امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰:۲۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35666
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان با حضور ۵ تیم کار خود را از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور له نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تیم‌های مس کرمان، فرشتگان تهران، فولاد ماهان‌، هیات تهران و هیات البرز…

    لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان با حضور ۵ تیم کار خود را از ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور له نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان از ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تیم‌های مس کرمان، فرشتگان تهران، فولاد ماهان‌، هیات تهران و هیات البرز با هم رقابت خواهند کرد.

     

     

     

    لیگ پینگ‌پنگ بانوان در سال گذشته به صورت متمرکز برگزار شده بود که علت آن هم به حد نصاب نرسیدن تعداد تیم‌های شرکت کننده در فصل گذشته بود، اما امسال فدراسیون اعلام کرد که اگر ۵ تیم در لیگ حضور داشته باشند این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. هرچند در ابتدای فصل احتمال ۷ تیم در لیگ بانوان وجود داشت اما در نهایت این لیگ با حضور ۵ تیم بسته شد.

     

     

     

    این در شرایطی است که وضعیت قراردادهای بانوان در لیگ برتر نیز شرایط مناسبی ندارد و به گفته ملی‌پوشان حتی مبلغ قراردادشان نسبت به سال گذشته کمتر هم شده است.

     

     

     

    بیشترین قرارداد لیگ به ندا شهسواری، پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران اختصاص دارد که در ترکیب تیم مس کرمان به میدان خواهد رفت اما حتی مبلغ قرارداد این بازیکن نیز دو رقمی نیست!

     

     

     

    همچنین به جز تیم‌های مس کرمان و فولاد سپاهان ماهان سایر تیم‌ها قرارداد خاصی را با بازیکنان خود ندارند و مبلغ خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است که به نظر می‌رسد علت حمایت نشدن بانوان در لیگ نبودن اسپانسر در تیم‌هاست.

     

     

     

    در هفته اول لیگ برتر بانوان روز ۱۲ بهمن دو بازی در پایتخت برگزار خواهد شد که هیات تهران به مصاف هیات البرز خواهد رفت و فرشتگان تهران هم با فولاد ماهان سپاهان دیدار خواهد کرد.

     

     

     

    در این هفته مس کرمان استراحت خواهد داشت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز لیگ برتر بانوان از ۱۲ بهمن/ بیشتر تیم‌ها قرارداد مالی با بازیکنان ندارند!"
    تازه ترین اخبار