امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۳:۲۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35265
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کاپیتان تیم ملی تنیس روی می گفت: در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را داشتیم هرچند مسائل حاشیه ای باعث شد کمی از نتیجه مطلوب آن کاسته شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از اردوی تیم ملی و روند…

    کاپیتان تیم ملی تنیس روی می گفت: در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را داشتیم هرچند مسائل حاشیه ای باعث شد کمی از نتیجه مطلوب آن کاسته شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از اردوی تیم ملی و روند تمریناتمان راضی هستم اما متاسفانه به وجود آمدن یک سری مسائل حاشیه ای در اردو باعث شد تا بقیه بازیکنان ناراحت شوند و از نظر روحی اذیت شویم.

     

    وی درخصوص ماجرای پیش آمده افشین نوروزی و اخراجش از اردو تصریح کرد: افشین نوروزی بازیکن بسیار خوبی است، وی به همراه من و مهران احدی مدت ۱۴یا ۱۵ سالی هست که برای تیم ملی تنیس روی میز ایران زحمت کشیده ایم و افتخارات زیادی را نیز کسب کرده ایم، وی بسیار خوش اخلاق است و در طول این همه سال بارها از سوی ماموران حراست مورد تجلیل قرار گرفته است و همه آنها بر این باور بوده اند که نوروزی بازیکن با اخلاقی است من شخصا امیدوار هستم که در حکم وی تجدید نظر شود زیرا یک سال دور بودن نوروزی از مسابقات، عمر قهرمانی اش را تحت تاثیر قرار می دهد و این حیف است.

     

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: موضوع مصاحبه مجید احتشام زاده در خصوص ملی پوشان هم باعث شد تا اردوی تیم ملی بار دیگر درگیر حواشی شود که این موضوع هم حل شد و ما همچنان در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در کنار یکدیگر تمرین می کنیم.

     

    اخلاق پسند با اشاره به برخی نواقص اردوی تیم ملی، از وعده جعفری پور برای رفع نواقص خبر داد: اردوی ما یک سری ایرادهایی هم داشت برای مثال وضعیت تغذیه با زیکنان، محل اردو، نبود حریف تمرینی قوی خارجی که احمد جعفری پور، مربی تیم ملی شخصا به ما قول دادند که در اردوهای بعدی این مشکلات هم حل خواهد شد که بسیار خوب است و کیفیت اردو از اینی که هست بالاتر خواهد رفت.

     

    وی در پاسخ به این س‍ؤال که آیا ملی پوشان تنیس روی میز ۸ تا ۱۵ کیلوگرم اضافه وزن دارند یا خیر گفت: بله، طبق تست هایی که ما دادیم مشخص شد که برخی ملی پوشان چند کیلو اضافه وزن دارند البته موضوع خیلی نگران کننده ای نیست زیرا پینگ پنگ ورزشی مهارتی است و اینکه بازیکنان چقدر درصد چربیشان بالاست تفاوت زیادی نمی کند اما بهتر است ما به این مشکل هم رسیدگی کنیم و وزن خودمان را کاهش دهیم./مح

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپیتان تیم ملی : از روند اردوی تیم ملی راضی هستم/اگر مسائل حاشیه ای پیش نمی آمد بهتر می شد"
    تازه ترین اخبار