امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۷:۱۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35608
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کل بودجه ما به اندازه قرارداد نوشاد عالمیان با تیم دی است خبرگزاری فارس: سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: کل بودجه ما با قرارداد نوشاد عالمیان با تیم دی برابری می‌کند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه…

    کل بودجه ما به اندازه قرارداد نوشاد عالمیان با تیم دی است

    خبرگزاری فارس: سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: کل بودجه ما با قرارداد نوشاد عالمیان با تیم دی برابری می‌کند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، حمیدرضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا نوروزی به رای صادره کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز اعتراض کرده است یا خیر، گفت: او هنوز اعتراض خود را انجام نداده است و قرار است طی روزهای آینده این کار را انجام دهد. چون نوروزی تنها خودش نیست و موضوع به تیم دانشگاه آزاد هم که با او قرارداد دارد مربوط است و روی نوروزی حساب کرده است.

     

    وی در مورد صحبت‌های فرامرزی مدیرعامل باشگاه دی در مورد اینکه اکثر تیم‌های حاضر در لیگ بیشتر از این تیم هزینه کرده‌اند، گفت: کل بودجه تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد به ۱۵۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد؛ این یعنی بودجه ما به اندازه قرارداد یک بازیکن تیم دی یعنی نوشاد عالمیان است. در حالی که ما در رده‌های سنی مختلف هم قهرمانی‌های زیادی را هم کسب کرده‌ایم.

     

    سرپریت تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد ادامه داد: علیدخت گفته است که بازیکن به اعتبار مربی تیم خود را انتخاب می‌کند، اما به هیچ وجه این طور نیست. همه می‌دانند که اعتبار باشگاه مهم بوده و دانشگاه آزاد و پتروشیمی هم سابقه‌شان مشخص است. در ضمن اعتبار مربی را هم بخواهیم در نظر بگیریم محمدباقر پسران، خودش سرمربی علیدخت بوده است و او نباید اینگونه صحبت کند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:علیدخت شاگرد پسران بوده و بازیکن به خاطر مربی به تیم دیگری نمی‌رود"
    تازه ترین اخبار