امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۰۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35479
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی تنیسور خوزستانی با کسب عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات آزاد و دسته یک کشور، به دسته برتر کشور راه پیدا کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: زهرا علوی در این مسابقات که از…

    بانوی تنیسور خوزستانی با کسب عنوان نایب‌قهرمانی مسابقات آزاد و دسته یک کشور، به دسته برتر کشور راه پیدا کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: زهرا علوی در این مسابقات که از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز در یزد برگزار شد، در مکان دوم ایستاد.

     

    وی ادامه‌داد: علوی در این رقابت‌ها کار بزرگی را انجام داد و توانست به دسته برتر کشور برسد و من راه‌یابی این تنیسور جوان استان را به دسته برتر کشور به او، خانواده‌اش و جامعه تنیس روی میز استان تبریک می‌گویم.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان بیان‌کرد: از استان‌مان بهاره بابادی‌وند نیز در این مسابقات شرکت کرد که علی‌رغم این‌که نوجوان است اما در رده سنی بزرگسالان عملکرد خوبی داشت و اگرچه مقامی کسب نکرد اما به نظرم او آینده درخشانی دارد.

     

    وی گفت: سطح این رقابت‌ها بالا بود و تمام نفراتی که شرکت کرده بودند، تنیسورهای خوبی بودند. از بیستم بهمن‌ماه به مدت سه روز نیز رقابت‌های دسته برتر کشور در تهران برگزار می‌شود که علوی هم در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی:زهرا علوی کار بزرگی انجام داد!"
    1. پژمان پوربختیار گفت:

      با عرض تبریک و خسته نباشید خدمت این جوان دوست داشتنی خوزستانی و پدر بزرگوارشان امیدوارم بزودی با ادامه همین روند شاهد پیشرفت و موفقیتهای بیشتر ایشان در رده های بالاتر ملی و بین المللی باشیم*

    2. نوشین دهقانی ناژوانی گفت:

      باسلام من شاهد بازی خوب او در استان یزد بودمزهرا جان موفق باشی

    3. باسلام بنده به عنوان دبیر ومربی هیئت پینگ پنگ شهرستان قهرمانپرور مهران احدی (میانه‏)‏ این موفقیت را به خانواده بزرگوار علوی تبریک عرض مینمایم.

    4. amidi گفت:

      با سلام تبریک میگویم . زهرا جان فقط به تیم ملی فکر کن و به این تفکرت انر‍‍ژی مثبت بده

    5. نازیلا نقیبی گفت:

      باسلام زهراجون تبریک میگم.
      انشاا.. که درتمامی مراحل زندگی موفق وسربلند باشی.

    6. مهشید اشتری گفت:

      با سلام تبریک من و خانواده ام را به خاطر کسب نائب قهرمانی پذیرا باش

    7. بخشنده گفت:

      با سلام
      زهرا خانم کسب مقام نایب قهرمانی دسته ۱ بزرگسالان کشور را به خودت ، خانواده بسیار گرامی ات ، سرکار خانم لیموچی ، هیأت تنیس روی میز ماهشهر و جامعه تنیس روی میز خوزستان تبریک عرض می کنیم ، انشاالله به امید کسب مقام قهرمان در تیم ملی بزرگسالان کشور .

    8. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      زهرا جان
      ضمن تبریک این پیروزی به شما وپدر ومادر بزرگوارتان مطمئنم این موفقیت را در دسته برتر نیز تکرار خواهید کرد.
      سلامت وشاداب باشید

    9. محمود ساكياني گفت:

      با سلام خدمت سرکار خانم علوی
      نایب قهرمانی ارزشمند شما را تبریک عرض نموده، امیدوارم با استمرار و تمرکز لازم در تمرینات شاهد درخشش بیش از پیش شما در مسابقات دسته برتر بوده و شما جزو ۳ نفر اول ببینیم.


    تازه ترین اخبار