امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۸:۱۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35070
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در پی احضار نوروزی به کمیته انضباطی؛ علوی: با وضع موجود اکثر پینگ پنگ بازان مجرم هستند! / کمیته انضباطی باید همه را احضار کند! کارشناس تنیس روی میز گفت: اگر صبحت های انتقادی افشین نوروزی، مصداق جرم است پس بسیاری از ملی پوشان مجرم هستند و باید به کمیته انضباطی بروند. به گزارش پایگاه…

    alavi

    در پی احضار نوروزی به کمیته انضباطی؛

    علوی: با وضع موجود اکثر پینگ پنگ بازان مجرم هستند! / کمیته انضباطی باید همه را احضار کند!

    کارشناس تنیس روی میز گفت: اگر صبحت های انتقادی افشین نوروزی، مصداق جرم است پس بسیاری از ملی پوشان مجرم هستند و باید به کمیته انضباطی بروند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیدمنصور علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: اخراج افشین نوروزی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان به دلیل مصاحبه اخیر وی با یکی از روزنامه های رسمی کشور بود اما وقتی به متن مصاحبه توجه می کنیم در می یابیم که گفته و حرف جدیدی در آن پیدا نمی کنیم زیرا تقریبا در مدت یک ماه گذشته و بر اثر نابسامانی ها، تمام بازیکنان ملی پوش و حتی رده بندی این گفته ها را حتی گاهی با شدت بیشتری مطرح کرده اند که تمام این مصاحبه ها در سایت های مختلف خبری موجود است.

     

    وی تصریح کرد: من هرچه در مصاحبه افشین نوروزی گشتم چیز جدید و مطلب تنش آوری را در آن نیافتم حتی اگر هم در حرفهایش مصداق جرم باشد با توجه به مصاحبه های گوناگون تمام بازیکنان در ماه های اخیر باید وی را محکوم ردیف آخر محسوب کرد.

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد:‌ نوروزی بازیکن شناخته شده و بااخلاقی است و امکان ندارد حرف های نامربوط و خارج از عرف و ادب بزند، به نظر می رسد که اصل ماجرا گفته های اخیر نیست و مشکل اساسی را باید در جای دیگر جستجو کرد، متأسفانه فدراسیون نشینان در طی این چند سال دوام و بقای خود را در تفرقه بین خانواده تنیس روی میز کشور و بازیکنان دنبال کرده اند و همواره از اتحاد و یک دستی بازیکنان در هراس هستند، آقایان تا اندکی هم توانسته بودند به هدفشان برسند اما با مصاحبه کامل و کارشناسی نوروزی معادلات چند ساله آنها به هم ریخت و در یک اقدام غیرکارشناسی و به دور از شأن و منزلت یک ملی پوش المپیکی،‌ نوروزی را از اردو اخراج کردند.

     

    وی در خصوص سکوت چند ساله افشین نوروزی در مورد اقدامات فدراسیون گفت: برخی جریانات سعی دارند این موضوع را مطرح کنند که فدراسیون خیلی برای نوروزی مفید بوده است اما در جواب آنها می گویم که نوروزی صدها برابر در این مدت به فدراسیون منفعت رسانده، یکی از دلایل اصلی هم این است که طی چند سال روی کار آمدن این فدراسیون حتی یک بار هم علیه هیچ کس حرفی نزده و هیچ مصاحبه چالش برانگیزی نداشته است.

     

    علوی افزود: اکنون فدراسیون نشینان باید بدانند که عصر ارتباطات، عصر انتقاد و اختلاف نظر است، انتقاد در هر مجموعه ای باید وجود داشته باشد نه تنها بد نیست بلکه باعث پیشرفت و موفقیت هرچه بیشتر مجموعه خواهد شد، اگر همیشه از همدیگر تعریف و تمجید کنیم که دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

     

    اقدامی که علیه نوروزی کردند به دور از منزلت یک بازیکن بوده و مسببین این فاجعه باید پاسخگو باشند، فدراسیون در طول این سه سال تبدیل به پرسروصدا ترین و پرالتهاب ترین فدراسیون های ورزشی کشور شده و متأسفانه به جای پیشرفت در این رشته هر روز باید شاهد یک بحران جدید باشیم.

     

    کارشناس تنیس روی میز کشورمان با اشاره به سیاست های متضاد فدراسیون در این خصوص توضیح داد: اعمال سیاست های چندگانه تبدیل به عمده ترین مشکلات فدراسیون شده است، برای مثال سخت ترین دشمنان قسم خورده و منتقدان وی که سال ها خواب خوش را برای رئیس فدراسیون حرام کرده بودند یک شبه تبدیل به دوست قسم خورده شده و سمت می گیرند اما در جای دیگر نوروزی را به خاطر یک مصاحبه معمولی به بدترین صورت ممکن از اردوی تیم ملی اخراج و به کمیته انضباطی احضار می کنند./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه مدیر سایت با باشگاه خبرنگاران در ارتباط با وقایع اخیر"
    1. مریم بزرگوار گفت:

      بسیاری در این فدراسیون بوقلمون وار رفتارکرده اند که افکار عمومی به خوبی آنها را می شناسد و جایگاههای کذایی آنها در این فدراسیون به زودی خواهد ریخت و به جایی برخواهند گشت که حقشان است.این عده بندگان اسکناسند و برای بدست آوردنش هرکاری می کنند.


    تازه ترین اخبار