امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۷:۵۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35130
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کارشناسی تنیس روی میز گفت: اتفاقی که برای نوروزی افتاد در پینگ پنگ بی سابقه نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: در برنامه زنده تلویزیونی هم دیدیم که زارع پور انکار نکرد که اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی به دلیل مصاحبه…

    کارشناسی تنیس روی میز گفت: اتفاقی که برای نوروزی افتاد در پینگ پنگ بی سابقه نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: در برنامه زنده تلویزیونی هم دیدیم که زارع پور انکار نکرد که اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی به دلیل مصاحبه وی با یکی از روزنامه های رسمی کشور بوده است، باید بگویم که این اتفاق باعث تأسف است به خصوص اینکه نوروزی بازیکن مظلومی است و ۱۵ سال عضو تیم ملی بوده شاید اگر با یک بازیکن شرور این کار را می کردند جای تعجب نداشت.

     

    وی تصریح کرد: از نظر من بهتر بود قبل از مصاحبه به صورت رسمی اعلام می کردند که هیچ بازیکنی حق مصاحبه ندارد این چیز عجیبی نیست و در بسیاری از باشگاه ها هم از طرف سرپرستها اعلام می شود که بازیکنان با رسانه ها صحبت نکنند اما در این شرایط که کسی به پینگ پنگ بازان نگفته مصاحبه نکنند نمی توان گفته های نوروزی را مصداق جرم محسوب کرد و وی را بازخواست نمود بالاخره خبرنگار تماس گرفته بازیکن چه بگوید؟ مجبور است که نظر خود را بیان کند.

     

    وی ادامه داد: البته افشین نوروزی چیز بدی نگفته بود و همه صحبت هایی که مطرح کرده بود عین واقعیت است، رفتاری که با وی کردند و جلوی بازیکنان جوان تیم ملی که در اردو بودند، بدان مشکل برخورد کردن و کار را به حراست کشاندن رفتار درستی نبود.

     

    پسران با بیان اینکه این اتفاق بار اول نیست که در تنیس روی میز رخ داده است در خصوص تکرار این ماجرا نسبت به خودش گفت: این اتفاق به نوعی دیگر برای من هم افتاد در بازی اول لیگ به دلیل مصاحبه ای که با روزنامه کیهان انجام داده بودم نگذاشتند روی نیمکت بشینم.

     

    وی در پاسخ به اینکه زمان این اتفاق علت اخراج وی از سالن مسابقه از سوی قدراسیون مصاحبه انتقادی اعلام نشده بود و این بار رسما اعلام کردند که دلیل اخراج نوروزی مصاحبه است بیان کرد: بله درست است که علت اخراج مرا از سالن مسابقه و نیمکت دانشگاه آزاد در رسانه چیز دیگر مطرح کرده بودند اما در گفتگوی خودمانی و در تماسی که رئیس سازمان لیگ با سرپرست تیم ما داشت به صراحت گفته بود که علت اینکه حق ندارم در نیمکت تیم بنشینم مصاحبه ام است اما در رسانه ها مطرح کردند که من کارت نداشتم یا قرار دادم به فدراسیون نیامده است، به طور حتم موضوع من با بازیکنان و اتفاق اخیری که برای افشین نوروزی افتاد متفاوت است.

     

    مربی باسابقه تیم دانشگاه آزاد با اشاره به گفتگوی تلویزیونی محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز با شبکه خبر تلویزیون، گفت: در گفتگوی تلویزیونی زارع پور دیدیم که هنوز تکلیف سرمربی و مربی تیم ملی هم مشخص نشده است! جعفری پور می گوید من سرمربی هستم اما زارع پور سخنش را انکار می کند و بیان می کند جعفری پور مربی است و پینگ پنگ بزرگسالان هنوز سرمربی ندارد، مشاهده می کنیم که اختلاف نظر وجود داردو حتی رئیس فدراسیون در برنامه زنده تلویزیونی هم منکر این موضوع نمی شود./مح

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمدباقر پسران: باید از قبل اعلام می کردند کسی حق مصاحبه ندارد!"
    تازه ترین اخبار