امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۳:۰۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35405
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای دسته یک بانوان بزرگسال در یزد پایان یافت و نفرات راه یافته به دسته برتر مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان رقابتهای دسته یک بانوان بزرگسال که به میزبانی یزدیها برگزار گردید یاسمن یراقچی اول و سیده زهرا علوی دوم و فاطمه جمالی فر به مقام سوم دست یافتند. در…

    یاسمن یراقچی نفر اول مسابقات

    سیده زهرا علوی نائب قهرمان

    فاطمه جمالی فر نفر سوم مسابقات

    رقابتهای دسته یک بانوان بزرگسال در یزد پایان یافت و نفرات راه یافته به دسته برتر مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با پایان رقابتهای دسته یک بانوان بزرگسال که به میزبانی یزدیها برگزار گردید یاسمن یراقچی اول و سیده زهرا علوی دوم و فاطمه جمالی فر به مقام سوم دست یافتند.

    در این دوره از رقابتها که با حضور ۱۶ نفر از برترینهای بانوان کشور برگزار گردید  ،یاسمن یراقچی  به مقام قهرمانی رسید.یراقچی باتجربه  باغلبه برتمام حریفان مدال طلا ی این دوره از رقابتها را ازآن خود کرد.

    سیده زهرا علوی که به تازگی در رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان بدون باخت به مقام قهرمانی دست یافته بود در این دوره از رقابتها نیز بخوبی ظاهر شد وبه مقام نائب قهرمانی دست یافت.

    فاطمه جمالی فر بازیکن  تیم ملی نوجوانان و جوانان با ارائه بازیهای قابل قبول مقام سوم را از آن آن خود کرد.

    شش نفر اول به دسته برتر صعود کرده نفرات هفتم تا دهم در دسته یک باقی مانده و نفرات ۱۱ تا ۱۶ به رقابتهای آزاد سقوط کردند.

    یکی از نکات جالب وقابل توجه این مسابقات این بود که بهاره بابادی وند بعنوان مربی در پشت دست سیده زهرا علوی این بازیکن را کوچ میکرد.

    سرداور این مسابقات سرکار خانم پوران رحیمی بود.

     

    نتایج کلی این رقابتها به شرح زیر است:

    ۱- یاسمن یراقچی با ۳۰ امتیاز(تهران)

    ۲-سیده زهرا علوی با ۲۸ امتیاز(خوزستان)

    ۳-فاطمه جمالی فر با ۲۶ امتیاز(البرز)

    ۴-مینا پورموسوی با ۲۵ امتیاز(البرز)

    ۵-سولماز محمدپوربا ۲۵ امتیاز(قزوین)

    ۶-شمین مرادی با ۲۴امتیاز(تهران)

    ۷-شیرین قلعه بیگی با ۲۳امتیاز(تهران)

    ۸-نسیم رنجبر با۲۳ امتیاز(آذربائیجان شرقی)

    ۹-فرحنازهمتی با۲۲امتیاز (تهران)

    ۱۰-آزاده سرافراز با۲۲ امتیاز(تهران)

    ۱۱-غزاله مولاطلب با ۲۲ امتیاز(البرز)

    ۱۲-فروغ احمدی با ۲۰ امتیاز(اصفهان)

    ۱۳-ملیکا آخوندی با ۱۹ امتیاز(اصفهان)

    ۱۴-نیلوفر میرمهدی با ۱۸ امتیاز(البرز)

    ۱۵-مریم معظمی با ۱۸ امتیاز(البرز)

    ۱۶-سحرحسینی با ۱۵ امتیاز(اصفهان)

    تحلیل مسابقات:

    متاسفانه معلوم نیست چرا و به چه علت همواره مسابقات بانوان مظلوم می بایست خارج از تهران برگزار گردد؟ همانگونه که افکار عمومی بخوبی اطلاع دارند دور قبلی این مسابقات نیز در شهرستان ساوه برگزار گردید وهمانند این مسابقات با اعتراضهایی از جانب بازیکنان همراه بود که هرگز صدای آنان به جایی نرسید و گوش شنوایی برای شنیدن وجود نداشت.

    علاوه براین تاریخ برگزاری این مسابقات دقیقا در اوج امتحانات دانشجویان دانشگاه های سرتاسرکشور بود که باز هم این اعتراض منطقی راه به جایی نبرد.

