امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۴:۵۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35817
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تمرینات ملی پوشان در سطح بسیار عالی در حال برگزاری است. نایب رئیس انجمن تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول مدعی شد اولین مرحله اردوی ملی پوشان در سطح بسیار خوبی در حال پیگیری است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا میربابایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین اردوی آمادگی…

    تمرینات ملی پوشان در سطح بسیار عالی در حال برگزاری است.

    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز بانوان جانباز و معلول مدعی شد اولین مرحله اردوی ملی پوشان در سطح بسیار خوبی در حال پیگیری است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا میربابایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین اردوی آمادگی تیم ملی که از هشتم بهمن ماه آغاز شده هم اکنون در سطح بسیار خوبی در حال پیگیری است به طوری که ملی پوشان صبح و بعدازظهر در دو نوبت تمرینات تاکتیکی و آماده سازی بدنی خود را دنبال می کنند.

    وی افزود: مرضیه اخوان، عطیه صفی از اصفهان، مریم علیزاده، زهرا شاهی آذر، آیدا فاضل نیا، پگاه کلهرودی از تهران، مریم گیلانی از مازندران، زهرا انصاریان، فاطمه محمدی، مریم ترابی، فاطمه سعادتی از خراسان رضوی، سمیه کهزاد از فارس، معصومه صادقی از گیلان، زهرا رضایی، مرضیه شهرستمی از مرکزی و سکینه کیهان از بوشهر ملی پوشان حاضر در تیم ملی را تشکیل می دهند.

     

    میربابایی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این اردو انتخاب برترین ها برای حضور در رقابت های پاراآسیایی مالزی است که سال آینده شهریور ماه برگزار خواهد شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نایب رئیس انجمن تنیس روی میز بانوان معلول خبر داد"
    تازه ترین اخبار