امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳:۴۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35406
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ پنگ قهرمانی استان تهران با عنوان رقابت های جام فجر روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرنگار ایرنا، این رقابت ها با شرکت ۱۷۱ پینگ پنگ باز از سراسر استان تهران در رده سنی جوانان برگزار شد.   ۴۳…

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی استان تهران با عنوان رقابت های جام فجر روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل ازخبرنگار ایرنا، این رقابت ها با شرکت ۱۷۱ پینگ پنگ باز از سراسر استان تهران در رده سنی جوانان برگزار شد.

     

    ۴۳ نفر از بانوان پینگ پنگ باز تهران در چارچوب این رقابت ها در مجموعه ورزشی حجاب رو به روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان ˈلیلی عبدیˈ و ˈملیکا کرمیˈ در جایگاه نخست و دوم قرار گرفتند و ˈصبا اسکندریˈ و ˈشقایق حسین زادهˈ به صورت مشترک سوم شدند.

     

    در بخش مردان نیز ۱۲۸ پینگ پنگ باز استان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران به رقابت پرداختند که در پایان ˈمیلاد لطفیˈ در جایگاه قهرمانی ایستاد؛ ˈآرمان حاجیˈ دوم شد و ˈامیر حسین صدیقیˈ و ˈسیامک ملکوتیˈ به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

     

    سرپرست هیات پینگ پنگ استان تهران درباره این رقابت ها گفت: حضور قهرمانان کشور در رقابت های جام فجر سطح کیفی این مسابقات را بالا برده بود.

     

    ˈمحمد بایرام پورˈ افزود: با توجه به برگزاری این مسابقه در رده سنی جوانان، کادر فنی استان تهران، پینگ پنگ بازان مستعد را برای حضور در دوره های تمرینی فشرده در اجرای طرح های استعدادیابی استان تهران انتخاب کردند.

     

    مسابقات ورزشی جام فجر تهران زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان در ۵۱ رشته برای مردان و ۴۳ رشته ویژه بانوان تا پایان بهمن ماه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت های تنیس روی میز جام فجر در استان تهران برگزار شد"
    تازه ترین اخبار