امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۶:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35077
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در پی برگزاری کمیته انضباطی حکم افشین نوورزی مشخص و صادر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛افشین نوورزی بازیکن با اخلاق و ملی پوش خوب کشورمان طی یک مصاحبه عادی با یکی از روزنامه های کشور همچون دیگر بازیکنان ملی پوش  انتقادات تکراری و خیلی معمولی را بیان کرده بود که براثر همین…

    Untitled

    در پی برگزاری کمیته انضباطی حکم افشین نوورزی مشخص و صادر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛افشین نوورزی بازیکن با اخلاق و ملی پوش خوب کشورمان طی یک مصاحبه عادی با یکی از روزنامه های کشور همچون دیگر بازیکنان ملی پوش  انتقادات تکراری و خیلی معمولی را بیان کرده بود که براثر همین مصاحبه به بدترین شکل ممکن از اردوی تیم ملی اخراج وفورا به کمیته انضباطی فرا خوانده شده بود.

    البته قرار نبوده که نوروزی در کمیته انضباطی که امروز برگزار می شود حضور داشته باشد زیرا این نشست برای چند نفر دیگر از بازیکنان تدارک دیده شده بود اما با سفارش مستقیم محمد زارع پور رئیس فدراسیون نام افشین نوروزی نیز در این لیست اضافه گردید.

    در این حکم آمده است :محرومیت قطعی از حضور در میادین ورزشی به مدت یک سال و محکومیت قطعی به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال به عنوان جزای نقدی که ظرف مدت یک هفته باید به حساب فدراسیون واریز شود.

    مطمئنا نوروزی دراین ارتباط ساکت نخواهد نشست  وبا پتانسیلهای بسیار قوی وموجود که همه آنها از نوروزی اعلام پشتیبانی  وحمایت صد درصدی کرده اند از حق قانونی خود دفاع  خواهد نمود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حکم افشین نوروزی صادر شد!"
    1. بازيکن گفت:

      این حکم در برابر جرم نابخشودنی ایشون کم هستش

      اقای افشین نورزوی را باید به مجازات اعدام محکوم کنند و این حکم را هم در مقابل فدراسیون تنیس روی میز انجام دهند تا درس عبرتی بشود برای هر انکه دنبال حق می باشد.

      می شه لطفا ارگان بررسی اعتراضات را از طریق سایت اعلام کنید تا همه نامه ایی بنویسیم در اعتراض به این قوانین ….. فدراسیون تنیس روی میز؟

    2. وجدان فدراسیون گفت:

      سلام علیکم
      با عرض پوزش از همه اهالی تنیس روی میز
      به زودی حکم ایشان نیز مانند موارد دیگری که در فدراسیون اتفاق افتاده بود لغو و مورد رحمت واسعه قرار خواهند گرفت .
      موارد دیگر شامل این نمونه ها می شود :
      رای فدراسیون در خصوص خانم سیمین رضایی
      نظر فدراسیون در خصوص بازیکنان معترض
      نظر فدراسیون در خصوص آقای حجازیان
      نظر فدراسیون در خصوص آقای پیمان حسنی
      و ……
      مجددا از آقای افشین نوروزی معذرت خواهی می نمایم چون در این ماجرا بنده را در جریان امور قرار نداده بودند و وقتی خواب بودم به سراغ پرونده شما رفتند .


    تازه ترین اخبار