    با نیم نگاهی به محل اقامت ۱۶ بازیکن دسته یک بانوان اهمیت و منطق حرفهای ما بیشتر نمایان می شود زیرا از  تعداد ۱۶ نفر شرکت کننده در دسته یک ۹نفر از آنان  از تهران و البرز بوده و یک نفر از استان قزوین وسه نفر آنان از استان اصفهان که بالاخره به تهران نزدیک تر می باشد!سوال این است که این چه منطق و مدیریتی است که برای بانوان در نظر گرفته شده است؟

    کدام مربی ملی بانوان و کدام عضو کمیته اسعدادیابی در این مسابقات حضور داشت؟آیا این موارد بی صاحبی وضعیت بانوان را نمی رساند؟

    از نکات قابل توجه که می بایست حتما توسط فنیون و کارشناسان مورد توجه و تامل خاص قرا بگیرد این است که بجز نفر اول که جزو باسابقه ها و مجربین این رشته می باشد نفر دوم این مسابقات بعنوان نفر اول تیم ملی جوانان مطرح می باشد .نفر سوم این مسابقات بعنوان نفر اول تیم ملی نوجوانان مطرح می باشد.نفر چهارم این مسابقات بعنوانبازیکن نونهالان دختر کشور مطرح می باشد که این نشان دهنده این است که اگر تنیس روی میز بانوان صاحب داشته باشد نشان دهنده رویشهای جدید وکم سن وسال است که نباید بسادگی از کنار آن گذشت.

    Untitled

    DSC00925 DSC00926 DSC00927 DSC00928 DSC00929

    DSC00928

    DSC00927

    DSC00925

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات دسته یک بانوان بزرگسال(یزد)/یراقچی ؛علوی و جمالی فر برروی سکوها(تحلیل رقابتها)به روز رسانی"
    1. شفیعی گفت:

      با سلام وعرض تبریک به کلیه بازیکنان وتبریک مخصوص به نونهال ونوجوان عزیز مینا پور موسوی وفاطمه جمالی فر ازاستان البرز

    2. کمالی گفت:

      با سلام
      فاطمه عزیزم این مقام ارزشمند شما را اول به خانواده ی محترم به ویژه پدر مهربان و زحمت کش شما و بعد به شما دختر گل و با اخلاق البرزی تبریک می گویم.یکی از بهترین لحظات زندگی پینگ پنگیم دیدن مدال مسابقات بزرگسالان بر گردن شما عزیز بوده است.
      مینای گلم کار بزرگت در این مسابقات و پیروزی های ارزشمندت در مقابل حریفان قدرتمند و با تجربه را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. شما اولین نونهالی هستی که توانستی به دسته برتر راه پیدا کنی امیدوارم این روند رو به رشد را همچنان ادامه دهی مقام چهارمی شما از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.به شما و خانواده ی محترمت تبریک عرض می کنم.

    3. fatemeh zahra mohamad poor گفت:

      تبریک میگم با کسب موفقیت بیش تر

    4. amidi گفت:

      با سلام جا دارد فدراسیون با یک برنامه ریزی اصولی برای ارتقائ بازی و جهش بعدی بازی این بازیکنان اقدام نموده و این استعدادهای کشف شده در استانها را نگه دارد و حداقل در طول سال هریک از این نفرات را به ۲ مسابقه برون مرزی اعزام نماید تا در کنار تیم ملی نفرات امید هم با انگیزه بیشتر فعالیت نمایند

    5. سارا شهسواری گفت:

      با سلام
      با عرض تبریک و خسته نباشید خدمت همه بازیکنان در اینجا خوب است همه اهالی تنیس روی میز اطلاع داشته باشن که اینجانب و خواهرم زهرا شهسواری با وجود اینکه یکروز هم زودتر به یزد رفته بودیم بعلت یکسری دروغ و اراجیف خانم امیریان و آقای مژگانی (نائب رئیس و رئیس هیات کرمانشاه)که واقعا همیشه در حق من و خانواده من ظلم کرده اند با وجود اینکه ما دیگر عضو هیات محترم کردستان شده ایم از شرکت ما در مسابقات جلوگیری بعمل آمد فقط امیدوارم فدراسیون حق من و خواهرم در این مورد برگردانده و به اوضاع اسفناک کرمانشاه با وجود ظلمها و بی تدبیریهای این دونفر(مژگانی و امیریان) رسیدگی کند

    6. fateme mohammadpour گفت:

      به همه ی دوستای خوبم تو این مسابقه تبریک میگم به خصوص به دوستای عزیزه البرزی

    7. سيده زهرا علوي گفت:

      فاطمه جون کسب مقام سوم دسته یک بزرگسالان رو به خانواده ی محترمت وبعد به خودت دوست خوبم تبریک میگم،کارت عالی بود فاطمه جان موفق باشی…
      مینای عزیز خوشحالم که از نزدیک شاهد بازیه خیلی خیلی قشنگت بودم واقعا باعث افتخار و خوشحالیه که یک نونهال مقام چهارم دسته یک بزرگسالان رو کسب کنه به خودت و خوانوادت تبریک میگم،امید وارم همیشه شاهد موفقیتت باشم.

