امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۵:۲۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35861
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفرات برتر رقابت‌های تنیس‌ روی میز آزاد و دسته یک دختران نونهال خوزستانی شناخته شدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) در سالن انقلاب استادیوم تختی اهواز…

    نفرات برتر رقابت‌های تنیس‌ روی میز آزاد و دسته یک دختران نونهال خوزستانی شناخته شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه (۱۳ بهمن‌ماه) در سالن انقلاب استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

     

    وی ادامه‌داد: تنیسورهای تیم‌های ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز و اهواز در این رقابت‌ها شرکت کردند که در پایان مشکات بهمئی و آوا علی‌زاده هر دو از اهواز به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را ازآن خود کردند و دینا یاسینی از ماهشهر سوم شد.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس‌روی خوزستان با گله‌مندی از شهرستان‌های آبادان، امیدیه، مسجدسلیمان، ایذه و دزفول که در مسابقات استانی حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: این شهرستان‌ها تنیسورهای خوبی دارند ولی فعالیتی ندارند.

     

    وی افزود: آن‌ها همکاری لازم را جهت شرکت دادن تنیسورهای خود در مسابقاتی که برگزار می‌کنیم، ندارند و انتظارات ما را برآورده نمی‌کنند و من خیلی دوست دارم که آن‌ها علت این عدم همکاری و فعال نبودن‌شان را به من بگویند.

     

    لیموچی در ادامه با بیان این‌که خوزستان نسبت به کشور چند پله جلوتر حرکت می‌کند، عنوان‌کرد: ما چه مسابقات کشوری را پیش‌رو داشته باشیم و چه نداشته باشیم، رقابت‌های استانی را جهت آمادگی تنیسورهایمان برگزار می‌کنیم.

     

    وی در پایان به برگزاری کلاس داوری درجه سه استان اشاره کرد و گفت: این کلاس که در عملکرد داوران استان بسیار تاثیر‌‌گذار است، از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت سه روز در اهواز انجام می‌شود. به نظرم داوران خوزستانی قضاوت‌های خوبی در مسابقات کشوری دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان رقابتهای نونهالان دختر استان خوزستان"
    1. بهاره بابادی وند گفت:

      مشکات جان, به تو دختر خوب وبا اخلاق و خانواده ى محترمت تبریک میگم.امیدوارم تورا در مراحل بالاتر موفقیت ببینم. همچنین به اوا و دیناى عزیز تبریک میگم.

    2. ستايش عصاره ناصري گفت:

      مشکات جان این قهرمانی شیرین رابه شماوخانواده محترم ومربیان زحمتکش شما تبریک عرض میکنم وامیدوارم این پیروزی سرآغازموفقیتهای بهتروزیباتر درتمام مراحل زندگیت باشد…


    تازه ترین اخبار