امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34870
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم در تمرینات شرکت کرده‌اند، گفت: البته با وجودیکه بازیکنان درگیر مسابقات لیگ برتر هستند، از لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار ندارند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با…

     

    مربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم در تمرینات شرکت کرده‌اند، گفت: البته با وجودیکه بازیکنان درگیر مسابقات لیگ برتر هستند، از لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار ندارند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت اردوی تیم ملی تنیس روی میز و بازیکنان دعوت شده به این اردو که پس از مدت‌ها تشکیل شده است توضیح داد و اظهار داشت: طبق برنامه از روز یکشنبه اردوی آماده سازی تیم ملی آغاز شد. البته به دلیل برگزاری یک دیدار معوقه از لیگ برتر، تمرینات را از عصر آن روز آغاز کردیم.

     

    وی با تاکید بر اینکه هر ۱۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز در محل اردو حاضر هستند، خاطرنشان کرد: البته نوشاد و نیما عالمیان با تاخیر چند ساعته به اردونشینان ملحق شدند و به همین دلیل در اولین جلسه تمرینی اردو شرکت نکردند. دوری راه و مشکلاتی که برای سفر به تهران داشتند، علت تاخیر این دو بازیکن بود که البته از طریق خانواده‍شان در جریان آن قرار گرفته بودیم.

     

    مربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه چهار بازیکن رده سنی جوانان هم در این اردو شرکت دارند، در مورد برنامه تمرینی در نظر گرفته شده برای اردونشینان توضیح داد و گفت: خیلی از بازیکنان از نظر بدنی در شرایط خیلی خوبی قرار ندارند و به همین دلیل عمده برنامه‌های خود در این اردو را به تمرینات استقامتی و بدنی اختصاص داده‌ایم.

     

    وی تاکید کرد: روزی دو جلسه تمرین خواهیم داشت. ضمن اینکه هماهنگ شده است تا دو یا سه جلسه تمرین هم در آکادمی ملی المپیک داشته باشیم تا بازیکنان با دستگاه‌های پیشرفته بدنسازی این مرکز هم تمرین کنند. در کل روی تمرینات استقامتی تاکید زیادی داریم تا به مروز و طی دیگر مراحل اردو بازیکنان را به شرایط مطلوب نزدیک‌تر کنیم.

     

    ” بازیکنان در شرایط بدنی خیلی خوبی نیستند در حالیکه آنها درگیر مسابقات لیگ برتر هستند و تازه نیم فصل اول این رقابت‌ها تمام شده است. فکر می‌کنید علت چیست”؟، جعفری‌پور در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: ما مربیان خوبی در لیگ برتر داریم. آنها باید تمرینات مداوم و خوبی برای بازیکنان‌شان داشته باشند و آنها را آماده و سرحال نگه دارند مانند والیبال و بسکتبال.

     

    مربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: منظورم از اینکه می‌گویم بازیکنان شرایط خیلی خوبی ندارند، این است که از شرایط ایده آل دور هستند. البته با تداوم اردوهای تیم ملی این مشکل برطرف خواهد شد اما در کل مربیان باشگاهی و تیم ملی باید کمک حال هم باشند تا بازیکنان در تیم ملی به مشکل برنخورند.

     

    جعفری‌پور با بیان اینکه از این پس اردوهای تیم ملی به صورت ماهیانه دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: البته احتمالا به خاطر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، اردوی بهمن ماه کمتر از ۱۰ روز برگزار خواهد شد اما این احتمال هم وجود دارد که برای اردوی دوم علاوه بر ۱۰ بازیکن بزرگسالان و چهار بازیکن جوانان، دو بازیکن هم از رده سنی امیدها دعوت کنیم.

     

    وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه و مهمتر از آن رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ است، اظهارداشت: ما فعلا در رده ۳۵ جهان هستیم اما می‌خواهیم از دسته دوم صعود کنیم و جزو ۲۴ تیم برتر جهان شویم.

     

    “گفته می شد افرادی غیر از بازیکنان ومربیان تیم ملی در اردوی این تیم راکت به دست می‎شوند. درست است”؟، این پرسش پایانی خبرنگار مهر بود که احمد جعفری‌پور در پاسخ به آن گفت: اینطور نیست. به هنگام تمرین اردونشینان هیچ کس حق حضور در سالن را ندارد اما بعد از اتمام تمرینات ملی‌پوشان، مشکلی از این بابت نداریم. فکر نمی‌کنم آن زمان بازی کردن برای دیگر افراد منعی داشته باشد.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی تنیس روی میز از ۲۴ دی ماه آغاز شده و تا سوم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. نوشاد و نیما عالمیان، محمد رضا اخلاق‎پسند، مهران احدی، پوریا عمرانی، افشین نوروزی، عارف احمدی‎فر، واحد مالمیری، میدیا لطف الله نسبی و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور:ملی‌پوشان در شرایط خیلی خوبی نیستند/ غیر از آنها فرد دیگری در اردو نیست!"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای جعفری پور
      با سلام
      احتراما،طبق فرمایش خودتان در باره مربیان خوب باشگاههای لیگ برتر لطفا نام چند نفر از این مربیان خوبی را که گفته اید ببرید تا ما هم بیشتر با آنان آشنا شویم؟
      مربی که که در طی عمر ورزشی خود حتی یک بازیکن مبتدی نساخته است بعنوان فلان و بهمان لقب و پست و مسئولیت من دراوردی میگیرد!
      منتظر نام این مربیان خوب مد نظر شما هستیم!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار