امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34801
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز استان یزد با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ همکاری این هیات ورزشی با سازمان زندان‌های استان، گفت: این حرکت به عنوان اولین اقدام و برای نخستین بار در سطح کشور به منظور باز پروری زندانیان با استفاده از ورزش تنیس روی میز انجام گرفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌ همکاری این هیات ورزشی با سازمان زندان‌های استان، گفت: این حرکت به عنوان اولین اقدام و برای نخستین بار در سطح کشور به منظور باز پروری زندانیان با استفاده از ورزش تنیس روی میز انجام گرفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،”عزیزالله سیفی” در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، در همین رابطه افزود: این تفاهم‌نامه بنا به درخواست مسئولین سازمان زندان‌ها و در راستای گسترش برنامه‌های ورزشی با تأکید بر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به اهمیت برنامه‌های ورزشی در باز پروری مددجویان سازمان زندان‌ها و بالابردن انگیزه روحی و روانی زندانیان صورت پذیرفت.

     

    وی همچنین اظهار کرد: هیات تنیس روی میز استان براساس این تفاهم‌نامه، ضمن تجهیز زندان‌ها به میز، راکت و توپ تنیس روی میز، نسبت به اعزام مربی و برگزاری مسابقات بین مددجویان و برگزاری کلاس‌های آموزشی جهت پرورش مربی از بین خود زندانیان نیز اقدام خواهد کرد.

     

    سیفی فراهم آوردن امکانات و فضای مناسب جهت انجام ورزش تنیس روی میز و زمینه‌سازی برای برگزاری مسابقات و کلاس‌های آموزشی جهت زندانیان را از وظایف سازمان زندان‌ها براساس تفاهم‌نامه مذکور، عنوان کرد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برای اولین بار در کشور؛ بازپروری زندانیان با استفاده از ورزش تنیس روی میز در استان یزد"
    تازه ترین اخبار