امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۷:۱۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36170
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های آزاد و دسته یک تنیس روی میز بانوان استان با حضور نزدیک به ۴۰ تنیسور انجام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۱۹ بهمن…

    رقابت‌های آزاد و دسته یک تنیس روی میز بانوان استان با حضور نزدیک به ۴۰ تنیسور انجام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۱۹ بهمن ماه) به مدت دو روز در سالن انقلاب اهواز برگزار شد.

     

    وی به نفرات برتر این مسابقات اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت‌ها، بهاره اسفندیاری، زینب کریم‌زاده و فرزانه کرم‌زاده هر سه از اهواز عنوان‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

     

    نایب رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان کرد: عملکرد تنیسورهای استان خوب بود و انتظارات ما را برآورده کردند. استقبال بازیکنان هم برای شرکت در مسابقات خوب بود.

     

    وی در ادامه به دعوت زهرا علوی و بهاره بابادی‌وند به اردوی تیم ملی اشاره و خاطرنشان کرد: این اردو از ۲۵ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات آزاد و دسته یک تنیس روی میز بانوان خوزستان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار