امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35472
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخی هیئت قبلی را به بنگاه اقتصادی تبدیل کرده بودند و به دلیل اینکه در مقابل خواسته های این جمع کوتاه نیامدیم، زمین و زمان بر علیه ما شدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری بعد…

    13910820000749_PhotoA

    مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخی هیئت قبلی را به بنگاه اقتصادی تبدیل کرده بودند و به دلیل اینکه در مقابل خواسته های این جمع کوتاه نیامدیم، زمین و زمان بر علیه ما شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که به عنوان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان انتخاب شدم، جمعی از اعضای این رشته با امضای طوماری خواستار برکناری رئیس قبلی هیئت شدند.

    وی با بیان اینکه فدراسیون تنیس روی میز مجمع قبلی هیئت را غیرقانونی اعلام کرده بود، ادامه داد: در این جمع پیشنهاد دادند که مهدی تکابی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کنیم، اما برخی از آن ها که امضایشان نزد ما وجود دارد، از سرپرست فعلی هیئت شاکی شده اند.

    مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه تنها بر اساس قانون عمل می کند، خاطرنشان کرد: من مدتی قبل پیغام دادم که اطهری فر به عنوان کاندیدا در مجمع حضور پیدا نکند، اما پس از مدتی به این نتیجه رسیدم که وی در مجمع شرکت کرده تا جنبه رقابتی بودن مجمع حفظ شود.

    وی از اعضا و کاندیداهای مجمع خواست، عینک بدبینی را برداشته و خوش بینانه به اطراف نگاه کنند، افزود: حاضر نیستم عزت مدیر کلی را با ذلت عوض کنم و اجازه ورود حاشیه به ورزش را نداده و زیر بار حرف زور هم نمی روم.

    *ترکان و سموعی دشمن خونی بودند

    جواهری با بیان اینکه مدیران ورزش اصفهان نیز اجازه ورود ترکان به عرصه ورزش را نداده بودند، گفت: حسن ترکان و فرشته سموعی پیش از این دشمن خونی هم بودند، اما به خاطر منافع مشترک با هم متحد شده اند.

    وی با بیان اینکه برخی افراد تلاش زیادی برای بر هم زدن فضای تنیس روی میز کردند، تآکید کرد: نامه نگاری های زیادی در مورد این مجمع به مراجع مختلف صورت گرفته و حتی نامه به دفتر وزیر هم فرستاده اند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دست فدراسیون رو شد!جواهری:فدراسیون تنیس روی میز مجمع قبلی هیئت را غیرقانونی اعلام کرده بود!"
    1. مرتضی نیکوکار گفت:

      جناب آقای علوی ، مدیر محترم سایت.

      با سلام، در رابطه با سخنان جناب آقای جواهری لازم میدانم نکاتی را ذکر نمایم تا در معرض قضاوت خانواده فهیم پینگ پنگ کشور قرار گیرد.

      ۱-ایشان در بیانات خود عنوان کرده اند که نامه ای با امضاء ۵۰ نفر دریافت کرده اند که خواستار برکناری من بوده اند ، ولی هیچ اشاره ای به طوماری در حمایت از من و با امضاء بیش از ۵۰ نفراز کسانی که دارای عناوین مهمی در پینگ پنگ استان بوده اندنکرده اند که این نوع عنوان نمودن مطالب تنها میتواند بیانگر نیات فرد در جهت منافع خود باشد نه بیان حقیقت.

      ۲-فرموده اند مجمعی که من را بعنوان رئیس هیئت استان اصفهان انتخاب کرد،غیر قانونی بوده است و دلیل آن نیز قبلآ حمایت مدیر کل وقت از من و چیدمان غیر اصولی مجمع عنوان شده بود.آیا حال حمایت ایشان از کاندیدی خاص وانتخاب مجمعی که مورد قبول اکثریت کاندیداهاقرار نگرفته و موجب اعتراض و کناره گیری آنها شد،قانونی است؟ذکر این نکته نیز لازم است که تائید صحت انتخاباتی که منجر به انتخاب من گردید به دنبال اعتراض سرپرست و کاندید مورد حمایت ایشان پس از شور توسط وزارت محترم ورزش و جوانان صورت گرفت و به فدراسیون جهت ابلاغ حکم اعلام گردید.ولی ایشان خود به تنهایی در مسند قضاوت قرار گرفته و انتخابات را غیر قانونی دانستند،در حالیکه به نظر می رسد ایشان زیر مجموعه همان وزارت خانه هستند.همچنین گفته اند که پیشنهاد بر کناری من توسط فدراسیون بلافاصله پذیرفته شده است.این قسمت از سخنان ایشان را کاملآ میتوانم بپذیرم و بابت آن خدا را سپاسگزار باشم.

      ۳-جالب اینجاست که ایشان در سخنانشان اعتراف مینمایند که اکثر امضاء کنندگان لیست ۵۰ نفره که خواستار برکناری من بوده اند،اکنون خواستار عزل سرپرست وکاندید انتخابی ایشان میباشند.همانهایی که در میانشان کسانی قرار دارندکه دارای سوابق زیادی در پینگ پنگ این استان بوده اندو در همه حال و با وجود اختلاف نظر قابل احترام میباشند و من در تمام مدت مسئولیتم با اینکه این افراد مخالف من بودندبرای آنها احترام قائل بودم و همواره آنها را به همکاری دعوت میکردم،ولی این افراد از طرف سرپرست و کاندید انتخابی ایشان مافیایی اعلام شدند.پس به این ترتیب آقای جواهری به خواست کسانی حکم به بر کناری من دادند که مارک مافیایی بودن به آنها زده شده است.

      ۴-در جایی دیگراز این گله نموده اند که چرا میگویند استاد دانشگاه را برداشته ام و کاسب گذاشته ام.من نمیدانم چه کسی چنین مطلبی را عنوان نموده است،ولی اعتقاد من این است که آنچه که در محیط ورزش باعث برتری است ، روحیه پهلوانی میباشد نه میزان تحصیلات و شغل.روندی حکم بر این داد که آقای جواهری در جایگاه جناب آقای دکتر خدابخش قرار گیرد،آقای ابراهیمی پست معاونت را به جای جناب آقای مولایی در اختیار داشته باشد و ……..
      بدیهی است در چنین شرایطی سرپرست و کاندید انتخابی شما نیز جای من را بگیرد.با تشکر

    2. […] تنیس اصفهان از طریق هیئت پیگیری می شود دست فدراسیون رو شد!جواهری:فدراسیون تنیس روی میز مجمع قب… سیفی:مسابقات بانوان کشور به به لحاظ فنی از کیفیت […]


    تازه ترین اخبار