امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۰۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35448
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی صندوق بازنشستگی، شرکت بیمه و سرمایه گذاری در وزارت ورزش و جوانان را از راهکارهای تجمیع منابع انسانی،مالی و سرمایه گذاری در امر ورزش دانست . رییس فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی صندوق بازنشستگی، شرکت بیمه و سرمایه گذاری در وزارت ورزش و جوانان را از راهکارهای…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی صندوق بازنشستگی، شرکت بیمه و سرمایه گذاری در وزارت ورزش و جوانان را از راهکارهای تجمیع منابع انسانی،مالی و سرمایه گذاری در امر ورزش دانست . رییس فدراسیون تنیس روی میز راه اندازی صندوق بازنشستگی، شرکت بیمه و سرمایه گذاری در وزارت ورزش و جوانان را از راهکارهای تجمیع منابع انسانی ٰمالی و سرمایه گذاری در امر ورزش دانست .

     

    یه گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور اشکذری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه حوزه ورزش وجوانان از پتانسیل های بالقوه ای برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار است با ارائه پیشنهاد راه اندازی صندوق بازنشستگان گفت: اعضای این صندوق می توانند به عنوان سرمایه گذار و روسای فدراسیونها نیز به عنوان سهامدار این مجموعه معرفی شوند .

     

    وی افزود : در کنار تشکیل صندوق بازنشستگی، با راه اندازی شرکت سرمایه گذاری و بهره گیری از کارشناسان مجرب اقتصادی می توان حوزه های مختلف از جمله بررسی شرایط مطلوب را پیش بینی و در زمان مناسب اجرایی نمود.

     

    رییس فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان ساخت: دراین شرکت، اعضای صندوق شرکت بازنشستگی می توانند نسبت به سهم شان به عنوان سرمایه گذار و سهامدار معرفی شوند .این اقدام علاوه بر جذب بخش خصوصی انگیزه خانواده ورزش را نیز برای سرمایه گذاری دراین بخش فراهم می کند .

     

    وی دستیابی به نتیجه مطلوب پیش از فرصت سازی برای بخش خصوصی وتشکیل کار گروه اقتصادی در وزارت ورزش و جوانانا مورد توجه قرار داد و افزود البته نباید فراموش کرد ضمن مشخص کردن خط مشی اقتصادی، راهکارهای قانونی پیش بینی و کارشناسی دقیق روی تمامی سرمایه گذاری ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

     

    محمدزارع پور اشکذری بااشاره به مخاطبان دههامیلیونی این وزارتخانه گفت : حوزه ورزش وجوانان از پتانسیلهای بالقوه ای برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار است ،اما این قابلیتها هنوز شناسایی نشده و برای بالفعل نمودن آن باید جایگاه این وزارتخانه ،مخاطبان، پتانسیلها ٰ، فرصتها، تهدیدها و زمینه های سرمایه گذاری مشخص شود .

     

    وی راه اندازی شرکت سرمایه گذاری را فرصتی برای ایجاد راهکار مناسب قانونی برای خصوصی سازی و جذب علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ورزش وجوانان دانست و افزود : متاسفانه موضوعاتی دراین وزارتخانه وجود دارد که تاکنون مسوولان نتوانسته اند راهکاری قانونی برای برون سپاری بیابند .

     

    رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: دراین خصوص می توان به پروسه انتقال دو باشگاه استقلال وپرسپولیس اشاره کرد. با وجود این شرکت ،می توان سالیانه چند درصد از سهام این دوباشگاه را به بخش خصوصی منتقل نمود و دراین راستا می توان علاوه بر سرمایه گذاران کلان از پتانسیل میلیونی هوادار به عنوان سهامدار بهره گرفت .

     

    وی در این گفت وگو همچنین پیشنهاد تشکیل شرکت بیمه توسط شرکت سرمایه گذاری را مطرح کرد و افزود : همه ساله میلیونها تومان به منظور پرداخت بیمه ورزشکاران توسط فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان هزینه می شود، قطعا اگر شرکت سرمایه گذاری بخشی از فعالیتهایش را به این حوزه معطوف کند بخش قابل توجهی از این هزینه ها توسط شرکت سرمایه گذاری به بدنه وزارتخانه بازخواهد گشت و ما به ازای آن در سرمایه گذاری های توسعه ای مورد استفاده فرار خواهد گرفت .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور:صندوق بازنشستگی، شرکت بیمه و سرمایه گذاری راه اندازی شود"
    تازه ترین اخبار