امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۹:۲۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36182
    ارسال خبر چاپ خبر
  • انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان و پیوند اعضاء در راستای تقویت و حضور پر‌قدرت ملی‌پوشان در مسابقات برون‌مرزی، به دنبال برگزاری اردویی تدارکاتی در بلغارستان است. به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان و پیوند اعضاء در نظر دارد در صورت موافقت علیمرادی رویس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص برای حضور پر‌قدرت تیم ملی…

    انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان و پیوند اعضاء در راستای تقویت و حضور پر‌قدرت ملی‌پوشان در مسابقات برون‌مرزی، به دنبال برگزاری اردویی تدارکاتی در بلغارستان است.

    به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان و پیوند اعضاء در نظر دارد در صورت موافقت علیمرادی رویس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضاء بیماران خاص برای حضور پر‌قدرت تیم ملی پینگ‌پنگ ناشنوایان و پیوند اعضاء در مسابقات المپیک ۲۰۱۳ بلغارستان و مسابق۵۴ات جهانی آفریقای جنوبی در فروردین ماه سال ۹۲ اردویی تدارکاتی در کشور بلغارستان و یا آفریقای جنوبی برگزار کند.

     

    گفتنی است؛ انجمن پینگ‌پنگ ناشنوایان در نظر دارد در صورت شرایط مناسب ۱۰ رمز بیش از شروع مسابقات المپیک و جهان آفریقای جنوبی دومین اردوی تدارکاتی را در محل برگزاری المپیک برپا کند.

     

    هدف انجمن از برگزاری اردوی تدارکاتی در بلغارستان آشنایی ملی‌پوشان با شرایط آب ‌و هوایی مکان برگزاری مسابقات و کسب شناخت از سطح فنی و آمادگی تیم‌های حاضر در کشور میزبان است

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ‌پنگ بازان ناشنوا و پیوند اعضاء در بلغارستان اردو برگزار می‌کنند"
    تازه ترین اخبار