امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۰۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35642
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   صدای کاپیتان هم در آمد ! ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: تلاش‌ها و زحمت‌های نوروزی برای تیم ملی نباید نادیده گرفته شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم تنیس روی میز پتروشیمی اظهار داشت: پس از اردوی…

     

    صدای کاپیتان هم در آمد !

    ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: تلاش‌ها و زحمت‌های نوروزی برای تیم ملی نباید نادیده گرفته شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدرضا اخلاق پسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم تنیس روی میز پتروشیمی اظهار داشت: پس از اردوی تیم ملی تمرینات‌مان را در باشگاه پیگیری می‌کنیم و شرایط خیلی خوبی داریم و برای دیدار با تیم دی در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر آماده می‌شویم.

     

    وی ادامه داد: بازی سختی با دی داریم و با توجه به اینکه بازی رفت را باخته‌ایم انگیزه زیادی داریم که در خانه به برتری برسیم و انتقام بگیریم. آنها هم تیم آماده و بازیکنان خوبی مانند نوشاد و نیما عالمیان را در اختیار دارند که صدرنشین لیگ هستند.

     

    بازیکن ملی‌پوش پتروشیمی در مورد محرومیت یک ساله افشین نوروزی گفت: به نظر من اخراج او از اردوی تیم ملی با توجه به اینکه چندین سال برای تیم ملی زحمت کشیده و المپیکی بوده است، حرکت پسندیده‌ای نبود. در گذشته تخلفاتی به مراتب بدتر از مصاحبه او وجود داشته که این چنین با آنها برخورد نشده بود. در جام فجر اتفاق بدتری افتاد، اما حکمش سبک تر بود.

     

    اخلاق‌پسند عنوان کرد: حکمی که برای نوروزی صادر شده سنگین است و با تخلفی که کرده است، همخوانی ندارد. نمی‌دانم این حکم خواست چه کسی بوده و بر چه مبنایی صادر شده است و امیدوارم در تجدید نظر این حکم تغییر کند. نوروزی برای پرچم و نام ایران سال‌ها تلاش کرده است و نباید آنها را نادیده بگیریم.

     

    وی در مودر اردوی تیم ملی گفت: بعد از ۲ سال در کنار هم جمع شده بودیم و برای من مثمر ثمر بود، اما همان نواقص همیشگی مانند تغذیه و نبود حریف تمرینی را هم داشت. با جعفرپور مربی تیم ملی هم در مورد این موارد صحبت کردیم و قول داد که در اردوی بعدی مشکلات به حداقل برسد.

     

    کاپیتان تیم ملی ادامه داد: در مورد اعزام‌ها هم با جعفرپور صحبت کردیم و به او گفتیم که اگر قرار باشد که در اعزام‌ها تنها تعداد خاصی بروند و سایر نفرات پس از اردو وسایل خود را جمع کرده و به خانه بروند، که اردو نمی‌شود. او هم این موضوع را قبول کرد و قرار شد به مسئولان فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی انتقال دهد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند:تلاش‌های نوروزی برای تیم‌ملی را نباید نادیده گرفت/ اعزام‌ها برای افراد خاص نباشد!"
    1. مرادي گفت:

      اینکه در بین این همه بازیکن تیم ملی و برتر ایران اقای اخلاق پسند به حمایت بلند شدند واقعا جای خوشحالی دارد.به امید اینکه سایر بازیکنان نیز خود را در چنین شرایطی قرار دهند.و پشت همدیگر را خالی نگزارند

    2. باسلام به خدمت دوستان ،آقای مرادی حرف خوبی نوشته بایدسایر بازیکنان نیز ازافشین حمایت کنند خیلی بی انصافیه که برخی از بزرکان خودشنو کنار بگشند واز ترس چیزی در رسانها و روزنامها ننویسندمن واقعا از همین جا از شاهین تشکر میکنم که از نوروزی حمایت کرده¤


    تازه ترین اخبار