امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱:۰۵  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35062
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان بانوان باشگاه‌های خوزستان در دو رده ‌سنی بالای ۴۰ و ۵۰ سال برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (۲۹ دی‌ماه) در دو بخش تیمی…

    رقابت‌های قهرمانی تنیس روی میز پیشکسوتان بانوان باشگاه‌های خوزستان در دو رده ‌سنی بالای ۴۰ و ۵۰ سال برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز گذشته (۲۹ دی‌ماه) در دو بخش تیمی و انفرادی در اهواز انجام شد.

     

    وی با بیان این‌که مسابقات در بخش تیمی در هر دو مرحله اول و دوم به صورت دوره‌ای برگزار شد، گفت: درنهایت باشگاه صنایع فولاد اهواز قهرمان شد و باشگاه‌های انقلاب و المپیک هر دو از اهواز، به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: در بخش انفرادی بالای ۴۰ سال، لیلا سلیمانی از باشگاه صنایع فولاد اول شد و مینا اشرف‌پور و بدریه کریمی‌حاتمی هر دو از باشگاه المپیک اهواز به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

    وی درباره نفرات برتر رده‌ سنی بالای ۵۰ سال خاطرنشان‌کرد: سعیده نجاری و زهراسادات نوربخش هر دو از باشگاه انقلاب اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و زیبا قوچانی از هیات امیدیه در مکان سوم ایستاد.

     

    لیموچی بیان‌کرد: استقبال خوبی از این مسابقات شده بود ولی انتظار داشتیم باشگاه‌های نفت اهواز، ملی‌حفاری، پتروشیمی‌ها و آبادان نیز در این رقابت‌ها شرکت کنند.

     

    وی درباره سطح مسابقات گفت: رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد و پیشکسوتان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند که مطمئنا تجربه آن‌ها می‌تواند به سایر تنیسورهای رده‌های سنی مختلف ما کمک کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صنایع‌فولاد، قهرمان مسابقات تنیس‌روی‌میز پیشکسوتان بانوان خوزستان"
    تازه ترین اخبار