امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35740
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات دسته برتر جوانان پسر در ساری با قهرمانی متین لطف الله نسبی از کردستان به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رقابتهای دسته برتر جوانان کشور با حضور ۱۶ نفر از برترینهای جوانان پسر کشور به میزبانی مرکز مازندران (ساری) آغاز شده بود به قهرمانی متین لطف الله نسبی به…

    DSC01656

    مسابقات دسته برتر جوانان پسر در ساری با قهرمانی متین لطف الله نسبی از کردستان به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رقابتهای دسته برتر جوانان کشور با حضور ۱۶ نفر از برترینهای جوانان پسر کشور به میزبانی مرکز مازندران (ساری) آغاز شده بود به قهرمانی متین لطف الله نسبی به پایان رسید.

    این مسابقات که بصورت دوره ای برگزار گردیده بود با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

    نتایج کلی این رقابتها بشرح زیر گزارش  میگردد:

    ۱-متین لطف الله نسبی(کردستان)۲۸ امتیاز

    ۲-آرمتن حاجی ئی (تهران)۲۸ امتیاز

    ۳-نعیم نوبخت (مازندران)۲۷ امتیاز

    ۴-سروش امیری نیا(خوزستان)۲۷ امتیاز

    ۵-حامد باشت باوی(خوزستان)۲۵ امتیاز

    ۶-سجاد حسینی(اصفهان)۲۴امتیاز

    ۷-امیر حسین صدیق(تهران) ۲۳ امتیاز

    ۸-امیر حسین رهگذر(البرز)۲۳ امتیاز

    ۹-علیرضا بیگدلی(قزوین)۲۲ امتیاز

    ۱۰-عماد سهرابی(تهران)۲۱ امتیاز

    ۱۱-مهدی نجفی(قزوین)۲۱ امتیاز

    ۱۲-عرفان قرانی (تهران)۱۹ امتیاز

    ۱۳-علی گله داری(خوزستان)۱۹ امتیاز

    ۱۴-محمد پارسا جنتی(۱۸ )امتیاز

    ۱۵-مهدی جلیلی(فارس)۱۸ امتیاز

    ۱۶-مهرداد دهستانی(البرز)۱۷امتیاز

    گفتنی است سرداوری این مسابقات برعهده چهره دوست داشتنی کردستان وکشورجناب آقای یحیی لطف الله نسبی بود.کمک داوران آقایان محسن جوزدقی وروح الله جوادی بود.

    تحلیل مدیر سایت:

    این مسابقات در حالی برگزار گردید که بعد از انتقاد محمود نظری کارشناس این رشته در ارتباط با عدم حضور مربیان ملی در این مسابقات ؛مربی تیم ملی جوانان از نزدیک در محل مسابقات حضور داشت.

    (آقای محسن شیشه گرها).البته دوبازیکن از قزوین نیز در این رده بندی حضور داشتند.

    نظر کارشناسان و صاحب نظران را به این نکته جلب مینمایم که چرا و به چه علت هیچکدام از چهار نفر تیم ملی جوانان که از قضا مرتبا در اردوهای تیم ملی و مسابقات برون مرزی حضور داشته اند در جمع این چند نفر حضور ندارند؟آیا در مدت این  چند ماه دیگر بازیکنان قوی تر شده یا اینکه مشکل جای دیگری است؟

    آقایان بهتر است لج و لج بازی را کنار گذاشته و با دیده واقع بین به این مسائل ومشکلات جاری بنگرند!

    کردستان در رده نوجوانان و جوانان مقام قهرمانی را بدست آورده اما هیچکدام از مربیان این خطه سهمی در تیمهای ملی ندارند؟ تازه از یک طرف با میدیا لطف الله نسبی  آنگونه برخورد می شود که همه افکار عمومی از آن بخوبی اطلاع دارند واز طرف دیگر با آقای عمیدی و کوکبی هم در نهایت بی مهری و تبعیض! خوزستان دونفر در بین پنج نفر اول دارد اما هیچ خبری از خوزستانیها تا شعاع هزارکیلومتری فدراسیون متصور نیست(بجز مدیر تیمهای ملی)! این مطالب و اتفاقات تاکی باید با توجیهات سر سری و غیر قابل قبول روی هم انباشته گردد وادامه یابد؟

    از تعداد ۱۶ بازیکن  به ترتیب استان تهران با ۴بازیکن خوزستان ۳بازیکن واستانهای کردستان،قزوین والبرز هرکدام با ۲ بازیکن واستانهای اصفهان و فارس ومازندران با یک بازیکن سهم داشتند.

