امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35700
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسعود درویشی قهرمان مسابقات نونهالان گراش‎   مسابقات نونهالان گراش یادواره مرحومه بانو حاجیه رضوی و گرامیداشت ده فجر با حضور ۱۳ بازیکن به صورت دو حذفی در خانه پینگ پنگ گراش برگزارگردید که در پایان مسعود درویشی قهرمان مسابقات شد و محسن عبدالهی و محمد مهدی آخوندی در مکان های دوم و سوم قرار…

    1359564627367

    مسعود درویشی قهرمان مسابقات نونهالان گراش‎

     

    مسابقات نونهالان گراش یادواره مرحومه بانو حاجیه رضوی و گرامیداشت ده فجر با حضور ۱۳ بازیکن به صورت دو حذفی در خانه پینگ پنگ گراش برگزارگردید که در پایان مسعود درویشی قهرمان مسابقات شد و محسن عبدالهی و محمد مهدی آخوندی در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

     

    در پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا گردید.

    همچنین مسعود درویشی به عضویت تیم نونهالان گراش برای حضور در مسابقات قهرمانی نونهالان استان در آمد و یک نفر دیگر از سوی کمیته ی فنی انتصاب خواهد شد.

    IMG_3220

    عبدالغفور غفوری قهرمان مسابقات دسته آزاد گراش‎

    هشتمین دوره مسابقات دسته آزاد بزرگسالان گراش یادواره مرحومه بانو حاجیه رضوی و گرامیداشت دهه فجر با حضور ۳۱ راکت بدست در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه رضوی گراش برگزار گردید.

     

    مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور ۲۷ بازیکن به صورت دوره ای حذفی برگزار گردید که در پایان آقایان عباس خواستار، حسین درویشی، محمد موغلی و مهدی رام یارپور به مرحله ی دوم صعود کردند.

     

    مرحله دوم این مسابقات با حضور ۸ بازیکن و به صورت دوره ای برگزار گردیدکه در پایان عبدالغفور غفوری با شش برد و دو شکست قهرمان شد. عباس خواستار نیز با شش برد و دو شکست نایب قهرمان شد و مهدی رام یارپوربازیکن مستعد و نوجوان گراش با بازی های درخشان خود و با چهار پیروزی وسه شکست مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

     

    رده بندی نهایی :

     

    ۱- عبدالغفور غفوری ۱۲

     

    ۲- عباس خواستار ۱۲

     

    ۳- مهدی رام یارپور ۱۱

     

    ۴- حسین درویشی ۱۱

     

    ۵- محمد موغلی ۱۱

     

    ۶- ابوالفضل دیباچی ۹

     

    ۷- علی یحیایی ۹

     

    ۸- محمد ملایی ۸

     

    لازم به ذکر است که نفرات اول تا سوم این مسابقات به مسابقات دسته برتر وانتخابی بزرگسالان گراش جهت اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان راه پیدا کردند.

     

    نفرات دسته برتر عبارتند از : عبدالهادی موغلی، حمیدرضا موغلی، میلادعباس زوج، حسین امانی، مهدی یحیایی، مرتضی موغلی، محمد حسینا، عبدالغفورغفوری، عباس خواستار و مهدی رام یارپور

     IMG_3151

     

    کیمیا رضایی قهرمان مسابقات بانوان به مناسبت دهه فجر‎

     

    مسابقات آزاد جوانان دختر با حضور بازیکنانی از شهرستان های گراش،لارستان و بندر خمیر هرمزگان در خانه پینگ پنگ بانو حاجیه روضوی گراش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و گرامیداشت مرحومه بانو رضوی با قهرمانی کیمیا رضایی از بندر خمیر به پایان رسید.

     

    در این دوره از مسابقات ۱۴ بازیکن دختر در دو گروه ۷ نفری به رقابت پرداختند که در پایان کیمیا رضایی از بندر خمیر به مقام قهرمانی رسید، زهرا افشار از گراش مقام دوم را به خود اختصاص داد و کوثر رضایی و معصومه جعفرزاده به ترتیب از بندر خمیر و گراش در جای سوم و چهارم قرار گرفتند.

     

    در پایان از سوی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا گردید.

     

    شایان ذکر است ریحانه برهانی فر از لارستان نیز به عنوان خردسال ترین بازیکن شناخته شد و جوایزی به رسم یادبود به آن اهدا گردید.

     

    در ضمن زینب آشفته و زهره رشیدی سرداوری این دوره را عهده دار بودند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات مختلف در گراش استان فارس"
    تازه ترین اخبار