امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35469
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عزیزا…سیفی رئیس هیأت تنیس روی میز استان در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی بانوان کشور از کیفیت بالای این مسابقات ابراز رضایت کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری یزد فردا،عزیزا…سیفی در جمع بانوان قهرمان تنیس روی میز کشور گفت: ورزش تنیس روی میز یکی از رشته های مهیج است که…

    عزیزا…سیفی رئیس هیأت تنیس روی میز استان در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی بانوان کشور از کیفیت بالای این مسابقات ابراز رضایت کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری یزد فردا،عزیزا…سیفی در جمع بانوان قهرمان تنیس روی میز کشور گفت: ورزش تنیس روی میز یکی از رشته های مهیج است که نیازی به بودجه کلان و فضا و امکانات بزرگ و حجیم ندارد و بسیار کم هزینه است.

    وی در ادامه اعلام کرد: استان یزد قصد دارد به عنوان میزبان تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده های مختلف آقایان و بانوان خود را مطرح نماید.

    رئیس هیأت تنیس روی میز استان هدف از برگزاری مسابقات کشوری در استان یزد را ارتقا سطح فنی تنیس روی میز این استان دانست و خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر با همکار و تعامل مناسب با فدراسیون توانسته ایم مسابقات مختلف را در رده های مختلف برگزار نماییم.

    سیفی تصریح نمود: رشد و توسعه زیرساخت های این ورزش و احداث مکان های تخصصی برای علاقمندان این رشته، در دستور کار هیئت تنیس روی میز یزد قرار دارد.

    فرماندار حضور ۴۶ ورزشکار از سراسر کشور را در مسابقات آزاد و دسته یک قهرمانی کشور مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت : در این دوره شاهد رقابت تنگاتنگ ورزشکاران بوده ایم و مسابقات به لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

    لازم بذکر است در این دروه از رقابتهای ورزشکارانی از استانهای تهران ، خوزستان و البرز به ترتیب رده های اول تا سوم را کسب نمودند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیفی:مسابقات بانوان کشور به به لحاظ فنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده است"
    تازه ترین اخبار