امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35156
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دو بانوی خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته یک تنیس روی میز کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز و به…

    SONY DSC

    دو بانوی خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته یک تنیس روی میز کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز و به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

     

    وی ادامه‌داد: زهرا علوی و بهاره بابادی‌وند از استان‌‌مان در این مسابقات شرکت می‌کنند که امیدوارم بتوانند صاحب مقام شوند. ضمن این‌که در این مسابقات بازیکنان خوبی حضور پیدا می‌کنند.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میزخوزستان بیان‌کرد:‌ زمان برگزاری این رقابت‌ها بسیار نامناسب است چرا که بیشتر تنیسورهای ما دانشجو هستند و باتوجه به این‌که فصل امتحانات است، نمی‌توانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

     

    وی افزود: ‌با نایب‌رییس فدراسیون هم صحبت کرده‌ایم و گفته است که “تغییر زمان مسابقات امکان‌پذیر نیست و بازیکنان می‌توانند از مرخصی ورزشی استفاده کنند.” ولی مگر کدام دانشگاه با این مرخصی موافقت می‌کند و قبول می‌کند که در زمان دیگری از این بازیکنان امتحان بگیرد؟ امتحانات دانشگاه در یک زمان خاص برگزار می‌شود و تکرار هم نمی‌شود.

     

    لیموچی در پایان با بیان این‌که رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود، اظهارکرد: تنیسورهای بسیار خوبی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که می‌توان گفت بهترین نفرات کشور هستند و بازیکنان ما نیز در همین سطح می‌باشند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور دو خوزستانی در مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور"
    تازه ترین اخبار