امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35582
    ارسال خبر چاپ خبر
  • صحبت‌های تند و صریح جواهری در مجمع انتخاباتی هیات پینگ‌پنگ: در تهران از معاونان وزیر سوال می‌پرسیدم، در اصفهان باید به یک بچه در خیابان جواب پس بدهم هیات را بنگاه اقتصادی کرده بودند تا هیات ورزشی  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در اعتراض به حاشیه سازی عده ای از اهالی پینگ پنگ استان…

    صحبت‌های تند و صریح جواهری در مجمع انتخاباتی هیات پینگ‌پنگ: در تهران از معاونان وزیر سوال می‌پرسیدم، در اصفهان باید به یک بچه در خیابان جواب پس بدهم هیات را بنگاه اقتصادی کرده بودند تا هیات ورزشی  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در اعتراض به حاشیه سازی عده ای از اهالی پینگ پنگ استان اصفهان سخنان صریح و تندی را بر زبان آورد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایمنا محمدرضا محمدجواهری در مجمع انتخاباتی هیات پینگ پنگ اظهار داشت: در شش ماه گذشته این هیات تمام انرژی من را گرفت. مجبورم صحبت هایی را مطرح کنم که باید پیش از بر زبان آوردن آنها از دبیر فدراسیون که میهمان امروز ماست عذرخواهی کنم. من در تاریخ هشتم مرداد حکم مدیرکلی خود را دریافت کردم و سی ام همین ماه پنجاه نفر از شاکیان رئیس وقت هیات پینگ پنگ با امضا نامه ای خواستار برکناری نیکوکار شدند. در همین فاصله دوازده، سیزده نفر نیز به صورت حضوری اعتراض خود را به شرایط هیات اعلام کردند.

    وی ادامه داد: معترضان، مجمع هیات را غیرقانونی می دانستند و خواستار برکناری رئیس هیات بودند. بدشانسی من حضور بدموقع در ورزش اصفهان بود که با چنین مشکلی روبرو شدم. ما در همین فاصله دست روی دو هیات گذاشتیم اما زمین و زمان به ما اعتراض کردند. از همین پنجاه نفر معترض عملکرد نیکوکار که خواستار حضور تکابی در هیات پینگ پنگ بودند عده ای الان در اعتراض به حضور او بار دیگر نامه نگاری و شکایت کشی می کنند.

    جواهری با اشاره به نامه ای که برای برکناری نیکوکار و تغییر در ریاست هیات به فدراسیون ارسال کرد گفت: خبر مجمع غیرقانونی را به اطلاع زارع پور رئیس فدراسیون رساندم و زارع پور نیز اعلام کرد مشکلی نیست و هرکسی را پیشنهاد بدهید می پذیریم. همین معترضان امروز، آن روز تکابی را معرفی کرده بودند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در واکنش به صحبت هایی که این روزها در محافل ورزشی شنیده می شود گفت: ترکان می گوید تکابی گفته است جواهری را من آورده ام و عده ای می گویند رفت و آمد خانوادگی دارند و برخی دیگر نیز می گویند جواهری پسرخانه فلان‌کس است و صحبت های اینچنینی. باید به همه این افراد بگویم من زمانی که به ورزش اصفهان آمدم فقط پرورش که آن زمان مشاور بود و حسینی نژاد رئیس هیات کبدی را می شناختم. در آمدن بنده به این استان هم بیشتر از سه نفر نقش نداشتند که هیچ کدام در اداره کل سمتی ندارند.

    جواهری افزود: اولین بار است که با این صراحت صحبت می کنم، اینها را می گویم چون می خواهم همین امروز پرونده پینگ پنگ با همه حواشی اش بسته شود.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به اوضاع این هیات در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: این هیات در سال های گذشته بنگاه اقتصادی بود تا هیات. فکر می کنید چه کسی رتبه اصفهان را از سوم کشور به شانزدهم تنزل داد؟ همان کسی که استاد دانشگاه را برداشت و یک کاسب به جایش نشاند. چرا بازیکنی که روی او سرمایه گذاری شده باید به جای اصفهان برای یزد و قم بازی کند؟ با صراحت می گویم این اتفاقات افتاد چون هیات، صاحب بالای سرش نبوده است.

    وی ادامه داد: هرکس که قرار است ریاست این هیات را برعهده بگیرد تا شاهرگم با او هستم. چون بیست و پنج سال در سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودم و یاد گرفته ام با قانون حرف بزنم و عمل کنم.

    جواهری گفت: گفتند اطهری فر شهردار درچه قرار است در مجمع شرکت کند. اول گفتم با درگیری هایی که این هیات دارد او نباشد بهتر است اما دیدم قرار است وارد این جریانات نشوم. در حضور امام جمعه درچه از او خواهش کردم شرکت کند.

    مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه، با اشاره به اعتراض اهالی این رشته به رفتار سرپرست هیات بیان داشت: می گویند تکابی بداخلاقی می کند پس او را برکنار کنید. می گویند با شما رفت و آمد خانوادگی دارد. خب داشته باشد مگر جز به نفع پینگ پنگ است؟

    جواهری تصریح کرد: به ورزش اصفهان نیامدم که هر کس هر چه خواست بگوید من هم بگویم بفرمایید بسم الله… عزت مدیرکلی را با ذلت و خواری عوض نمی کنم.

    وی در ادامه گفت: یکی از مدیران هیات ها آمده و می گوید سالی ۶۰۰ دستگاه ماشین وارد می کنم و ۵۰۰ ساختمان می سازم و مدیریت هیات برایم مهم نیست و برای کار کردن آمده ام. این صحبت هیاتی است که حریف تمرینی هم در تیم ملی ندارد. می گوید مدیریت نخواسته ام اما کار کرده ام. اگر کار کرده بود که که الان باید نتایجش را می دیدیم.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: در مورد آقای ترکان باید بگویم، چهار مدیرکل از زمان علیرضا رحیمی به بعد نامه نوشتند و گفتند این شخص صلاحیت ورود به هیچ محفل ورزشی را ندارد. همین آقا با سموعی به جان هم افتاده بودند اما الان با هم متحد شده اند. زمانی که سالن درچه را افتتاح کردیم سموعی کجا بود؟ نام بردم که بدانید جایی به این افراد نمی دهم، همین را بگویم که من قبل از اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بشوم در تهران از معاونان وزیر سوال می پرسیدم اما الان باید در اصفهان به یک بچه در خیابان جواب پس بدهم. می گویند آمده به اصفهان تا قبا بدوزد. مگر در تهران سمت بدی داشتم. فرصت دزدی در تهران بیشتر فراهم بود.

    وی در پایان گفت: بیایید در کنار هم همت کنیم و از همه ظرفیت ورزش استان اصفهان کنیم تا در کشور حرف اول را بزنیم. این حواشی شرایط را برای ورزش اصفهان سخت می کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صحبت‌های تند و صریح جواهری در مجمع انتخاباتی هیات پینگ‌پنگ"
    1. […] آقای ترکان به مطلب مدیر کل ورزش وجوانان اصفهان! صحبت‌های تند و صریح جواهری در مجمع انتخاباتی هیات پینگ… محمد بایرامپور به مدت چهار سال سکان داری پینگ پنگ […]


    تازه ترین اخبار