امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 35974
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فاطمه پوستین‌دوز از حضور پینگ‌پنگ بازان عمان در تهران خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: پینگ‌پنگ بازان عمان از ۲۵ بهمن تا ۵ اسفند در تهران اردو خواهند زد و با بازیکنان ما تمرین…

    فاطمه پوستین‌دوز از حضور پینگ‌پنگ بازان عمان در تهران خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: پینگ‌پنگ بازان عمان از ۲۵ بهمن تا ۵ اسفند در تهران اردو خواهند زد و با بازیکنان ما تمرین خواهند کرد.

     

    وی ادامه داد: عمان از سطح کیفی پایین‌تری نسبت به تیم ایران برخوردار است، اما حضور این کشور در اردوی تیم ملی می‌تواند برای رده‌های جوانان و نوجوانان خوب باشد.

     

    پوستین‌دوز درباره لزوم حضور تیم عمان در ایران گفت: ایران به عنوان یکی از قوی‌ترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود و به همین دلیل کشورهای دیگر دوست دارند با ایران بازی کنند. از سوی دیگر بسیاری از پینگ پنگ بازان عمانی دوست دارند با ندا شهسواری که پینگ پنگ باز المپیکی ماست بازی داشته باشند.

     

    وی ادامه داد: تا پایان سال دو مرحله انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و در صدد هستیم که بانوان را به مسابقات جهانی مصر هم اعزام کنیم،‌ البته این موضوع به شرایط بستگی دارد.

     

    به گفته پوستین‌دوز پیش از اعزام بانوان به مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه اردوی برون مرزی در مجارستان پیش‌بینی شده است.

     

    نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ درباره برگزاری لیگ برتر هم گفت: این لیگ سال گذشته با توجه به این که هیچ اسپانسری نداشت به صورت متمرکز برگزار شد، اما امسال با توافقات انجام شده باشگاه‌ها، لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

     

    پوستین‌دوز در پاسخ به این که چرا وضعیت قرارداد بازیکنان بانوان نسبت به سال گذشته کمتر است؟ تصریح کرد: درباره قرارداد بازیکنان باشگاه‌ها تصمیم گیرنده هستند این واقعیت است که مبلغ قرارداد بازیکنان در بخش مردان با بانوان بسیار متفاوت است، اما فدراسیون نمی‌تواند بگوید که باشگاه‌ها چه مبلغی را به بازیکنان پرداخت کنند.

     

    وی اضافه کرد: از سوی دیگر متاسفانه اسپانسر زیادی در بخش بانوان وجود ندارد و همین موضوع مشکلات مالی را بیشتر می‌کند.

    توضیح مدیر سایت:

    معلوم نیست با وجود این همه مربی ارزنده وباتجربه در حوزه بانوان چرا و به چه علت سرکار خانم پوستین دوزچه اصراری روی کمک مربی فعلی دارند و روی مربی کلیک کرده که هیچ سابقه ای در این رشته نداشته و حتی یک بازیکن مبتدی در کارنامه ایشان وجود ندارد؟آیا این بی احترامی به سایر مربیانی که تمام عمر و جوانی خود را در این رشته صرف کرده اند ؟

    جناب آقای رئیس محترم کمیته مربیان هم در این ارتباط کاری  نتوانستند بکنند!

    لطفا رنکینگ بازیکنان عمان را اعلام فرمایید!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوستین دوز:پینگ‌پنگ بازان عمانی‌ به تهران می‌آیند+توضیح مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار