امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷:۵۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34808
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان تهران قرار است در روزهای آینده برگزار گردد. با وجود اینکه تنیس روی میز از خوزستان وارد کشور گردید اما باید اذعان نماییم که از قدیم الایام تهرانیها در تنیس روی میز کشور در بیشتر رده های سنی کشور حرفهایی برای گفتن داشته والبته شاید یکی از عمده…


    مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان تهران قرار است در روزهای آینده برگزار گردد.

    با وجود اینکه تنیس روی میز از خوزستان وارد کشور گردید اما باید اذعان نماییم که از قدیم الایام تهرانیها در تنیس روی میز کشور در بیشتر رده های سنی کشور حرفهایی برای گفتن داشته والبته شاید یکی از عمده ترین دلایل آن پایتخت بودن کشور عزیزمان ایران می باشد.

    در هر صورت ازهیئت تنیس روی میز استان تهران بزرگ می توان بعنوان یک فدراسیون کوچک و خود کفا نام برد که در تنیس روی میز کشور نقش مهم و برجسته ای رابازی میکند.

    تهران بزرگ گنجینه ای از پیش کسوتان و قهرمانان و کارشناسان و بازیکنان و ملی پوشان را در خود جای داده که بدون شک برای مجموعه تنیس روی میز کشور دارای اهمیت و احترام ویژه می باشد.

    با توجه به تغییرات وجابجایی اخیر در راس هیئت تنیس روی میز استان تهران بزرگ یکی از جوان ترین بازیکنان سابق تیم ملی بعنوان سرپرست موقت انتخاب شد تا شرایط برگزاری انتخابات را به بهترین نحو مهیا نماید.

    محمد بایرامپور ملی پوش ارزشمند سابق که از او میتوان بعنوان اعجوبه تنیس روی میز کشور نام برد فردی منسجم و علاقمند است که در اندک زمان تصدی بر هیئت تنیس روی میز استان تهران نشان داد که بخوبی میتواند عهده دار این مسئولیت خطیر ومهم باشد.

    باتوجه به شناختی که از این قهرمان ملی پوش دیروز و مدیر جوان و پر پتانسیل امروز وجود دارد ،به نظر می رسد که او همانند دوران بازیگری خود که دارای کلکسیونی از مدالها و قهرمانیهای مختلف کشور گردیده در دوره تصدی وریاست بر هیئت تهران نیز یک دوران طلایی همراه با شکوفایی را برای این هیئت و در نتیجه تهران بزرگ به ارمغان آورد.

    مطمئنا یکی از اقدامات ماندگار و قابل ارزش محمد بایرامپور، گرد همایی وتقدیر از پیش کسوتان و صاحب نظران و اهالی این خانواده می باشد که در نوع خود یک شاهکار ارزشمند می باشد.

    بایرامپور برنامه های جالب ومتنوعی برای تنیس روی میز تهران در دست اجرا دارد که به زودی ومرور زمان این برنامه ها عملیاتی خواهند شد.

    برای این ملی پوش دیروز و مدیر امروز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

    نکته:امیدواریم که این هیئت بصورت کاملا مستقل و بدون وابستگی به ونیاز به غیر پینگ پنگیها مدیریت و راهبری گردد.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتخابات هیئت تهران وآینده پیش روی آن"
    تازه ترین اخبار