امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35193
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم دانشگاه آزاد گفت: افشین نوروزی بهترین بازیکن تیم است و محرومیت وی به تیم ما آسیب می زند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: تنیس روی میز مثل سایر ورزش ها نیست که نبود یک بازیکن تاثیر کمی در…

    سرپرست تیم دانشگاه آزاد گفت: افشین نوروزی بهترین بازیکن تیم است و محرومیت وی به تیم ما آسیب می زند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: تنیس روی میز مثل سایر ورزش ها نیست که نبود یک بازیکن تاثیر کمی در تیم ها داشته باشد. نوروزی بهترین بازیکن تیم دانشگاه آزاد است و ۶۰ درصد بردهای تیم ما را او بدست می آورد و زمانی که نباشد تیم فلج است.

     

    سرپرست تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: نوروزی در هر بازی می تواند سه برد را به دست آورد ( ۲ پیروزی در بخش انفرادی و یک پیروزی از مسابقات دوبل) من به زودی با مدیرعامل دانشگاه آزاد جلسه ای می گذارم و از نظر فنی برایش شرح می دهم که محرومیت نوروزی به تیم ما آسیب خواهد زد و اگر وی نیز پذیرفت و در حکم نوروزی تجدیدنظر نکردند از رقابت های لیگ انصراف دهیم.

     

    صابری خاطرنشان کرد: از روز اول که ما در لیگ ۹۱ شرکت کردیم دردسرهای زیادی داشتیم برای مثال هنگامی که می خواستیم با افشین نوروزی، پوریا عمرانی و بهنام رحمت پناه قرارداد ببندیم از طرف تیم نفت سپاهان به ما اعلام کردند که حق نداریم این بازیکنان را جذب کنیم و بهانه آوردند باید رضایت تیم قبلی را بگیریم، در حالی که این مسائل اصلا رایج نیست و بعد به قرارداد نوروزی اشاره کردند که چون با ما امضا کرده بود باید مبلغ ۱۵ میلیون تومان جریمه پرداخت می کرد! ما به ترتیب همه این مشکلات را حل کردیم خود آنها هم متوجه شدند که حرفشان ناحق است. تا وقتی که زمان اولین مسابقه شد و این بار اجازه نشستن محمدباقر پسران، مربی تیممان را ندادند و پس از پیگیری توانستیم مجوز او را بگیریم. اکنون تازه داشتیم به آرامش می رسیدیم و بی دغدغه مسابقات را ادامه می دادیم که موضوع یک سال محرومیت افشین نوروزی به دلیل مصاحبه انتقادی اش پیش آمد و دوباره فکرمان را مشغول کرد.

     

    سرپرست تیم دانشگاه آزاد در خصوص رأی کمیته انضباطی گفت: تیم دانشگاه آزاد به معنای واقعی باشگاه است و در ورزش های مختلفی تیم دارد، مدیر واقعی و چارت سازمانی دارد و همه ورزش ها علاقمندند این باشگاه در لیگشان تیم داشته باشد اما حالا که در تنیس روی میز تیم دادیم اینگونه با ما برخورد می کنند. در این ورزش مصاحبه کردن یعنی محروم شدن! از نظر من اگر افشین نوروزی به عنوان یک ملی پوش با روزنامه صحبت های انتقادی مطرح کرده و کمیته انضباطی هم محرومش کرده باید او را از بازی ملی محروم می کردند و قضیه نوروزی نباید لیگ را تحت تاثیر می گذاشت هر چند سالی که می خواستند از تیم ملی محروم می کردند ولی مسابقه ندادن در لیگ جریمه سنگینی است که هم خود او و هم ما را دچار مشکلات بسیاری می کند.

     

    صابری خاطرنشان کرد: امیدوارم با اعتراض نوروزی و تجدیدنظر در رأی کمیته انضباطی در حکم وی تخفیف دهند./مح

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:نوروزی بهترین بازیکن تیم ماست/شاید از لیگ انصراف دهیم"
    تازه ترین اخبار