     استان قهرمان خیز کردستان توانست در طی یک هفته گذشته دومین مقام قهرمانی و در نتیجه مدال طلا را برای این خود به ارمغان آورده و همچنان در رده نخبه پروری و قهرمان سازی (آن هم بدون هیچ سهمی در رده های مربیان ملی در فدراسیون ) مشغول فعالیت باشد!

    خوب است برخی استانها و هیئتهای آنان همانند هیئت تنیس روی میز مازندران که بخاطر یک بازیکن (نعیم نوبخت نفر سوم این مسابقات) به یاری تنیس روی میز کشور شتافته و همه چیز را به فدراسیون و ختم نکنند.استانهایی همانند  تهران با چهار سهم وخوزستان با  ۳ سهم وقزوین که این روزها و خصوصا بعد از رفتن حاج داوود مخمدی به مجلس کمتر به میزبانی همت گمارده است به فکر میزبانی اینگونه مسابقات باشند.

    در هر صورت به نظر می رسد که تمام رده های ملی ما با خلا بازیکن برجسته و امتیاز آور مواجه شده و مطمئنا  اگر وضعیت اینگونه ادامه داشته باشد میرود تا تبدیل به یک فاجعه در این رشته مبدل گردد.

    در این دوره از رقابتها خوزستانیها با سه بازیکن بخوبی ظاهر شده و خوشبختانه سروش امیری نیا وحامد باشت باوی توانستند در جمع پنج نفر اول قرار گیرند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "متین لطف الله نسبی قهرمان دسته برتر جوانان کشور(ساری)+تحلیل"
    1. جواد مسلم گفت:

      این پیروزی را به میتن وخانواده اش تبریک می گویم.

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      خانواده محترم وقهرمان ساز لطف الله نسبی
      دوست و استاد بزرگوار جناب آقای جمیل لطف الله نسبی
      مربیان و زحمت کشان خطه قهرمان پرور ودوست داشتنی استان عزیز؛ کردستان
      با سلام و عرض ادب
      احتراما،قهرمانی رقابتهای دسته برتر جوانان کشور را توسط متین لطف الله نسبی که مطمئنا افتخاری بر دیگر افتخارات وقهرمانیهای این استان می باشد را به شما که با زحمت و عرق ریختن و همچنین همدلی و همیاری بدست آمده را صمیمانه تبریک و شاد باش عرض میکنم.
      باتشکر

    3. اشکان (کرمانشاه) گفت:

      متین جان، پیروزی پر افتخارت را به تو و خانواده ی محترمت و همچنین به مربی دلسوز و شایسته ات آقای جمیل لطف الله نسبی تبریک میگم. امیدوارم این مقام را در مراحل بعدی زندگی ات همچنان حفظ کنی…

    4. متین جان با عرض تبریک به شما و خانواده محترمتان وتبریک به پینگ پنگ استان کردستان انشاالله این مقامها تکرار شود.

    5. amidi گفت:

      با سلام این موفقیت را به تمام مربیان و ورزشکاران و خانواده محترم لطف الله نسبی تبریک میگویم.این دومین افتخار در طی این ماه است که توسط ورزشکاران استان بدست می اید ،در حالیکه در سال جاری از سوی فدراسیون هیچگونه امکانات و تسهیلاتی در اختیارشان قرار نگرفته است

    6. آرام روحانی گفت:

      با سلام- این قهرمانی را به آقای متین لطف الله نصبی و مربیان زحمت کش وجامعه پینگ پنگ استان کردستان تبریک عرض مینمایم

    7. جمال مفاخری گفت:

      کسب عنوان قهرمانی مسابقات دسته یک جوانان کشورنمایانگر توان بالای تکنیکی و فنی شما قهرمان عزیز می باشدو نشانگر وجود همدلی وهمکاری میان زحمتکشان پینگ پنگ کردستان می باشد که متاسفانه عده ای میدانند ولی نمی خواهند بدانند. تبریک به تمای کسانی که میدانند

    8. پرویز جلالی گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید به تمامی دست اندر کاران برگزار کننده مسابقات جناب آقای زعفری عزیز رئیس محترم هیئت پینگ پنگ استان مازندران وجناب حاج کیا ابراهیم پور دبیر محترم هیئت استان کسب مقام سومی آقای نعیم نوبخت ورزشکار محجوب مازندرانی را به تمامی مازندرانی های دوست داشتنی و خانواده محترم آقا نعیم که بسیار زحمت فراوان کشیده اند را تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت هرچه بیشتر این جوان دوست داشتنی را از خداوند منان خواهانم.

