امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۷:۵۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34929
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز اعزام به یک رویداد بین‌المللی را به عنوان پاداش برای تیمی که بتواند قهرمانی رقابت‎های لیگ برتر را از آن خود کند، در نظر گرفته است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار مهر، درحال حاضر بانک دی صدرنشین رقابت‌های تنیس روی میز…

     

    2518132514442512313

    سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز اعزام به یک رویداد بین‌المللی را به عنوان پاداش برای تیمی که بتواند قهرمانی رقابت‎های لیگ برتر را از آن خود کند، در نظر گرفته است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار مهر، درحال حاضر بانک دی صدرنشین رقابت‌های تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور است. این تیم در پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی را بدون باخت از آن خود کرد اما اعزام به مسابقات بین‌المللی پاداش تیمی است که در پایان نیم فصل دوم صدرنشینی جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دهد.

     

    داریوش ضرغام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه توضیحات بیشتری داد و اظهارداشت: از میان پروتورهای جهانی که دعوت نامه آنها برای ما ارسال می‌شود، با صلاحدید فدراسیون شرایط حضور در یکی از آنها را برای قهرمان لیگ فراهم می‌کنیم. البته کار فدراسیون در این زمینه فقط کمک به اعزام تیم است وگرنه هزینه‌های اعزام بر عهده خود تیم قهرمان است!

     

    به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‌های کشور ۲۵ اسفندماه با تعیین تیم قهرمان به پایان می‌‍رسد. نیم فصل دوم این رقابت‌ها از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز می‌شود. ۶ تیم برگزارکننده این فصل از مسابقات تنیس روی میز لیگ برتر باشگاه‍های کشور هستند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان لیگ تنیس روی میز به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌‌شود"
    تازه ترین اخبار