امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶:۱۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35467
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مجمع انتخاباتی رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با انتخاب ˈ مهدی تکابی ˈ به پایان رسید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تکابی در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان،…

    مجمع انتخاباتی رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان با انتخاب ˈ مهدی تکابی ˈ به پایان رسید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تکابی در مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز استان، ۱۷ رای از ۱۸ رای ماخوذه را کسب و به مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.

     

    ˈ غلامعلی ابراهیمی ˈ افزود: ˈ حسین مختاری ˈ ، ˈ مسعود آهنین ˈ ، ˈ ابراهیمیانˈ ، ˈ مهدی تکابیˈ ، ˈ رقیه وفا پور ˈ ، ˈ طوبی وفاپورˈ و ˈ الهام یزدان پرست ˈ کاندیداهای این مجمع بودند.

     

    وی اضافه کرد: مختاری، ابراهیمی و آهنین به نفع تکابی از این انتخابات کناره گیری و خواهران وفاپور نیز انصراف خود را اعلام کردند.

     

    وی اضافه کرد: الهام یزدان پرست نیزدر این مجمع غایب بود.

     

    معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان گفت: پس از کنار رفتن ˈ مرتضی نیکوکار ˈ از ریاست هیات تنیس روی میز استان اصفهان، تکابی به عنوان سرپرست هیات منصوب شد و سه ماه این کار را عهده دار بود.

     

    این مجمع با حضور محمدجواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، دبیر فدراسیون تنیس روی میز و دیگر اعضای مجمع در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان انتخاب شد"
    1. مختاری گفت:

      با سلام و احترام
      من به هیچ عنوان به نفع آقای تکابی کنار نرفتم و با اعلام اعتراض خود در رای گیری شرکت نکردم .

    2. پژمان پوربختیار گفت:

      امیدوارم حالا که حکم مهدی تکابی از سرپرستی به ریاست تغییر کرده با توجه به اینکه خودشان از خانواده پینگ پنگ هستند به وضعیت این رشته رسیدگی کنند واقعا پرداخت شهریه برای بسیاری از کسانی که من در خانه پینگ پنگ اصفهان میشناسم و با آنها برخورد دارم سخت است حال اینکه این رشته در اصفهان بسیار محبوب ودر بین نوجوانان وجوانان پرطرفدار است من به وضوح استعدادهای نابی را در استان اصفهان دیده ام که نیاز به حمایت و مدیریت جناب تکابی دارند تا اصفهان دوباره به دوران طلایی خود برسد*****برای ایشان آرزوی موفقیت دارم

    3. مختاری گفت:

      با سلام و احترام
      اینجانب و تعدادی از کاندیداهای هیات بدلیل چیدمان یک سویه و از طرفی جینشی که به نفع سرپرست قدیمی ، رئیس جدید تک کاندیدایی اعتراض خود را بیان نموده و از کاندیداتوری خود انصراف دادند و در رای گیری شرکت نکردند .
      البته باید خاطر نشان کرد که تعداد کاندیداها ۹ نفر بوده که به همین دلیل در زمان رای گیری به یک نفر یعنی جناب رئیس تنزل پیدا کرده و با اکثریت آرا سرپرست رئیس شد .

    4. راشدیان گفت:

      اینجانب از طرف ورزشکاران و داوران شهرستان ماهشهر انتخاب دوست عزیز و گرامی به ریاست هیات تنیس روی میز اصفهان تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت مینمایم.

    5. جمشید نوروزی گفت:

      با سلام
      حضور سبز و پرافتخار آقای مهدی تکابی قهرمان پیشین ماهشهر وخوزستان به ریاست پینگ پنگ اصفهان باعث خوشحالی گردید.
      از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای این دوست عزیز را آرزو میکنم

    6. محمد ابراهیمیان گفت:

      ضمن تبریک به دوست خوبم آقای تکابی انتظار میرود جو همدلی را در استان اصفهان ایجاد واز حد اکثر پتانسیل وظرفیت موجود برای پیشرفت در این راه سخت بهره ببرید.به امید حق.


    تازه ترین اخبار