امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۹:۱۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3579
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با نزدیک شدن  بازیهای سوپرلیگ کشور واعلام آمادگی تیمهای شرکت کننده در این بازیها کم کم عطش اعتراضات و اختلافات  در حال تعدیل است. مسلما هیچ بازیکن ومربی  حاضر نخواهد بود که مبالغ قراردادهای باشگاهی رااز دست بدهد.شروع بازیهای سوپر لیگ بایدفرصت مغتنمی  برای تعدیل در دیدگاهها و نظریه پردازیها ی تند وگاها کلیشه دار باشد….

    با نزدیک شدن  بازیهای سوپرلیگ کشور واعلام آمادگی تیمهای شرکت کننده در این بازیها کم کم عطش اعتراضات و اختلافات  در حال تعدیل است.
    مسلما هیچ بازیکن ومربی  حاضر نخواهد بود که مبالغ قراردادهای باشگاهی رااز دست بدهد.شروع بازیهای سوپر لیگ بایدفرصت مغتنمی  برای تعدیل در دیدگاهها و نظریه پردازیها ی تند وگاها کلیشه دار باشد.
    پس چه خوب است از این فرصت  نهایت بهره برداری بهینه را به قصد نزدیکی وتفاهم هرچه بیشتر  ببریم.بدیهی است در چنین شرایطی اعتراضات تبدیل به انتقادات سازنده  وسخت گیریها دردیدگاهها و نظریات مبدل به انعاف پذیری و تفاهم بیشتر خواهد شد.با بستر سازی مفید  شرایط برای رو در رو حرف زدن و درد دل کردن ونهایتها ؛ سکوت نکردن  فراهم خواهد شدومسلما حساسیتها و جبهه گیری ها هم  منطقی تر خواهد شدودیگر نیازی نیست هر ازچند گاهی منتظر شکستن سکوتهای آنچنانی باشیم  .
    مسئولین فدراسیون باید از این اتفاقات و اختلافات به بهترین نحو واکسینه شده باشند وبهترین روش برای  واکسینه شدن ایجاد یک شورای حل اختلاف  در فدارسیون تنیس روی میز است تا در صورت بروزاتفاقات مشابه از این طریق  بتوان بسرعت برمشکلات فائق آمد.شورای حل اختلافی که اعضای آن از معتمدین  وپیشکسوتان و در نهایت چهره های  محبوب  وفراجناحی باشند.
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "ایجاد شورای حل اختلاف بسیاری از مشکلات را مرتفع خواهد کرد"
    تازه ترین اخبار