امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۶:۲۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35672
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان عنوان کرد که قراردادش در لیگ برتر حتی نسبت به سه سال پیش کمتر است در حالی که بانوان فکر می‌کردند اگر به المپیک برسند حمایت بیشتری از آن‌ها خواهد شد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان عنوان کرد که قراردادش در لیگ برتر حتی نسبت به سه سال پیش کمتر است در حالی که بانوان فکر می‌کردند اگر به المپیک برسند حمایت بیشتری از آن‌ها خواهد شد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت آمادگی خود در آستانه برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ گفت: تمریناتم همچون همیشه با برادر و پدرم در خانه پیگیری می‌شود و امیدوارم بتوانم در بهترین شرایط در لیگ امسال حضور یابم.

     

    وی که قرار است در ترکیب تیم فولاد ماهان سپاهان در این دوره از رقابت‌ها حضور یابد گفت: با توجه به وضعیت قراردادها در لیگ ترجیحم این بود که این مسابقه‌ها به صورت متمرکز برگزار شود. قراردادم با سپاهان ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این مبلغ از قرارداد سه سال پیش من هم کمتر است. با توجه به اینکه پیش از قطعی شدن برگزاری لیگ برتر به تیم سپاهان قول داده بودم در ترکیب این تیم خواهم بود، حالا سر قولم هستم.

     

    وی ادامه داد: بیشترین مبلغ قراردادم مربوط به سه سال پیش در تیم پتروشیمی تهران بود که حدود ۱۲ میلیون قرارداد داشتم. اما حالا وضعیت لیگ برای بانوان آنقدرها هم خوب نیست. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که حداقل حمایت بیشتری از سوی تیم‌ها از بانوان انجام شود.

     

    عمرانی درباره المپیکی شدن پینگ‌پنگ بانوان گفت: انتظار داشتم که وضعیت برای بانوان پس از المپیک بهتر شود و قول‌هایی به ما دادند که از ما حمایت مالی بیشتری خواهد شد البته چنین موضوعی از ما دریغ نشد اما به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد و کمبود بودجه همچنان حمایتی که مورد نیاز است از بانوان نشده و ما دعا می‌کنیم که این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

     

    وی ادامه داد: من و شهسواری در مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک لندن حضور داشتیم و آن زمان می‌گفتیم که هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی سهمیه را می‌گیرد یا به لندن می‌رود. چون مهم این بود که اگر بتوانیم سهمیه بگیریم پینگ‌پنگ دختران پیشرفت خواهد کرد.

     

    عمرانی خاطرنشان کرد: زمانی که سهمیه المپیک را گرفتیم خواسته‌های خود را گفتیم و مسئولان به این موضوعات توجه کردند اما گفتند که به دلیل مشکلات بودجه نمی‌توانند آن طور که باید برای بانوان برنامه‌ریزی کنند. باید بگویم که با تمام مشکلات نسبت به سال‌های گذشته باز هم نسبت به گذشته سفرهای برون مرزی بیشتری داشتیم و مطمئنم اگر وزارت ورزش بودجه بیشتری را برای فدراسیون در نظر بگیرد مطمئنم که شرایط بهتر خواهد شد.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان با بیان اینکه از ۶ سالگی همراه پدرش پینگ‌پنگ حرفه‌ای را آغاز کرده است، اضافه کرد: از سال ۸۰ عضو تیم ملی هستم و از سال ۸۱ به مسابقه‌های برون مرزی اعزام شدم که اعزامم به عنوان اولین اعزام بانوان پینگ‌پنگ پس از انقلاب محسوب می‌شد و در این سال‌ها تنها یکی، دو بار وضعیت آمادگی‌ام افت داشته و غیر از آن همیشه فیکس تیم ملی بوده‌ام.

