امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸:۵۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35520
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت : اگر محرومیت افشین نوروزی بخشیده نشود، تیم دانشگاه آزاد از ادامه رقابت های لیگ برتر کنار خواهد کشید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری روز شنبه با بیان اینکه افشین نوروزی به طور حتم ازمهلت قانونی استفاده کرده و به نتیجه رای کمیته…

    سرپرست تیم پینگ پنگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت : اگر محرومیت افشین نوروزی بخشیده نشود، تیم دانشگاه آزاد از ادامه رقابت های لیگ برتر کنار خواهد کشید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری روز شنبه با بیان اینکه افشین نوروزی به طور حتم ازمهلت قانونی استفاده کرده و به نتیجه رای کمیته انضباطی اعتراض خواهد کرد، به ایرنا افزود : به طور حتم انتظار داریم کمیته استیناف نیز با رافت به این اعتراض توجه داشته و رای کمیته انضباطی را ابطال و به این بازیکن تخفیف دهد تا این ملی پوش بتواند دررقابت ها شرکت کند.

     

    وی تصریح کرد:البته ما پیش از این اعتراض خود را به فدراسیون اعلام کرده و ازآنان درخواست کرده ایم در این خصوص رای منصفانه تری صادر کنند.

     

    سرپرست ومدیر فنی تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد:به طور حتم اگر این رای شکسته نشود تیم دانشگاه به طور یقین ازادامه این رقابت ها انصراف و کنار خواهد کشید.

     

    وی درادامه به ویژگی های افشین نوروزی اشاره کردواظهارداشت: درحال حاضر امکان جانشینی پینگ پنگ بازی در سطح این بازیکن را در تیم نداریم.

     

    به گفته وی تمامی بازیکنان پینگ پنگ به نام ایران هم اکنون با تیم های لیگ برتر قرارداد دارند و از آنجا که یک بازیکن درحد واندازه های نوروزی ۶۰ درصد درپیروزی یک تیم ۴ نفره نقش دارد از دست دادن این بازیکن برای ما گران تمام خواهد شد و ادامه شرکت مان در این رقابت ها بی معنی خواهد بود.

     

    وی خاطرنشان کرد: در لیگ برتر پینگ پنگ ۶ تیم باشگاه دی، پتروشیمی بندرامام(ره)،دانشگاه آزاد اسلامی،پتروشیمی نوری،نفت سپاهان و علیصدر همدان شرکت دارند.

     

    فدراسیون پینگ پنگ هفته گذشته افشین نوروزی را به دلیل اظهاراتش در خصوص تبعیض در بین ورزشکاران وعدم برگزاری اردوهای تیم ملی دریکی ازرسانه ها برای یکسال از شرکت در تمامی مسابقات بصورت قطعی محروم کرد و یکسال هم محرومیت تعلیقی همراه با دو میلیون تومان برای وی در نظر گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دراعتراض به رای صادره برای افشین نوروزی :دانشگاه آزاد از لیگ برترکنار می کشد"
    تازه ترین اخبار