امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۹:۴۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36176
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به زمان تعیین شده برای برگزاری کمیته استیناف به منظور رسیدگی به پرونده افشین نوروزی گفت: تلاش زیادی کردیم تا پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی این نشست را تشکیل دهیم اما نشد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقریدبیر محترم اما جودوکار در…

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به زمان تعیین شده برای برگزاری کمیته استیناف به منظور رسیدگی به پرونده افشین نوروزی گفت: تلاش زیادی کردیم تا پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی این نشست را تشکیل دهیم اما نشد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احسان باقریدبیر محترم اما جودوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه روز سه شنبه برای برگزاری کمیته استیناف رسیدگی به پرونده افشین نوروزی تعیین شده است، اظهارداشت: از ابتدای صبح شنبه برای هماهنگی با وزارت ورزش به منظور حضور چهار نماینده این وزارتخانه در نشست کمیته تجدید نظرخواهی تلاش زیادی کردیم اما در نهایت توانستیم برای برگزاری نشست در روز سه شنبه به نتیجه و هماهنگی نهایی برسیم.

     

    “روز سه شنبه دومین روز مسابقات رده‌بندی دسته برتر بزرگسالان و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود. با این اوصاف افشین نوروزی نمی‌تواند به این مسابقات برسد. امکان نداشت نشست زودتر برگزار شود”؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: با تمام وجود تلاش کردم تا این نشست اول صبح دوشنبه برگزار شده و نتیجه آن تا پیش از آغاز مسابقات انتخابی مشخص شود. به همین منظور روز شنبه تماس‌های زیادی گرفتم تا با نمایندگان وزارت ورزش که حضورشان در این نشست ضروری است، هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

     

    باقری ادامه داد: اما به خاطر تعطیلی روزهای جمعه و یکشنبه متاسفانه خیلی از تماس‌های‌مان به نتیجه نرسید و در نهایت به ناچار مجبور شدیم نشست را برای روز سه شنبه هماهنگ کنیم.

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به اعضای کمیته استیناف و لزوم حضور چهار نفر به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان، روسای کمیته‌های انضباطی، مربیان و مسابقات و دوپیشکسوت در نشست این کمیته خاطرنشان کرد: فعلا از افشین نوروزی برای حضور در کمیته دعوت نشده چون قرار است در این نشست بر اساس مستنداتی که از سوی این بازیکن ارائه شده ودرخواست وی، روی حکم قبلی بررسی دوباره شود نه اینکه شنونده حرف‌های جدید باشیم با این حال در صورت نیاز از افشین نوروزی هم دعوت می‌شود.

     

    “چقدر امید است که بعد از تشکیل کمیته استیناف، محرومیت افشین نوروزی کاهش داشته باشد”؟، وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: من فکر می‌کنم به احتمال زیاد در این نشست به سمت تعدیل حکم نوروزی پیش برویم اما در نهایت تصمیم اعضای کمیته تعیین کننده است.

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پایان با تاکید بر اینکه رئیس فدراسیون در نشست کمیته تجدیدنظر خواهی حضور نخواهد داشت، اظهارداشت: آقای زارع‌پور در نشست کمیته انضباطی هم حاضر نبودند. در واقع رئیس کمیته انضباطی نماینده حقوقی وی در نشست روز سه شنبه خواهند بود.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، دنبال درخواست تجدید نظرخواهی افشین نوروزی نسبت به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت وی از حضور در میادین ورزشی و پرداخت جریمه نقدی، کمیته استیناف فدراسیون روز سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باقری:امکان برگزاری زودتر کمیته استیناف نبود/ به احتمال زیاد حکم نوروزی تعدیل می‌شود"
    تازه ترین اخبار