امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 34951
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازیکن تیم نفت سپاهان گفت: نوشاد عالمیان برخلاف نظر بسیاری از افراد بازیکن خیلی قوی نیست بقیه ضعیف هستند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: من اعتقاد دارم در لیگ امسال تیم دی را به خاطر در اختیار داشتن نوشاد و نیما…

    بازیکن تیم نفت سپاهان گفت: نوشاد عالمیان برخلاف نظر بسیاری از افراد بازیکن خیلی قوی نیست بقیه ضعیف هستند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مجید احتشام زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: من اعتقاد دارم در لیگ امسال تیم دی را به خاطر در اختیار داشتن نوشاد و نیما عالمیان نمی توان وزنه سنگینی به شمار آورد.

    حقیقت این است که نوشاد عالمیان بازیکن خیلی قدرتمندی نیست، بقیه پینگ پنگ بازان کم کاری می کنند و سطح بازیشان ضعیف شده است.

     

    وی خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگر همه تقصیرها را گردن فدراسیون انداخته اند و می گویند چون ما را به تورنمنت های بین المللی اعزام نمی کند و ما با قوی ترین ها تمرین نمی کنیم، سطح بازیمان افت کرده است اما این درست نیست آنها باید زحمت بکشد، بیشتر تمرین کنند حتی پول خرج کنند و برای تمرین چند ماهی را به خارج از کشور بروند.

     

    کارشناس تنیس روی میز مدعی شد، من در زمان گذشته این کارها را انجام می دادم برای مثال چند ماه را برای تمرین به خارج از کشور می رفتم همین اقدام من باعث شد تا از سایر پینگ پنگ بازان جلو بیفتم، اکنون هم همین طور است بازیکنی که ۴۰ یا ۵۰ میلیون بابت قرارداد در لیگ می گیرد توانایی این را دارد که با هزینه کردن چند میلیون تومان یک ماه را به آلمان برود و در آنجا تمرین کند و خود را بالا بکشد.

     

    احتشام زاده که در لیگ امسال به عنوان بازیکن در تیم نفت سپاهان بازی می کند درباره مسابقات نیم فصل گفت: این اولین باری نیست که من بازی می کنم سال گذشته هم در نفت سپاهان هم مربی بودم هم بازیکن اما از آنجا که مربیگری وقت زیادی برایم نمی گذاشت کمتر بازی می کردم، لیگ امسال نسبت به سال گذشته شرایط بهتری را داشت، در لیگ ۹۰ از همان ابتدای فصل مشخص بود که دو تیم هیئت قزوین و نظام پزشکی که فقط از کارمندان خودش استفاده کرده بود بسیار ضعیف هستند اما لیگ امسال این شرایط را نداشت.

     

    کارشناس تنیس روی میز تصریح کرد: یک اقدام خوبی که امسال مسئولان سازمان لیگ انجام دادند این بود که قانون گذاشتند که هر تیمی باید ۳ بازیکن از دسته یک و دو و سه بگیرد و همین عامل باعث شد تا پینگ پنگ بازان در تیم های مختلف پخش شدند و کیفیت مسابقات بالا رفت.

     

    وی در خصوص تیم نفت سپاهان گفت: تیم ما بسیار دیر بسته شد مسئولان تیم در ابتدا اعلام کرده بودند که در لیگ ۹۱ تیم نمی دهند به همین دلیل ما بازیکنانمان را آزاد اعلام کردیم و آنها با تیم های دیگر قرارداد بستند اما به یکباره تصمیم عوض شد و ما مجبور شدیم در لیگ امسال تیم دهیم.

     

    بازیکن پیشکسوت تنیس روی میز کشورمان با بیان اینکه با همین بازیکنان هم تیم نفت سپاهان را سرپا نگه داشته ایم در خصوص وضعیت ۲ بازیکن تیمش اظهار داشت: تیم نفت سپاهان ۲ بازیکن بسیار خوب مانند محمدرضا نعمتی و حمیدرضا طاهرخانی دارد که عملکرد قابل قبولی در طول نیم فصل اول از خود به نمایش گذاشته اند، تیم ما اگر یک بازیکن خوب دیگر داشت شرایطش با اکنون متفاوت بود با این حال تیم ما اکنون سرپا است و به هیچ عنوان دست و پا بسته نبوده ایم، به طور حتم در دور برگشت عملکردمان بهتر از دور رفت خواهد بود.

     

    احتشام زاده در پاسخ به این سوال که قبول دارد که همراه عصمت اله ساکی زاده در آکادمی بین الملل تنیس روی میز تمرین می کند گفت: بله ما تمرین می کنیم و البته کاری به اردوی تیم ملی نداریم آنها کار خودشان را می کنند و ما کار خودمان را انجام می دهیم.

     

     

    بیشتر: ورزش ایرانی: نوشاد قوی نیست، بقیه ضعیف هستند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتشام زاده: نوشاد قوی نیست، بقیه ضعیف هستند!"
    1. واقعا جای بسی تامل است که یک چنین حرفی از آقای احتشام زاده مشنوم این حرف که نوشاد زیاد قوی نیست راباید باسند ومنطق گفت متسفانه این حرفها ی مغرزانه وبیهوده نسبت به نابغیه پینگ پنگ دنیا باعث افت ورزش پینگ پنگ و ناراحتی خانواده زحمت کش عالمیان خواهد شد آقامجید اگه بازیکنی مثل نوشاددر پینگ پنگ ایران ظهور کرد سلام بنده را به اون برسون بازیکن ملی اگر مسابقه بین المللی نبیند افت میکنداین را همه میدانند ای کاش بزرکان ورزش پینگ پنگ به جای تخریب اذهان عمومی یه فکری به حال این ورزش میکردند¤ 

    2. حسن ترکان گفت:

      با سلام و عرض ادب.
      همیشه در این ورزش قهرمان انهم داخلی وجود داشته اما پهلوان……..
      اینگونه برخورد با نوشاد که دل پری از گذشته پدر و عمویش در اینگونه برخوردهای مشابه را داشته و حتی باعث ……انها شد شاید خدای ناکرده حاشیه ساز و این مهم که مشارالیه دیگر فقط نوشاد نیست و یک سرمایه ای ملی است که باید الگوی فرهنگی پهلوانی در این رشته باشد را باید مد نظر داشت لذا بر حذف وظیفه به اقای احتشام زاده گوشزد می کنم برخورد وسیله ای و مادی با مسائلی به این مهمی را کنار گذاشته و همانند یک پیشکسوت واقعی رفتار کنند.با تشکر .ترکان.


    تازه ترین اخبار