امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۰۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35199
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور با حضور عزیزالله سیفی رئیس هیئت نیس روی میز استان برگزار شد .   رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در این نشست گفت: یکی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور با حضور عزیزالله سیفی رئیس هیئت نیس روی میز استان برگزار شد .

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در این نشست گفت: یکی از مهمترین اهداف ما برگزاری خوب و شایسته این مسابقات است که در این مسیر مسئولین هیئت استان و شهرستان با برنامه ریزی دقیق و بصورت تیمی و منسجم باید خود را در این امر دخیل بدانند تا از پتانسیل های موجود نهایت استفاده شود.

     

    سیفی ضمن تشکر از برگزار کنندگان مسابقات در دوره های قبل ،از اعضاء خواست تا امسال نیز همچون گذشته تلاش نمایند تا یزد میزبان خوبی برای مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور باشد.

     

    وی با در ادامه بر رعایت حجاب مناسب بانوان شرکت کننده تاکید و از مسئولین برگزاری این رقابت ها خواست تا نظارت کامل بر رعایت اصول دینی و اخلاقی داشته باشند.

     

    در این جلسه مسئولین برگزاری این مسابقات مشخص و وظایف آنها تعیین گردید.

     

    لازم به ذکر است مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته یک بزرگسالان بانوان کشور از چهارم بهمن ماه به مدت سه روز در یزد برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات کشوری تنیس روی میز بانوان با بهترین میزبانی انجام شود"
    تازه ترین اخبار