امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36142
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز بانوان پیشکسوت تا سال آینده به تعویق افتاد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در حالیکه رقابتهای پیشکسوتان تنیس روی میز در بخش مردان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، مسابقات پیشکسوتان بانوان به دلیل تراکم برنامه های فدراسیون تنیس…

    مسابقات تنیس روی میز بانوان پیشکسوت تا سال آینده به تعویق افتاد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در حالیکه رقابتهای پیشکسوتان تنیس روی میز در بخش مردان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، مسابقات پیشکسوتان بانوان به دلیل تراکم برنامه های فدراسیون تنیس روی میز در پایان سال ۹۱ تا اردیبهشت ماه سال ۹۲ به تعویق افتاد.

     

    شایان ذکر است؛ در پایان رقابتهای پیشکسوتان تنیس روی میز در بخش مردان در رده سنی بالای ۴۰ سال؛ محمد جواهری، در رده سنی ۵۰ تا ۶۰ سال؛ مجید احتشام زاده و در رده سنی بالای ۶۰ سال؛ رحیم قاضی آذری در سکوی قهرمانی ایستادند.

     

    قابل ذکر است که هر سال مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان به صورت قهرمانی کشور و با حضور استانهای مختلف و در بخش های انفرادی و دو نفره در حالی برگزار می شد که فدراسیون همه هزینه را متقبل می شد، اما امسال مسابقات فقط به صورت انفرادی برگزار شد و از هر نفر ۵۰ هزار تومان به عنوان ورودی و تامین هزینه های برگزاری و جوایز گرفته شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات بانوان پیشکسوتان پینگ پنگ به تعویق افتاد"
    تازه ترین اخبار