امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۶:۳۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35838
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: برگزاری مسابقات مختلف را به دو ماه آخر سال موکول کرده اند که خوب نیست. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از مدت ها لیگ برتر بانوان تنیس روی میز آغاز شد و من امسال در تیم…

    نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: برگزاری مسابقات مختلف را به دو ماه آخر سال موکول کرده اند که خوب نیست.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از مدت ها لیگ برتر بانوان تنیس روی میز آغاز شد و من امسال در تیم فولاد ماهان به همراه محجوبه عمرانی، پریسا صمدی و منصوره رضایی بازی می کنم در بازی هفته نخست موفق شدیم با نتیجه ۵ بر صفر تیم فرشتگان تهران را شکست دهیم.

     

    شهسواری خاطر نشان کرد: فاصله بین دو تیم زیاد بود اما گیم های خوبی داشتیم و آنها هم بازیکنان خوبی را در اختیار داشتند و در کل بد نبود متأسفانه لیگ امسال نسبت به لیگ سال های گذشته کیفیت لازم را ندارد، وضعیت قراردادها هم اصلا خوب نیست و شاید تیمی که بیشترین رقم را به بازیکنانش می دهد همین تیم فولاد ماهان است که زیاد نیست.

     

    البته لیگ سال گذشته به صورت متمرکز برگزار شد لیگ ۹۱ از آنجا که رفت و برگشت است رقابت بیشتر است و تجربه مان بالا می رود از این جهت خوب است.

     

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان جدی ترین حریف لیگ امسال را تیم مس کرمان می داند: مس کرمان هم بازیکنان خوبی مثل مریم و مهشید صامت و سحر رهنما را در اختیار گرفته است که برای کسب عنوان قهرمانی مدعی هستند.

     

    وی از فشردگی مسابقات تنیس روی میز در دو ماه آخر سال ابراز گلایه کرد و گفت: نمی دانم چرا مسابقات را در یک زمان می اندازد ما تا کنون در حال تمرین بودیم و هیچ مسابقه ای نبود اما اکنون که رقابت های لیگ آغاز شده قرار است مسابقات رده بندی دسته برتر هم برگزار شود ضمن اینکه فکر می کنم رقابت های قهرمانی کشور هم در پیش باشد.

     

    شهسواری افزود: هفته دوم رقابت های لیگ هفدهم بهمن ماه برگزار می شود و ما با هیئت تهران بازی داریم پس از آن در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن رقابت های رده بندی برگزار می شود فاصله این دو مسابقه به اندازه ای کم است که واقعا نمی دانیم تکلیفمان چیست و چه کار باید انجام دهیم نه می توانم به کرمانشاه برگردم نه می دانم بهتر است در اصفهان تمرین کنم و همان جا بمانم یا خود را به تهران محل برگزاری مسابقات برسانم.

     

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در خصوص تمریناتش با فولاد ماهان گفت: قبل از مسابقه لیگ اردویی نداشتیم اما بعد از آن از ۱۴ بهمن در اصفهان اولین اردوهایمان را به همراه فاطمه رجبی مربی تیم برگزار کردیم./آق

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دلخوری ندا شهسواری؛ فشردگی مسابقات در دو ماه آخر سال زیاد است"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای باقری
      با سلام
      احتراما،همانگونه که خبر دارید تقریبا صدای همه در باره وضعیت موجود و بی برنامگی در فدراسیون به آسمان هفتم رسیده است!
      لطفا رحم کرده و حداقل این بانوی ارزشمند المپیکی را بخاطر مصاحبه اش محروم ویا بقول شمامورد رافت قرار ندهید!
      با تشکر


    تازه ترین اخبار