فدارسیونها روزهای انتهایی خود را سپری میکرد وبه انتخابات …

    درحالی که دولت فعلی  جمهوری اسلامی  خود را دولت پاسخگو لقب داده متاسفانه زیرمجموعه های آن از قبیل فدراسیونهای بحران زده ورزشی کشور ازپاسخگویی  به افکارعمومی به هرطریق ممکن  طفره می روند.
    درشرایط فعلی  سوال افکار عمومی این است که آیا اگر دوره مدیریت این مدیران بر فدارسیونها روزهای انتهایی خود را سپری میکرد وبه انتخابات  دوره بعد نزدیک میشدیم باز هم سکوت شیوه آنان بود؟
    د ر هر صورت سکوت در عصر ی که  عصر ارتباطات واطلاعات  نام دارد  برای هیچکس قابل قبول نیست ولو اینکه توجیهاتی را بدنبال داشته باشد.گفتنیها وخواسته ها ی جامعه معترض به سیاستها و مدیریت فدارسیون تنیس روی میز  در مصاحبه ها و جراید  وهمچنین در سایتهای خبری و خبرگزاریها  باندازه کافی وشفاف  درج و انتشار یافته  است امادر این میان از تنها چیزی که خبری نیست وهمچنان مجهول باقی مانده است پاسخگویی  مشخص و رسمی از طرف فدارسیون و دست اندر کاران آن می باشد.
    در شرایط حساس فعلی  مسئولین محترم فدارسیون با اتخاذ کردن سیاست  فراموش شده  سکوت ؛تنها دلیل آن را جلوگیری از تنش و ناآرام کردن جو عمومی می پندارند درحالی که  حرف اگر حرف حساب باشد  وگوش گوش شنوا  نه تنها در نزد افکار عمومی  تزلزلی ایجادنخواهد شد بلکه برعکس  همچون آب سردی خواهدبود برآتش برافروخته فعلی.
    آقای رئیس اگرحرفی هست  بگویید وسکوت را بشکنید
    سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "بررسی سکوت معنا دار فدارسیون در قبال بحرانهای اخیر"
    تازه ترین اخبار