امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36211
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از برگزاری مسابقات تنیس برای نخستین بار به میزبانی بخش قروه ‌درجزین از توابع رزن خبر داد و گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به مناسبت…

     

    سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از برگزاری مسابقات تنیس برای نخستین بار به میزبانی بخش قروه ‌درجزین از توابع رزن خبر داد و گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و هم‌زمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه تنیس روی میز رده‌های سنی زیر ۱۵ سال به میزبانی بخش قروه‌ درجزین از توابع شهرستان رزن برگزار شد که برای نخستین در این بخش مسابقات تنیس روی میز اتفاق می‌افتاد.

     

    وی افزود: در این مسابقات ۸۰ ورزشکار نوجوان در سه رده سنی زیر ۱۵سال، زیر ۱۲سال و زیر ۱۰ سال طی یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول تا سوم هر رده معرفی شدند.

     

    سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان تصریح کرد: در رده سنی زیر ۱۰ سال ماهان خوش‌نشین و علیرضا رضایی از قروه درجزین به عناوین اول و دوم دست یافتند و علیرضا جباری از همدان به مقام سوم بسنده کرد.

     

    وی ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۲ سال علی طاووسی، عرفان احمدی‌ماهر و سینا شیخ‌کانلو هر سه از بخش قروه‌ درجزین در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

     

    نظری یادآور شد: در رده سنی زیر ۱۵ سال امید بشیری قهرمان شد، سید حامد ذوالحواریه به عنوان دومی رسید و سید توحید رضویان در مکان سوم قرار گرفت که در این رده سر نفر برتر از همدان بودند.

     

    وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها والدین ورزشکاران و کارخانه سیمان هگمتان حامی مالی و برگزاری مسابقات بودند که در پایان به نفرات برتر هر رده جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا شد.

     

    سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان در پایان متذکر شد: حضور تیم علیصدر در لیگ برتر باشگاه‌های کشور و همچنین برگزاری منظم مسابقات در داخل استان در مناسبت‌های مختلف باعث شده تا در رده‌ سنی پایه علاقه‌مندان زیادی به این رشته در سطح استان جذب شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز همدان معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار