امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶:۰۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ | کد خبر : 35093
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون پینگ پنگ درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متاسفانه نوروزی در رسانه های جمعی مسایلی که به وی ارتباطی نداشته مطرح کرده است، افزود:وی همچنین یک سال محرومیت تعلیقی و ۲ میلیون تومان جریمه شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقری پس از پایان جلسه امروز شنبه کمیته…

    دبیر فدراسیون پینگ پنگ درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متاسفانه نوروزی در رسانه های جمعی مسایلی که به وی ارتباطی نداشته مطرح کرده است، افزود:وی همچنین یک سال محرومیت تعلیقی و ۲ میلیون تومان جریمه شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقری پس از پایان جلسه امروز شنبه کمیته انضباطی فدراسیون با بیان اینکه نوروزی باید قبل از طرح موضوع، این مسایل را با مسوولان فدراسیون در میان می گذاشت،افزود:یکی از مسوولیت های مسوولان فدراسیون پاسخگویی به شبهات کادر فنی،بازیکنان و کادر اجرایی فدراسیون است و بهتر بود نوروزی قبل از اقدام به انتشار عمومی مشکلات را با مسوولان در میان می گذاشت.

     

    دبیر فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: این ملی پوش یک هفته برای تجدید نظر در رای صادره از کمیته انضباطی فرصت دارد و باید دلایل منطقی را برای تغییر در این رای به این کمیته ارائه کند.

     

    افشین نوروزی عضو تیم ملی پینگ پنگ به تازگی در گفت و گو با تعدادی از رسانه های جمعی از فدراسیون پینگ پنگ انتقاد کرده که موجب ناراحتی مسوولان این فدراسیون شده است.

    توضیح مدیر سایت:

    دبیر محترم اما جودوکار فدراسیون تخصصی تنیس روی میز

    حضرتعالی فرموده اید که نوروزی در رسانه های جمعی در باره چیزی که به او ربط نداشته اظهار نظر کرده است!

    از شما سوال میکنم که آیا تنیس روی میز که یک رشته کاملا تخصصی است به حضرتعالی کمترین ارتباطی دارد؟پس چرا و چگونه یک پست مهم و غیر مرتبط با خود را اشغال کرده اید؟

    مگر رشته ورزشی  شما با تنیس روی میز ربط دارد که دیگران را به غیر مرتبط بودن محکوم می فرمایید؟

    جنابعالی فرموده اید که نوروزی باید قبل از مصاحبه این موضوعات را با مسئولین در میان می گذاشت ! در پاسخ باید عنوان کنم که مثل اینکه شما از در میان گذاشتن این مطالب با جناب رئیس کمترین اطلاعی ندارید زیرا نوروزی قبل از انجام مصاحبه با جناب رئیس یک ملاقات معمولی داشته واین مسائل را در میان گذاشته و از قضا جواب جالب و شنیدنی  جناب رئیس در باره سوال نوروزی به دست ما رسیده که در وقت مناسب آن را رسانه ای خواهیم کرد تا دوستان ما بیشتر متوجه بشوند در پشت سرشان چه خبر است.پس اطلاعات شما کامل نیست یا اینکه در جریان امر نیستید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر محترم اما جودوکار:نوروزی یک هفته برای اعتراض فرصت دارد(توضیح مدیر سایت)"
    1. جناب اقای علوی
      ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما باید عرض کنم که بسیار پاسخ مناسب و بجایی دادید و از اینکه همواره بزرگترین حامی و پشتیبان این رشته مظلوم هستید کمال تشکر و سپاس فراوان دارم.

    2. معصوم مجد گفت:

      در صورتی که اقای زارع پور این حکم را پس نگیرند همه پینگ پنگی ها به حراست وزارت ورزش و جوانان به سازمان بازرسی کل کشور به نهاد ریاست جمهوری اعتراض را منعکس خواهیم کرد.

      این موضوع را به اطلاع فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیز خواهیم رساند.


    تازه ترین اخبار