امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۵:۳۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35162
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ گفت: رای محرومیت افشین نوروزی ملی پوش پینگ پنگ قطعی نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قدوسی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: مصاحبه افشین نوروزی با برخی رسانه ها در انتقاد از فدراسیون پینگ پنگ و شماری از اعضای این فدراسیون موجب اضرار و توهین…

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ گفت: رای محرومیت افشین نوروزی ملی پوش پینگ پنگ قطعی نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،قدوسی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: مصاحبه افشین نوروزی با برخی رسانه ها در انتقاد از فدراسیون پینگ پنگ و شماری از اعضای این فدراسیون موجب اضرار و توهین شده بود که کمیته انضباطی در حضور خود این ملی پوش به این تخلف رسیدگی کرد.

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ گفت: نوروزی در جلسه کمیته انضباطی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تخلفات منتسب شده را تایید و پذیرفت.

    قدوسی افزود: نوروزی همچنان بر انتقادات خود پافشاری داشت اما چگونگی ابراز این انتقادات را در برخی موارد صحیح نمی دانست.

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ اضافه کرد: پس از استماع دفاعیات نوروزی جلسه کمیته بدون حضور او ادامه داشت و رای صادر شد.

    قدوسی با بیان اینکه این رای قطعی نیست گفت: نوروزی فرصت دارد به این رای اعتراض کند.

    رئیس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پنگ افزود: به علت اینکه رای صادر شده قطعی نبوده براساس قوانین قضایی و حقوقی و قانون رسانه و مطبوعات ، رسانه ها نباید رای را اعلام می کردند.

    کمیته انضباطی فدراسیون پینگ پینگ افشین نوروزی را به محرومیت یک ساله از شرکت در همه رقابت های ورزشی ، یک سال محرومیت تعلیقی و مبلغ ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین نشانه ها از عقب نشینی/حکم نوروزی قطعی نیست"
    تازه ترین اخبار