امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۴:۵۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34835
    ارسال خبر چاپ خبر
  • طبق آخرین اخبار رصد شده از اردوی تیم ملی بزرگسالان ،خبرها حکایت از عدم حضور برخی از  بازیکنان در این اردو دارد! مسئولان فدراسیون و تیم ملی در ماجرای عدم توانایی در برگزاری اردوی قبلی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرده بودند که چنانچه هر بازیکنی به هر عنوان ودلیلی از حضور به هنگام در اردوی…

    der

    طبق آخرین اخبار رصد شده از اردوی تیم ملی بزرگسالان ،خبرها حکایت از عدم حضور برخی از  بازیکنان در این اردو دارد!

    مسئولان فدراسیون و تیم ملی در ماجرای عدم توانایی در برگزاری اردوی قبلی تیم ملی بزرگسالان عنوان کرده بودند که چنانچه هر بازیکنی به هر عنوان ودلیلی از حضور به هنگام در اردوی تیم ملی حاضر نشود با او به شدت برخورد کرده وبه افکار عمومی ورسانه ها قول داده بودند که برای آخرین بار است که چنین ماجرایی رخ خواهد داد .

    طبق اخبار دقیق و موثق ما از دوستانمان در درون فدراسیون (باتشکر از آنان برای اطلاع رسانی در این باره) از مجموع ۱۰ نفر دعوت شده به این اردو هشت نفر حاضر شده اند.

    این در حالی است که دیروز مربی تیم ملی بزرگسالان (احمد جعفری پور) طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که بدلیل مسابقات لیگ اردوی تیم ملی بزرگسالان با چند ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.این یعنی اینکه تمام بازیکنان طبق دعوت نامه فدراسیون می بایست دیروز صبح در اردو حضور پیدا می کرده اند که این اتفاق نیافتاده است.

    آیا این تبعیض بین بازیکنان تیم ملی نیست؟بازیکنانی همانند شاهین اخلاق پسند وافشین نوروزی مهران احدی و سایر بازیکنان دعوت شده که با تعصب ووقت شناسی در اردو حاضر شده اند اما هرگز آنگونه که باید و شاید به حق و حقوق خود نرسیده اند.

    در خاتمه می توان نتیجه گرفت که کماکان اردو به تیمهای ملی بازنگشته وتیمهای ملی همچنان با مشکلات اساسی وراهبردی مواجه است.

    سوال:اگر در جریان برگزاری اردو شاهین اخلاق پسند حضور نمی یافت و یا اینکه همانند این دونفر بازیکن با تاخیر وارد اردو می شد آقایان چگونه با اوخورد (نقشه ) میکردند؟

    مگر قانوان برای همه یکسان نیست؟پس عدالت آقایان کجاست؟

    باتشکر از دوست بسیار عزیزم در فدراسیون که اخبار لحظه به لحظه وموثق را برای ما ارسال میکند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اردوی تیم ملی وبازهم غیبت بازیکنان!"
    تازه ترین اخبار