امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۵:۰۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35134
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رای کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز درباره افشین نوروزی در حالی صادر شد که پیش از این، صدور چنین جریمه سنگینی سابقه نداشته است. به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته انضباطی قرار بود ساعت ۱۱ امروز ۳۰ دی ماه برگزار شود اما با وجود…

    رای کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز درباره افشین نوروزی در حالی صادر شد که پیش از این، صدور چنین جریمه سنگینی سابقه نداشته است.

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته انضباطی قرار بود ساعت ۱۱ امروز ۳۰ دی ماه برگزار شود اما با وجود اینکه افشین نوروزی راس ساعت مقرر در فدراسیون تنیس روی میز حاضر شده بود این جلسه با تاخیر چند ساعته برگزار شد.

     

    یکسال محرومیت از حضور در میادین ورزشی، یکسال محرومیت تعلیقی و مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی رای کمیته انظباطی فدراسیون در رابطه با افشین نوروزی بود .رایی سنگین که پیش از این سابقه نداشته است.

     

    لازم به ذکر است علت احضار افشین نوروزی به کمیته انضباطی مصاحبه اخیر وی با یکی از روزنامه های رسمی کشور و انتقاد از عملکرد فدراسیون بوده است.

     

    در عصر ارتباطات و وقتی همه جا از آزادی بیان صحبت به میان می آید و در شرایطی که مصاحبه نوروزی همان صحبتهایی بود که بارها و بارها از سایر ملی پوشان شنیده بودیم اعمال همچنین جریمه سنگینی از سوی فدراسیون قابل تامل است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باشگاه خبرنگاران:جریمه ای بی سابقه برای افشین نوروزی /از این سنگین تر نمی شد!"
    1. amidi گفت:

      با سلام این یعنی از این به بعد هر کس برعلیه فدراسیون انتقاد بکند با اشد مجازات طرف خواهد شد. حساب کار دست مخالفین بیاید.

    2. سعید منتصری گفت:

      با سلام باید عرض کنم ماهیت جناب زارع پور برای جامعه پینگ پنگ معلوم بود اما خداراشکر با این مصاحبه ایشان ماهیت خودرا برای همه آشکار کرد برای وزارت ورزش متاسفم که همچین مدیری را درراس فدراسیونی به این تخصصی گمارده همواره از مجمع محترم فدراسیون تقاضا مندم ترتیب اثردهد انشاالاه


    تازه ترین اخبار