    9. soltani گفت:

      این پیروزی را به متین و خانواده اش وهمه دست اندرکاران پینگ پنگ کردستانتبریک میگویم

    10. رحمان از ساری گفت:

      سلام.کسب مقام سومی دسته برتر را به نعیم نوبخت ،پدر و مادر و جامعه تنیس روی میز ساری و مازندران تبریک می گویم. آینده تنیس روی میز مازندران و ایران در دستان پینگ پنگ بازان نونهال و نوجوان ساروی خواهد بود….

    11. باسلام:بنده نیز به نوبه خودم این قهرمانی رابه خانواده قهرمان ساز لطف الله نسب تبریک عرض مینمایم.

    12. بهروز مندومی گفت:

      با سلام متین عزیز قهرمانی شما را در مسابقات جوانان کشور به جنابعالی ، خانواده محترمت ، مربیان زحمتکش و جامعه ورزش کردستان تبریک عرض می نماییم .
      هیئت پینگ پنگ شهرستان کامیاران

    13. ظاهر شلانی گفت:

      خاندان بزرگ وقهرمان پرور لطف اله نسبی
      باسلام
      کسب مقام قهرمانی دسته برتر نوجوانان و جوانان کشور توسط متین حیدری و متین لطف اله نسبی را به حضور انورتان و همچنین خانواده بزرگ تنیس روی میز استان علی الخصوص مربی کاردان و کار بلد آقا جمیل (گل) (قابل توجه فدراسیون نشین ها) و آقای مفاخری و سایر مربیان زحمتکش تبریک عرض می نمایم.باتشکر

    14. میلاد لطف الله نسبی گفت:

      سلام متین عزیز،خسته نباشی، خیلی خوشحالمون کردی که دوباره جایگاه خودت رو پس گرفتی و کمتر از قهرمانی ازت انتظار نداریم.
      به خودت و مربی دلسوزت آقای جمیل لطف الله نسبی و هر کسی که برات زحمت کشیده تبریک میگم.

    15. افشین احمدی گفت:

      باعرض تبریک به متین عزیز و زحمنکشان هیات پینگ پنگ کردستان و ارزوی توفیق و موفقیت برای پارسا جنتی در مسابقات اتی

    16. حمیدرضا موغلی گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی بینندگان این سایت به خصوص مدیر این سایت.بنده هم به نوبه ی خودم جا داره تبریکی عرض کنم به آقا متین و مربی دیرینه و دلسوزش اقا جمیل و اقبال جان و خانواده ی بزرگ لطف الله نسبی ها و تمامی کسانی از جمله بهنام رحمت پناه و میدیا لطف الله نسبی که در قهرمانی مسابقات رده بندی جوانان کشوری ساری متین جان نقش بسزایی رو ایفا کردند.متین به غیر از ورزش در اخلاق و رفتار و درس نیز حرف اول رو میزنه و و علاوه بر یک قهرمان پینگ پنگی در اخلاق و رفتار و درس نیز یک قهرمان واقعی به حساب میاد و یقین دارم که اگه همینطور تمریناتش رو به طور منظم ادامه بده قطعا شاهد پوشیدن لباس تیم ملی بزرگسالان که لایق ایشون هم هست خواهیم بود.جا داره تشکر ویژه ای هم از آقا جمیل که بهترین مربی ایران هستش داشته باشم بابت این همه زحمت هایی که برای بازیکن پروری کشورمون دارن.حیف که نمیذارن امثال جمیل ها و اقبال ها و فواد ها که همگی از استان قهرمان پرور کردستان هستند در ایران به فعالیت خودشون ادامه بدن و مجبورشون میکنن که در کشورهای بیگانه دست به فعالیت بزنند.در خاتمه هم خطاب به متین جان عرض کنم که:متین جان از اینکه همیشه لطف و محبتت شامل بنده بوده واقعا ممنونم و همانگونه که همانند پسر عمویت میدیا به خاطر کردستانی بودنت در جامعه ی تنیس روی میز ایران همیشه مظلوم واقع شده ای امیدوارم راه میدیا رو ادامه بدی و تک تک مقام های پیش رو،رو درو کنی تا دهن بعضیا به کلی بسته بشه…با آرزوی موفقیت برای هر فرد ایرانی…