    8. بهاره بابادی وند گفت:

      زهرا جان تبریک میگم؛کسب موفقیتهای بیشتری را برات آرزو دارم،فاطمه عزیز تبریک میگمواقعا عالی بازی کردی،امیدوارم شاهد موفقیت های بیشترت باشم؛مینا جان خوشحالم که با سن کمی که داری این موفقیت را با تلاشت به دست آوردی وتبریک میگم.برای هر سه تاتون آرزوی موفقیت میکنم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        بهاره خانم بابادی وند
        با سلام
        احتراما،جا دارد تا از تو نازنین دختر خوب و بامعرفت که با سن کم مربیگری خواهر خودت زهرا جان را متقبل شدی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
        امیدوارم هرچه زودتر تو را برسکوهای افتخار تمام رده های تیم ملی ببینیم.مطمئنا در اخلاق و معرفت ؛دختر طلایی ایران زمین می باشی.
        موفق وسربلند باشید
        باتشکر

    9. سيده زهرا علوي گفت:

      بهاره جون عزیزم واقعا تومسابقه ی یزد زحمت کشیدی،دیگه هم دوست بودی هم بازیکن هم نقش یه مربی خیلی خوبو ایفا کردی…خیلی ممنون ایشاا..بتونم خوبیاتو جبران کنم عزیزم
      🙂

    10. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دختر عزیزتر ازجانم زهرا خانم:
      سلام
      قهرمانیها و نتیجه گیریهای مکرر تو در رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان (قهرمانی بدون باخت) ومسابقات دسته یک بزرگسالان کشور خستگی را از تن بیرون کرد.
      عزیز تر ازجان:خوشحالی من اخلاق پسندیده ونکوی تو نازنین دخترم می باشد که از گوشه و کنار برای من دراین باره می گویند.
      قهرمانی دوره ای کوتاه و زودگذر است اما اخلاق نکو وانسانیت همیشه ماندگار وجاویدان است!
      نوردیده:بعنوان دوست و پدرت به تو نازنین افتخار کرده وخدا را بینهایت سپاسگذارم که فرزند خوبی به ما عنایت فرموده است.
      ((دوست تو بابا))

    11. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیزی که با نام یکی از بازیکنان کرمانشاه دیدگاه خود را ارسال فرموده اید
      با سلام
      احتراما،بدون نام و فامیل واقعی وشناخته شده انتشار دیدگاه شما مقدور نمی باشد
      با تشکر

    12. فرشید کم آزار گفت:

      با سلام وعرض ادب سرکار خانم زهرا علوی نایب قهرمانیت را به شما و پدر عزیزت تبریک عرض می کنم با آرزوی موفقیت در تمام طول زندگیت وبه امید قهرمانیت .آقا منصور دست مریضا برای آموزشت امید وارم در تمام مراحل زندگیتان به هر چه می خواهید برسید

    13. بهروز مندومی گفت:

      با سلام خدمت خوانندگان محترم. آقای علوی عزیز ضمن تبریک قهرمانی دختر گرامیتان و خسته نباشید خدمت شما که از زحمتکشان صدیق این رشته هستید . موردی رو که خانم شهسواری مطرح نمودند بنده به عنوان ریس هیئت شهرستان کامیاران واقع در استان کردستان از نزدیک شاهد و درگیر ماجرا بوده ضمن تایید مجدد حضور و تمرین آنان در این شهرستان از شما خواهشمندم که حق ضایع شده آنها رو مطرح کرده تا سایر اهالی پینگ پنگ نیز مطلع شده که چرا جای خانم شهسواری در این لیست نبوده .
      ضمنا یاداور می شوم که در تمام مسابقات آینده آنها جزو بازیکنان کردستان بوده و به حضور آنها در این استان افتخار می کنیم

    14. مهدی موُذن گفت:

      بادرود.خرسندیم که این روزهاباردیگرخبرموفقیتی دیگرراازجانب خانواده علوی وشخص سرکارخانم سیده زهراعلوی رامیشنویم وصمیمانه کسب این موفقیت رابه شماتهنیت عرض میکنیم.ودگرباردست به اسمان برده واز خداوندمنان برای شماوخانواده کرامیتان توفیق روزافزون را طلب میکنیم… .
      ارادتمندشماموُذن…


    تازه ترین اخبار