امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35060
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سارا گودرزی: انتقادهای بی‌پرده «افشین نوروزی» از رییس فدراسیون پینگ‌پنگ و مجموعه‌اش برایش دردسرساز شد. دردسری که تا پای اخراج او از اردوی تیم ملی و احضارش به کمیته انضباطی پیش رفت. پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران که روز سه‌شنبه هفته گذشته در گفت‌وگوی اختصاصی با شرق از شرایط اردوها و نحوه اعزام‌های تیم‌های ملی انتقاد کرده…

    سارا گودرزی: انتقادهای بی‌پرده «افشین نوروزی» از رییس فدراسیون پینگ‌پنگ و مجموعه‌اش برایش دردسرساز شد. دردسری که تا پای اخراج او از اردوی تیم ملی و احضارش به کمیته انضباطی پیش رفت. پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران که روز سه‌شنبه هفته گذشته در گفت‌وگوی اختصاصی با شرق از شرایط اردوها و نحوه اعزام‌های تیم‌های ملی انتقاد کرده بود طی یکی دو روز گذشته سوژه داغ رسانه‌ها شد و حتی پای محمد زارع‌پور را هم به تلویزیون کشاند.

     

    رییس فدراسیون پینگ‌‌پنگ دیروز در حالی میهمان برنامه «هرروز ورزش» شبکه خبر بود که به صراحت از تصمیمی که درخصوص نوروزی گرفته بود، دفاع کرد و گفت که ورزشکار حق ندارد در امور مدیریتی فدراسیون دخالت کند و شخصا دستور داده او را از اردو اخراج کنند.

     

    زارع‌پور همچنین در حالی نفر سوم پینگ‌‌پنگ کشور را زیر سوال برد که گفت در تمام این سال‌ها به افشین لطف کرده و در مقابل عملکرد ضعیفی که او طی این سال‌ها داشته این ورزشکار را به بازی‌های آسیایی و جهانی اعزام کرده است.

     

    اما اوج اختلافات در فدراسیون پینگ‌پنگ بعد از گذشت سه سال از حضور زارع‌پور در این فدراسیون دیروز در حالی در این برنامه زنده تلویزیونی به تصویر کشیده شد که جعفرپور، مربی جدید تیم ملی پینگ‌‌پنگ، میهمان غیرحضوری برنامه هم غیرمستقیم از زارع‌پور انتقاد کرد و در حمایت از افشین نوروزی گفت: بهتر بود ابتدا جلسه کمیته انضباطی برگزار می‌شد بعد در مورد این ملی‌پوش تصمیم گرفته می‌شد.

     

    به گفته اهالی پینگ‌پنگ قرار بود نوروزی نیز روی خط تلفن برنامه «هرروز ورزش» بیاید که به‌رغم انجام هماهنگی‌های لازم این کار صورت نگرفت.

     

    با این حال عضو تیم ملی پینگ‌پنگ باید امروز به فدراسیون برود و در جلسه کمیته انضباطی از خودش دفاع کند هر چند که معتقد است زارع‌پور شمشیر را برایش از رو بسته است.

     

    او دیروز در این‌باره به شرق گفت: «با آن برخوردی که برای اخراج کردنم از اردو داشتند مطمئنم کمیته انضباطی حتما مرا محروم می‌کند چرا که خواسته آقای زارع‌پور همین است. بعد از انتشار مصاحبه‌ام در شرق مسوولان آکادمی پینگ‌‌پنگ فورا مانع حضورم در اردو شدند اما من گفتم تا زمانی‌که زارع‌پور کتبا نامه اخراجم را ندهد اردو را ترک نخواهم کرد. کار به جایی کشیده شد که نیروهای حراستی مجموعه ورزشی انقلاب هم آمدند و خواستند اردو را ترک کنم اما من باز هم پافشاری کردم تا اینکه در نهایت نه خود آقای زارع‌پور بلکه دبیر فدراسیون نامه اخراجم را امضا کرد تا آکادمی را ترک کردم.»

     

    نوروزی همچنین در واکنش به ادعاهای زارع‌پور ادامه داد: «آقای زارع‌پور هیچ لطفی به من نکردند. بلکه به من نیاز داشتند. درست است من در مسابقات انتخابی، ششم شدم اما در مسابقات تیمی جهانی باید سه نفر اول هر کشور در رنکینگ جهانی که امتیازهایشان بالاست، شرکت کنند. با توجه به این موضوع چون من نفر سوم این رنکینگ بودم اعزامم کردند. در بازی‌های آسیایی گوانگجو هم با وجود اینکه در انتخابی چهارم شدم اما خود آقای زارع‌پور گفت ما به تو نیاز داریم و مدیا لطف‌الله نسبی را که نفر سوم است اعزام نمی‌کنیم.»اما مصاحبه نوروزی با شرق در حالی جنجال تازه‌ای در بین اهالی پینگ‌‌پنگ بر پا کرد که او از رییس کمیته مربیان این فدراسیون هم انتقاد کرد. پیمان حسنی از مسوولان سابق فدراسیون تنیس روی میز که طی دو سال گذشته از منتقدان سرسخت زارع‌پور بود، یکباره به فدراسیون برگشته و این بار خودش مورد انتقاد قرار گرفته. حسنی در پاسخ به این ادعای نوروزی به شرق گفت: «انتقادات من مربوط به عملکرد گذشته بوده و الان مشکلات در حال مرتفع شدن است، ضمن اینکه این مسائل به ایشان مربوط نمی‌شود. رییس فدراسیون که نباید برای انتخاب مسوولان فدراسیون از بازیکنان مشورت بگیرد. من تصمیم گرفتم انتقادهایم را درون فدراسیون مطرح کنم تا بهتر به آن رسیدگی شود.»

     

    نوروزی نیز در جواب به حسنی می‌گوید: «اتفاقا این موضوع به من مربوط است چرا که ما دو سال تمام به‌دلیل حمایت از عملکرد آقای حسنی به عنوان یک فرد مخالف تمام اردوها و مسابقات بین‌المللی را از دست دادیم. او یادش رفته در سایت خبری‌اش چه مطالبی را منتشر می‌کرد. انتقاد من این است. وگرنه اینکه موضع‌شان تغییر کرده یک مساله شخصی است که به من ارتباطی ندارد.»

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه شرق:اخراج، تاوان انتقاد «نوروزی»"
    تازه ترین اخبار