امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۲:۲۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35308
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرپرست هیات پینگ پنگ استان تهران گفت: برای افزایش سطح کیفی پینگ پنگ بازان تهرانی به دنبال ارتقا دانش مربیان این استان هستیم.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد بایرام پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا قهرمانان این رشته ورزشی را پس از گذراندن…

     

    سرپرست هیات پینگ پنگ استان تهران گفت: برای افزایش سطح کیفی پینگ پنگ بازان تهرانی به دنبال ارتقا دانش مربیان این استان هستیم.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، محمد بایرام پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا قهرمانان این رشته ورزشی را پس از گذراندن دوران قهرمانی به عرصه مربیگری جذب می کنیم.

     

    وی افزود: قهرمانان این رشته ورزشی با توجه به طی کردن دوران قهرمانی به خوبی می توانند تجربه خود را به نونهالان و نوجوانان انتقال دهند.

     

    اظهارکرد: باید به این نکته توجه داشت که پرورش مربیان کارآزموده کاری سخت و زمان بر است.

     

    بایرام پور یادآور شد: ارتقا سطح علمی مربیان استان تهران قطعا جایگاه پینگ پنگ استان تهران در کشور و جهان را ارتقا می دهد.

     

     

     

    مسابقه های پینگ پنگ جام فجر در شهرستان ری برگزار شد

     

    مسابقه های انتخابی پینگ پنگ شهرستان ری، جام فجر روز سه شنبه در سالن اختصاصی پینگ پنگ شهرری برگزار شد.

     

    به گزارش ایرنا در این مسابقات ۳۴ ورزشکار در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که از هر گروه ۲ نفر برتر به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله شرکت کنندگان در دو گروه چهار نفره به شکل دوره ای با هم مبارزه کردند.

     

    در مرحله نیمه نهایی سبحان زنگنه و محمد جواد رحمانی با پیروزی بر محمدرضا حاجعلی و وحید منفرد به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی سبحان زنگنه با ارایه یک بازی حساب شده، موفق به پیروزی در برابر رقیب خود شد و با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد و محمدجواد رحمانی به نایب قهرمانی رسید.

     

    در این رقابت ها محمدرضا حاجعلی و وحید منفرد به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بایرامپور:کیفیت پینگ پنگ تهران را باارتقاء دانش مربیان بالا می بریم"
    تازه ترین اخبار