    17. افشین رحیمی گفت:

      با سلام: ضمن عرض تبریک خدمت جوان شایسته ی کردستان آقا متین عزیز و مربی بازیکن ساز جناب آقای جمیل لطف الله نسبی توجه مدیریت محترم فدراسیون را به این نکته جلب می کنم که این بازیکنان که امسال دررده ی نوجوانان و جوانان وسال گذشته در رده ی پایه و مهم خردسالان بر بام پینگ پنگ ایران نشسته اند همگی به نوعی محصول مربی سازنده جناب آقای جمیل لطف الله نسبی هستند. با توجه به این موضوع شما برای عدم استفاده از چنین مربیی در سطح ملی چه توضیحی دارید.

    18. نادر جلوزان گفت:

      اقای متین لطف اله نسبی کسب مقام قهرمانی در رده جوانان کشور را به شما وخانوادمحترمتان وهمه دست اندرکاران وزحمتکشان پینگ کردستان تبریک میگویم

    19. ایرج یوسفی گفت:

      کسب مقام قهرمانی متین لطف الله نسبی را به ایشان ومربیان دلسوز کردستانی علی الخصوص جمیل لطف الله نسبی تبریک عرض می کنم.

    20. خانواده لطف الله نسبی گفت:

      بدینوسیله از کلیه بزرگوارانی که خانواده پینگ پنگ استان وبه ویژه متین را مورد لطف و مرحمت خویش قرار داده اند تشکرخالصانه می نماییم وبرای همگان موفقیت وسربلندی ، آرزومندیم.

    21. sara.laal گفت:

      با سلام.
      افتخار مقام قهرمانی را به آقای متین لطف الله نسبی و مربی گرانقدر آقای جمیل لطف الله نسبی و کردستانی ها تبریک میگم

    22. فربد صحرایی گفت:

      کسب مقام قهرمانی شما در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان به شما ومربیان فهیم استان کردستان (اقای لطف الله نسبی .علی غفاری.کیانوش پیمان .یهزاد صمدی.فرشید کم ازار و …) تبریک عرض میمنایم

    23. جمال حیدرپناه گفت:

      کسب مقام قهرمانی جوان افتخار آفرین ، متین لطف اله نسبی ، موجب مسرت و سربلندی جامعه پینگ پنگ استان کردسنان گردید بنده به نوبه خود این افتخار بزرگ را به متین عزیز ،خانواده محترمش و مربیان عزیزش تبریک عرض می نمایم.متین جان دست مریزاد

    24. مسعود اميري نيا گفت:

      با سلام
      بنده هم کسب مقامهای اول تا سوم مسابقات را خدمت جوانان عزیز لطف اله نسبی ٍ حاجی ئی و نوبخت تبریک عرض مینمایم.فکر میکنم عدم موفقیت ملی پوشان در این مسابقات عدم ریکاوری مناسب بعد از اردوی تهران ٍ شرایط آب و هوائی منطقه و بعد مسافت باشد.در این فصل سال و با توجه به پتانسیل موجود در استان خوزستان بهتر بود هیئت استان میزبانی مسابقات از این دست را به عهده بگیرد.

    25. فرشید کم آزار گفت:

      باسلاوعرض ادب خدمت برادر بزرگوار آقای امیرنیا عرض کنم که این فرمایشات شما تاثیر بسیار کمی در نتیجه مسابقات دارد درهر حال شرایط برای همه یکسان بوده وچون متین با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شده بود اگر این مسابقات در خوزستان هم انجام میشد هیچ فرقی در نتیجه نهایی نداشت با تشکر

    26. حسام خوش سرشت گفت:

      سلام متین جان قهرمانی مبارکت باشه لیاقتش رو داشتی عزیزم وبه مربی گرانقدر آقای جمیل لطف الله نسبی وتمامی کردستانی ها تبریک میگم.پاسخ تمام زحمات خانوادت رو دادی.با ارزوی موفقیت روز افزون متین جان


    تازه ترین اخبار