     

    وی اضافه کرد: فکر می‌کنم توقعاتی که از خودم داشتم در برابر تلاش‌هایی که پدرم انجام داده، هنوز برآورده نشده است و باید جواب این تلاش‌ها را بهتر از این‌ها می‌دادم. البته هنوز فرصت دارم که دسترنج پدر و مادرم را بدهم چون حداقل سن بازیکنان ۲۹ تا ۳۰ سالگی است. از زمانی هم که متاهل شده‌ام انگیزه‌ام برای رسیدن به سطح ایده‌آل در ورزش بیشتر شده است.

     

    وی ادامه داد: من به خاطر پینگ‌پنگ کمی از درسم عقب افتادم البته در حال حاضر دانشجوی ترم ششم تربیت بدنی هستم اما در هر حال توقع داشتم که از نظر مالی حمایت بهتری از ما می‌شد. همچنین دوست داشتم که در عرصه بین‌المللی مطرح باشم اما تاکنون با توجه به امکاناتی که داشته‌ایم به این هدف نرسیده‌ام.

     

    عمرانی خاطرنشان کرد: معتقدم با توجه به شرایط موجود توقع مسئولان از عملکرد بانوان در عرصه بین‌المللی برآورده شده است اما توقع خودم از ۱۰۰ درصد تنها ۶۰ درصد تامین شده است.

     

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان درباره اردوهای تیم ملی گفت: قرار است اردوی تیم ملی برگزار شود اما تاکنون چیزی به من ابلاغ نشده است. من به عنوان بازیکن همیشه در خدمت تیم ملی هستم و هر زمانی که اردویی بگذارند در آن حضور خواهم داشت.

     

    عمرانی گفت: ترجیح می‌دهم به جای برگزاری چندین مرحله مسابقه‌های انتخابی بیشتر اردوی تیم ملی برگزار شود تا افراد منتخب در شرایط تمرینی بیشتری قرار گیرند.

     

    وی اضافه کرد: فکر می‌کنم اگر به جای اعزام به اردوهای برون مرزی از بازیکنان خارجی به عنوان حریف تمرین استفاده شود‌، بهتر است، چون هزینه کمتری را برای فدراسیون در پی خواهد داشت و از سوی دیگر موقعیت بسیار خوبی است تا با شیوه‌های بازی‌های مختلف روبه‌رو شویم. در حال حاضر آن قدر با بازیکنان داخلی بازی کرده‌ایم که حتی چشم بسته هم می‌توانیم با هم بازی کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمرانی:فکر می‌کردیم المپیکی شویم بیشتر حمایت می‌شویم"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      احتراما،مادامی که خانمها خود را کمتر وکمرنگ تر از آقایان احساس کرده و براحقاق حقوق خود بصورت واحد پافشاری نکنند وضعیت آنان روز به روز بدتر خواهد شد.
      متاسفانه یکپارچگی و خودباوری واتحاد در بین بانوان متصور نیست و دقیقا به همین دلیل آنان را بعنوان شهروند درجه دوم محسوب میکنند.
      گاهی وقتها تعاریف الکی از یک سیستم نتیجه اش وضعیت فعلی را رقم میزند!
      باتشکر

    2. شمين مرادي گفت:

      با سلام

      واقعا زمانیکه ندا سهمیه المپیک را بعد از آن برد پر افتخارش کسب کرد همه ی ما اشک شوق ریختیم اول از اینکه یکی از دختران ایرانی به المپیک می رود دوم به این خاطر که فکر کردیم با این تحول المپیکی ، وضعیت نابسامان لیگ ما که دو سالی بود به وضعیت بدی افتاده بود بهبود می یابد.

      اما واقعا اینطور نشد .
      رشته ی ما علیرغم المپیکی شدن اما هنوز هم دیده نشده است.
      الان هم که لیگ ما باحجاب اسلامی است حداقل ورود رسانه ها را آزاد کنند بلکه اسپانسر ها جذب شوند.
      شروع لیگ سال ۹۱ ما در بهمن ۹۱ خیلی خیلی دیر است


    تازه ترین اخبار